110R 1974 110R 1974

komentáře | popis | fotky | pecen | 26.07.16 16:29 | 204x v oblíbených
auto = 110R







ŠKODA RS - 40 let legendy








Radouňska rallye 2011 žlutá Škoda 1000mb (J,Urban a J.Urban)








ŠKODA 110r - 1500CCM, PRVNÍ START








škoda 110R - 1500ccm






škoda 110R






ŠKODA 110R - 1500ccm - IGNITECH, ZKOUŠKA






ŠKODA 110R - 1500ccm - IGNITECH, ZKOUŠKA OMEZOVAČE OTÁČEK








110R 1974 - komentáře:

15:20:08
23.06.2013
sikula
-> pecen: Webry? nech toho, občas jsem nalomenej jestli je jezdit nebo ne6
15:17:29
23.06.2013
pecen
vhml 23.06.13 15:14:54 napsal:

Jezdil jsem 77mm jak ve 130 na závody tak ve feldě na LPG na ježdění do

práce a neměl jsem s tím nikdy žádnej problém…




STEJNĚ ZA VŠECHNO MŮŽOU TY WEBRY 3
15:14:54
23.06.2013
vhml
Jezdil jsem 77mm jak ve 130 na závody tak ve feldě na LPG na ježdění do práce a neměl jsem s tím nikdy žádnej problém...
15:13:42
23.06.2013
pecen
sikula 23.06.13 15:11:05 napsal:

→ pecen: jestli jsi měl přesahy v pořádku a nemáš

k tomu důvěru, tak tam vrat serie aby jsi mohl jezdit.


jo, vyhodím ho ven, všechno proměřím a rozhodnu se, co dál
15:11:05
23.06.2013
sikula
-> pecen: jestli jsi měl přesahy v pořádku a nemáš k tomu důvěru, tak tam vrat serie aby jsi mohl jezdit.
15:07:25
23.06.2013
pecen
sikula 23.06.13 15:03:01 napsal:

to je v prčicích, na tom budeš zachvilku jak ja, 1000,– na 1 km a to

jsem hodne o 77 vrtání přemýšlel.


radši je tam nedávej - nevím co tedˇ
15:03:01
23.06.2013
sikula
to je v prčicích, na tom budeš zachvilku jak ja, 1000,- na 1 km a to jsem hodne o 77 vrtání přemýšlel.
15:00:22
23.06.2013
pecen
a co je zase tohle, že by svíce po 5 kilometrech zase přestaly pálit? Takhle čistý výfukový ventily jsem ještě neviděl
zvětšit 110R 1974 - obrázek od pecen vložen 23.06.2013 15:00:22
14:57:47
23.06.2013
pecen
byl horkej letní den, před bouřkou,

a ztoho motoru dým se valí ven, hudrovadlo jsem stačil zahlídnou, hustej bílej dým s ventilovýho víka se šíří ven

oválný válec je toho důkazem, k jedné straně už vidím kroužky, je tam tak 1mm vůle

písty 77, vřevrtaný válce a jeden práci vzdal - přesah byl OK, ted mám dilema co s tím, nechat udělat jeden válec a modlit se, nebo dát origo vrtání

tenhle systém uložení válců je snad ten nejhorší možnej - to soudruzi obkoukali špatně a ještě ktomu OHV

jinak, sešteloval jsem klapky synchrotestem a začali karby krásně pískat jak šel motor do otáček

motor jde ven a bude rozborka, půjde tam originál a budu jezdit, s webrama mám potíž
zvětšit 110R 1974 - obrázek od pecen vložen 23.06.2013 14:57:47
upraveno 3x, naposled 23.06.2013 15:06:12
09:47:21
20.06.2013
vhml
-> pecen: www.skodateam.cz/Weber_tr ysky__trubice__vzdusniky/W ebshop?kid=241



Myslím, že po dohodě proti záloze je lze i půjčit.
06:08:38
20.06.2013
pecen
tak jsem si cvičně vyměnil altík, cívku, ETZ krabku, problémy jsou stejný ale



do 3500 je auto vpohodě

od 3500 do 4800 je to líný jako prase, dusí se to,

od těch 5000 zase začne jet až do 8000

otáčkoměr je informativní, nevím jestli tomu můžu věřit



vypadá to na změny trysek a vzdušníků, jenomže kde je vzít na odzkoušení 10
19:10:01
17.06.2013
pecen
m8rinek 17.06.13 19:06:47 napsal:

→ pecen: nastavení karbců co tam máš musí fungovat…

teda pokud nemáš někde ucpanej kanál. Čistil ty karbce někdo?


