skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
auto = 110R
110R 1974 - komentáře:
15:20:08
23.06.2013
23.06.2013
sikula
-> pecen: Webry? nech toho, občas jsem nalomenej jestli je jezdit nebo ne
15:17:29
23.06.2013
23.06.2013
pecen
vhml 23.06.13 15:14:54 napsal:
Jezdil jsem 77mm jak ve 130 na závody tak ve feldě na LPG na ježdění do
práce a neměl jsem s tím nikdy žádnej problém…
STEJNĚ ZA VŠECHNO MŮŽOU TY WEBRY
Jezdil jsem 77mm jak ve 130 na závody tak ve feldě na LPG na ježdění do
práce a neměl jsem s tím nikdy žádnej problém…
STEJNĚ ZA VŠECHNO MŮŽOU TY WEBRY
15:14:54
23.06.2013
23.06.2013
vhml
Jezdil jsem 77mm jak ve 130 na závody tak ve feldě na LPG na ježdění do práce a neměl jsem s tím nikdy žádnej problém...
15:13:42
23.06.2013
23.06.2013
pecen
sikula 23.06.13 15:11:05 napsal:
→ pecen: jestli jsi měl přesahy v pořádku a nemáš
k tomu důvěru, tak tam vrat serie aby jsi mohl jezdit.
jo, vyhodím ho ven, všechno proměřím a rozhodnu se, co dál
→ pecen: jestli jsi měl přesahy v pořádku a nemáš
k tomu důvěru, tak tam vrat serie aby jsi mohl jezdit.
jo, vyhodím ho ven, všechno proměřím a rozhodnu se, co dál
15:11:05
23.06.2013
23.06.2013
sikula
-> pecen: jestli jsi měl přesahy v pořádku a nemáš k tomu důvěru, tak tam vrat serie aby jsi mohl jezdit.
15:07:25
23.06.2013
23.06.2013
pecen
sikula 23.06.13 15:03:01 napsal:
to je v prčicích, na tom budeš zachvilku jak ja, 1000,– na 1 km a to
jsem hodne o 77 vrtání přemýšlel.
radši je tam nedávej - nevím co tedˇ
to je v prčicích, na tom budeš zachvilku jak ja, 1000,– na 1 km a to
jsem hodne o 77 vrtání přemýšlel.
radši je tam nedávej - nevím co tedˇ
15:03:01
23.06.2013
23.06.2013
sikula
to je v prčicích, na tom budeš zachvilku jak ja, 1000,- na 1 km a to jsem hodne o 77 vrtání přemýšlel.
15:00:22
23.06.2013
23.06.2013
pecen
a co je zase tohle, že by svíce po 5 kilometrech zase přestaly pálit? Takhle čistý výfukový ventily jsem ještě neviděl
14:57:47
23.06.2013
23.06.2013
pecen
byl horkej letní den, před bouřkou,
a ztoho motoru dým se valí ven, hudrovadlo jsem stačil zahlídnou, hustej bílej dým s ventilovýho víka se šíří ven
oválný válec je toho důkazem, k jedné straně už vidím kroužky, je tam tak 1mm vůle
písty 77, vřevrtaný válce a jeden práci vzdal - přesah byl OK, ted mám dilema co s tím, nechat udělat jeden válec a modlit se, nebo dát origo vrtání
tenhle systém uložení válců je snad ten nejhorší možnej - to soudruzi obkoukali špatně a ještě ktomu OHV
jinak, sešteloval jsem klapky synchrotestem a začali karby krásně pískat jak šel motor do otáček
motor jde ven a bude rozborka, půjde tam originál a budu jezdit, s webrama mám potíž
a ztoho motoru dým se valí ven, hudrovadlo jsem stačil zahlídnou, hustej bílej dým s ventilovýho víka se šíří ven
oválný válec je toho důkazem, k jedné straně už vidím kroužky, je tam tak 1mm vůle
písty 77, vřevrtaný válce a jeden práci vzdal - přesah byl OK, ted mám dilema co s tím, nechat udělat jeden válec a modlit se, nebo dát origo vrtání
tenhle systém uložení válců je snad ten nejhorší možnej - to soudruzi obkoukali špatně a ještě ktomu OHV
jinak, sešteloval jsem klapky synchrotestem a začali karby krásně pískat jak šel motor do otáček
motor jde ven a bude rozborka, půjde tam originál a budu jezdit, s webrama mám potíž
09:47:21
20.06.2013
20.06.2013
vhml
-> pecen: www.skodateam.cz/Weber_tr
ysky__trubice__vzdusniky/W
ebshop?kid=241
Myslím, že po dohodě proti záloze je lze i půjčit.
Myslím, že po dohodě proti záloze je lze i půjčit.
06:08:38
20.06.2013
20.06.2013
pecen
tak jsem si cvičně vyměnil altík, cívku, ETZ krabku, problémy jsou stejný ale
do 3500 je auto vpohodě
od 3500 do 4800 je to líný jako prase, dusí se to,
od těch 5000 zase začne jet až do 8000
otáčkoměr je informativní, nevím jestli tomu můžu věřit
vypadá to na změny trysek a vzdušníků, jenomže kde je vzít na odzkoušení
do 3500 je auto vpohodě
od 3500 do 4800 je to líný jako prase, dusí se to,
od těch 5000 zase začne jet až do 8000
otáčkoměr je informativní, nevím jestli tomu můžu věřit
vypadá to na změny trysek a vzdušníků, jenomže kde je vzít na odzkoušení
19:10:01
17.06.2013
17.06.2013
pecen
m8rinek 17.06.13 19:06:47 napsal:
→ pecen: nastavení karbců co tam máš musí fungovat…
teda pokud nemáš někde ucpanej kanál. Čistil ty karbce někdo?
