skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
10:04:02
15.09.2007
15.09.2007
Zdenek z Lovo
Já jsem ko---t .Asi jsem šilhal když jsem koukal do kalendáře a myslel si že jsou až za týden .No nic za blbost se platí.
19:20:08
14.09.2007
14.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Tak se zítra doufám uvidíme
19:12:42
14.09.2007
14.09.2007
Vita ze Sudet
-> Vita ze Sudet: Oprava open loop ne open look
-> gldkljsas: Nejsou doksy náhodou zejtra. Možná jedu ale TTčkem
-> gldkljsas: Nejsou doksy náhodou zejtra. Možná jedu ale TTčkem
17:35:52
14.09.2007
14.09.2007
Zdenek z Lovo
Vita ze Sudet 14.09.07 16:54:45 napsal: -> TUNER: Tak nějak,,, prostě se těšim až bude na mě pískat jak cyp turbaso a rázovitým výbuchem odpouštět open look BOV, mňam to bude pastva pro ouška Hm,pěkný Tak jdu do toho taky.našel jsem si tohle:www.saabtuning.cz/tdilys7
.htm.Je to ten celý chromový za 840 Kč bez DPH.Jinak kolik jsi dal za ten tvůj a kde jsi ho zakupil?A jedeš za týden do Doks?
16:54:45
14.09.2007
14.09.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Tak nějak,,, prostě se těšim až bude na mě pískat jak cyp turbaso a rázovitým výbuchem odpouštět open look BOV, mňam to bude pastva pro ouška
16:52:05
14.09.2007
14.09.2007
Vita ze Sudet
-> gldkljsas: MBC jsem zakoupil jen kvuli doladeni talku, neb nove turbo co jsem zakoupil melo tycku k WG zasroubovanou moc a tlacilo to 0,2baru, tak sem si koupil MBC tdotahoval tycku a jemne doladoval pomoci MBC tlak. Ktery sem naladil na jare na rozumne standartní bezproblémovejch 0,6baru. Kdyz bych jeste dotahl tycku k WG dal MBC na nulu a zacal znova ladit dostal bych se mozna i k tem 0,8baru co mel TUNER, ale zatim sem si nechtěl komplikovat život. Takže o nějakém zvyšování extra výkonu nemůže být řeč, ale je to dobrá pomůcka pro správné jemné odladění tlaku což se ti při hýbání tyčkou k WG asi nepovede
10:03:53
14.09.2007
14.09.2007
Zdenek z Lovo
TUNER 14.09.07 10:00:14 napsal: -> gldkljsas: Nj,celý to rozřeže a bude si za jízdy povídat s motorem..... Taky si myslim
10:03:04
14.09.2007
14.09.2007
Zdenek z Lovo
Víto ten MBC na obrazku co máš je turbo regulační ventil,viď?Je to znát na výkonu když s tim reguluješ?
10:00:14
14.09.2007
14.09.2007
TUNER
-> gldkljsas: Nj,celý to rozřeže a bude si za jízdy povídat s motorem.....
09:58:28
14.09.2007
14.09.2007
Zdenek z Lovo
Vita ze Sudet 13.09.07 20:10:36 napsal: -> Tuner#2: No tak technickejm problémům se nevyhnu a bojim bojim aby nebyl problém s mou ideou uložení motoru atd... Co to vidim,přemýšlíš o jinm uložení motoru?Tak to bys zabil 2 mouchy 1 ranou .Těžiště a převodovku,tedy jsetli si myslim to co ty
20:10:36
13.09.2007
13.09.2007
Vita ze Sudet
-> Tuner#2: No tak technickejm problémům se nevyhnu a bojim bojim aby nebyl problém s mou ideou uložení motoru atd...
16:27:02
13.09.2007
13.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: To je pravda, no každopádně jsem zvědavý a doufám, že nebudeš mít pořád nějaké technické problémy a že to příští rok bude jezdit
16:10:32
13.09.2007
13.09.2007
Vita ze Sudet
-> Tuner#2: -> TUNER:
Neříkám, že po prvním odbrždění motoru bude na monitoru 300PS, ale že to je první meta,o kterou se chci v příští sezoně pokusit. Co se týká spodku tak už kolem výkonu 280PS nastávají problémy Snad blok 225PS by mohl bejt odolnější ale prdět nato. Než odejde spodek tak to chvilku potrvá Když uvážim kolik km ročně s tím ujedu (i když v režimu MAX POWER)
Neříkám, že po prvním odbrždění motoru bude na monitoru 300PS, ale že to je první meta,o kterou se chci v příští sezoně pokusit. Co se týká spodku tak už kolem výkonu 280PS nastávají problémy Snad blok 225PS by mohl bejt odolnější ale prdět nato. Než odejde spodek tak to chvilku potrvá Když uvážim kolik km ročně s tím ujedu (i když v režimu MAX POWER)
00:23:47
13.09.2007
13.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Jen tak jsem to zběžně přečetl na autohifi, ale na 300PS už není zdaleka stavěný spodek a prý to moc dlouho nevydrží. Ale jsem každopádně zvědavý na časy příští rok.
18:00:07
12.09.2007
12.09.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: 300 ps základ ? )) Tak si dávej pozor abych tě nepojel jako Kláska s jeho bestií...)))) Myslim že asi začneš trochu níž...
20:32:38
06.09.2007
06.09.2007
Vita ze Sudet
-> gldkljsas: 300PS je jen základní laťka , ale je to taky hranice vnitřku. Až ho odělám poputuje dovnitř JE Pistons a pujde se zase vejš. Jinak převodovek mám dost..... až moooc, ale touto cestou už nejdu. Jakou jdu už skoro všichni ví ať již z fora tak ze srazu
07:30:14
06.09.2007
06.09.2007
Zdenek z Lovo
Tak to se divím že jsi měl problémy s restriktorem.To u mě je na opak škodováckej my schořel a s restriktorem v poho.300 koní to je veliký sousto.Tak to aby jsi zkupoval škodovácký převodovky a nebo popřemýšlel o jiném typu.A nepochopil jsem proč montáží jinýho turba chceš snižovat emise a spotřebu?To se dělá jinýma věcma,co si myslím já
21:14:08
05.09.2007
05.09.2007
Vita ze Sudet
-> gldkljsas: Ahoj. Převodovka drží. Zatím sem jen řešil simerink na mrkvi. Jinak ohne problem. Se startováním sem měl problém jen s né uplně stoprocentnim starterem. Zkoušel sem i startér s reduktorem ale ten se moc neosvedcil a ted je to jiz ohne problem s obyc skoda 0,66kw starterem.Turbo? Garett instaluji kvůli snížení spotřeby a emisí. A jako malý bonus toho všeho sem si stanovil základní laťku 220kW (300PS)
15:59:49
05.09.2007
05.09.2007
Zdenek z Lovo
Prosím tě ještě jeden dotaz.Jaký jsi použil startér?Nemáš problémy při startování?Jako nějaký rázi od starteru nebo přeskakování přes zuby?
15:49:54
05.09.2007
05.09.2007
Zdenek z Lovo
Ahoj Vito.Dotaz,jak se u tebe drží převodovká?A kokám že nový Turbo pořizuješ,předpokládám kvůli vyšímu výkonu a kolik předpokládáš že bude