Mira/110 Type Err Mira/110 Type Err

komentáře | popis | fotky | Mira33 | 09.12.11 18:21 | 57x v oblíbených
erko mam přibližně šest let od doby co sem ho koupil v běšinech u klatov za cca 15tis.. tehdá sem ještě věděl ***** takže sem byl spokojenej že je hezky modrý:) r.v. je 1977. přibližně někdy v roce 06 - 07 sem ale usoudil že je o držku v tomdle jezdit takže sem koupil COčko a že tehdy seriový erko vyvařim.. vyvaření se nějak protáhlo a zvrhlo v jakousi celkovou přestavbu..nebo spíš stavbu páč z původní kasle toho moc nezbylo jakej to byl šrot.. trvalo to cca tři roky do pojízdnýho stavu, jinak stále trvá a asi bude trvat do doby než znova shnije..jak se to zdařilo posuďte sami. stručnej popis:



Motor:

základ Fa 136

hlava felicia 55Kw (lehounce lízlá a spasovaný kanály)

setrvák odlehčen dle LA nebo co sem to tehdy našel za výkres

výfuk a svody od p. žandovského.

karbec dřív SEDR teď DDSR...obojí přetryskováno, DDSR s úpravou proti odlejvání a leštěný difuzéry

filtr co sem někde vyhrabal..ani nevim značku

vačka 280 přebrus (údajně)

svíčky NGK,



podvozek:

přední náprava seriová se širokejma ramenama a šnekovym řízenim - komplet vyztuženo

zadní náprava - široké poloosy, vyztužená podélná ramena

pružiny na zakázku, vzadu asi 1,5cm podložky,

kola Ronal, pneu 195/55 semperit sport life

tlumiče HP..



brzdy:

vpředu originál 2P, vzadu bubny, jediná úprava je samostav. destičky všude Ferodo DS3000 a vedení vyřešeno pancéřovou hadičkou, komplet až k brzdiči nebo bubnům, kotouče serie, vyztuženo uchycení ruční brzdy a přidána páka navíc pro lepší "dochmatatelnost&quo t; brzdová kapalina Ferodo





převodovka 5q 4,22



karosérie:

přední kapota seriová s dírou na odvod vzduchu z náporáku, pozink stejně jako přední blatníky a dveře

přední čelo ala RS, zadní blatníky laminát (škoda 1150)

zadní kapota taky laminátová (vlastní výroba)

vyřezána přepážka před motorem, kastle vyztužena na více místech sváry nebo trubkami..

odstraněny okapničky (to neni designovej počin..prostě byli schnilý)

světelná rampa vlastní výroby ale zhruba kopie 120S apod., lampy wesem.

chladič a baterka vpředu.

zadní okno makrolon, vedení vody mědí vnitřkem a prahama..



Interiér:

celej vnitřek v alkytonu..přez to koberec nebo koženka (vlastní výroba, ale nejsem dobrej čalouník.))

sedačky OMP - koženková verze, homologace FIA, spolujezdcova upravena na sklápěcí.

pásy schroth 3 - 1

2x hasící přístroj 1kg

volant rallybazar..značku nepamatuju

upravenej pedál plynu (blíž k řidiči)

přístrojovka přečalouněna koženkou (byla popraskaná) ale docela to dopadlo

odstraněno origo topení, místo toho vede tunel na vzduch od náporáku až pod okno kvůli zamlžování, ale nejvíc stejně topí ty měděný trubky:))



někdo může namítnout že nevim jestli stavim závoďák nebo vozidlo což je pravda, původně to mělo bejt vozidlo, ale teď se orientuju spíš na závody takže věci se mění a postupně vyhazuju co sem tam pracně naimplantoval.. radio.. zadní sedačky atp.

Mira/110 Type Err - komentáře:

21:09:31
06.12.2011
Zivosek
Hezké hezké, takový správný závoďák 6
20:43:55
06.12.2011
palinho86
peknaa 1
20:24:54
06.12.2011
Aidamekbmx - zrušená registrace
Krása.
Extreme Tyres