čistil jsem je já 3 , ale ucpaný "by neměly být" taky mě to napadlo

na druhou stranu s webrama nemám zkušenosti, ostatní naše, všeho druhu a typu jo, srovnat příruby, pročistit atd, není probém. Ale tady pořádně nevím kde hrábnout a manuály ve španělštině - no

ale nic tam nechybí
upraveno 2x, naposled 17.06.2013 19:28:31
19:06:47
17.06.2013
m8rinek
-> pecen: nastavení karbců co tam máš musí fungovat... teda pokud nemáš někde ucpanej kanál. Čistil ty karbce někdo?
19:02:50
17.06.2013
pecen
sikula 17.06.13 18:48:02 napsal:

→ pecen: Ma literatura říká, že vzdušník ma vliv od

4000 tis/ot cca o 50 větší než hl. tryska. Pokus se o 20 ubrat, přidat

a uvidiš jestli bude změna.




jjj, vím, ale takovej úlet, to co dělá mě, to vzdušník nebude, dík
18:48:02
17.06.2013
sikula
-> pecen: Ma literatura říká, že vzdušník ma vliv od 4000 tis/ot cca o 50 větší než hl. tryska. Pokus se o 20 ubrat, přidat a uvidiš jestli bude změna.
17:32:54
17.06.2013
pecen
vhml 17.06.13 17:27:58 napsal:

Teď mě napadá, starej Svoboda měl při Vltavě na eRku nějakou potíž

z alternátorem a netočilo to přes 4500. Stejně jak popisuješ ty, jako

omezovač. Nevím co s tím může mít alternátor společnýho teda, ale tak

to povídal


počky, mám tam tam voltmetr, na volnoběh dobíjí 13V (to je sakra málo) co si matně pamatuju a pokud vypnu zapalování, ještě 2-3 sekundy slabě svítí dobíjení. Nevěnoval jsem tomu pozornost, ale je to divný - chlape, že bys na to káááááááááááááááp 9

altík je sto let starej, ani nevim jak fungoval

kua zitra to zkusim prohodit za odzkoušenej



a ted si vzpomínám, že mi to nechtělo chytnout vůbec (při úplně prvním startování po instalaci motoru), byla slabá, nebo žádná jiskra - pak to teda na X pokus chytlo
upraveno 5x, naposled 17.06.2013 18:23:37
17:27:58
17.06.2013
vhml
Teď mě napadá, starej Svoboda měl při Vltavě na eRku nějakou potíž z alternátorem a netočilo to přes 4500. Stejně jak popisuješ ty, jako omezovač. Nevím co s tím může mít alternátor společnýho teda, ale tak to povídal
17:19:16
17.06.2013
pecen
OK



volnoběh OK

předstih 10° při 1000/min



při 4000 ot, v zátěži to jakoby začne vynechávat, celý auto se třepe na jakoukoliv rychlost, prostě se nedostanu přes 4

pokud z pětky podřadím na trojku, tak otáčky vyletí na 7, ale neudržím je tam, spadne to.

dusí se to od 4 tisíc, z karbeců nic nestřílí, páky na karbecech se otvíraj do maxima

na sojícím autě to letí až k osmi tisícům - dál jsem to nezkoušel



napadla mě cívka, nebo ETZ krabička



pokud jsem dal větší předstih(15°), nejelo to vůbec, bylo to jako zatáhlá ruční brzda, a těžkej chod motoru a z karbeců šlehy a prskání už od 2000



pak jsem připojil podtlak, otáčky vylítly po nastartování na 2000, předstih byl kolem 20, upravil to na 10°(volnoběh 1000), pak jednou z ničeho nic na dvojku to vystřelilo krásně do 7 tisíc, dal jsem trojku, a zase to 4 a víc nic



vyměnil jsem už i rozdělovač, svíčky, kabely, víčko, palec a stejnej problém

upraveno 7x, naposled 17.06.2013 17:28:58
17:10:22
17.06.2013
vhml
-> pecen: je od tebe tebe hezký ,že mi popis projevu napíšeš do zpráv, ale pokud chceš skutečně něco vymyslet, asi by nebylo špatný to napsat sem, aby mohlo dumat více hlav...
Extreme Tyres