čistil jsem je já , ale ucpaný "by neměly být" taky mě to napadlo
na druhou stranu s webrama nemám zkušenosti, ostatní naše, všeho druhu a typu jo, srovnat příruby, pročistit atd, není probém. Ale tady pořádně nevím kde hrábnout a manuály ve španělštině - no
ale nic tam nechybí
→ pecen: nastavení karbců co tam máš musí fungovat…
teda pokud nemáš někde ucpanej kanál. Čistil ty karbce někdo?
čistil jsem je já , ale ucpaný "by neměly být" taky mě to napadlo
na druhou stranu s webrama nemám zkušenosti, ostatní naše, všeho druhu a typu jo, srovnat příruby, pročistit atd, není probém. Ale tady pořádně nevím kde hrábnout a manuály ve španělštině - no
ale nic tam nechybí
19:06:47
17.06.2013
17.06.2013
m8rinek
-> pecen: nastavení karbců co tam máš musí fungovat... teda pokud nemáš někde ucpanej kanál. Čistil ty karbce někdo?
19:02:50
17.06.2013
17.06.2013
pecen
sikula 17.06.13 18:48:02 napsal:
→ pecen: Ma literatura říká, že vzdušník ma vliv od
4000 tis/ot cca o 50 větší než hl. tryska. Pokus se o 20 ubrat, přidat
a uvidiš jestli bude změna.
jjj, vím, ale takovej úlet, to co dělá mě, to vzdušník nebude, dík
→ pecen: Ma literatura říká, že vzdušník ma vliv od
4000 tis/ot cca o 50 větší než hl. tryska. Pokus se o 20 ubrat, přidat
a uvidiš jestli bude změna.
jjj, vím, ale takovej úlet, to co dělá mě, to vzdušník nebude, dík
18:48:02
17.06.2013
17.06.2013
sikula
-> pecen: Ma literatura říká, že vzdušník ma vliv od 4000 tis/ot cca o 50 větší než hl. tryska. Pokus se o 20 ubrat, přidat a uvidiš jestli bude změna.
17:32:54
17.06.2013
17.06.2013
pecen
vhml 17.06.13 17:27:58 napsal:
Teď mě napadá, starej Svoboda měl při Vltavě na eRku nějakou potíž
z alternátorem a netočilo to přes 4500. Stejně jak popisuješ ty, jako
omezovač. Nevím co s tím může mít alternátor společnýho teda, ale tak
to povídal
počky, mám tam tam voltmetr, na volnoběh dobíjí 13V (to je sakra málo) co si matně pamatuju a pokud vypnu zapalování, ještě 2-3 sekundy slabě svítí dobíjení. Nevěnoval jsem tomu pozornost, ale je to divný - chlape, že bys na to káááááááááááááááp
altík je sto let starej, ani nevim jak fungoval
kua zitra to zkusim prohodit za odzkoušenej
a ted si vzpomínám, že mi to nechtělo chytnout vůbec (při úplně prvním startování po instalaci motoru), byla slabá, nebo žádná jiskra - pak to teda na X pokus chytlo
Teď mě napadá, starej Svoboda měl při Vltavě na eRku nějakou potíž
z alternátorem a netočilo to přes 4500. Stejně jak popisuješ ty, jako
omezovač. Nevím co s tím může mít alternátor společnýho teda, ale tak
to povídal
počky, mám tam tam voltmetr, na volnoběh dobíjí 13V (to je sakra málo) co si matně pamatuju a pokud vypnu zapalování, ještě 2-3 sekundy slabě svítí dobíjení. Nevěnoval jsem tomu pozornost, ale je to divný - chlape, že bys na to káááááááááááááááp
altík je sto let starej, ani nevim jak fungoval
kua zitra to zkusim prohodit za odzkoušenej
a ted si vzpomínám, že mi to nechtělo chytnout vůbec (při úplně prvním startování po instalaci motoru), byla slabá, nebo žádná jiskra - pak to teda na X pokus chytlo
17:27:58
17.06.2013
17.06.2013
vhml
Teď mě napadá, starej Svoboda měl při Vltavě na eRku nějakou potíž z alternátorem a netočilo to přes 4500. Stejně jak popisuješ ty, jako omezovač. Nevím co s tím může mít alternátor společnýho teda, ale tak to povídal
17:19:16
17.06.2013
17.06.2013
pecen
OK
volnoběh OK
předstih 10° při 1000/min
při 4000 ot, v zátěži to jakoby začne vynechávat, celý auto se třepe na jakoukoliv rychlost, prostě se nedostanu přes 4
pokud z pětky podřadím na trojku, tak otáčky vyletí na 7, ale neudržím je tam, spadne to.
dusí se to od 4 tisíc, z karbeců nic nestřílí, páky na karbecech se otvíraj do maxima
na sojícím autě to letí až k osmi tisícům - dál jsem to nezkoušel
napadla mě cívka, nebo ETZ krabička
pokud jsem dal větší předstih(15°), nejelo to vůbec, bylo to jako zatáhlá ruční brzda, a těžkej chod motoru a z karbeců šlehy a prskání už od 2000
pak jsem připojil podtlak, otáčky vylítly po nastartování na 2000, předstih byl kolem 20, upravil to na 10°(volnoběh 1000), pak jednou z ničeho nic na dvojku to vystřelilo krásně do 7 tisíc, dal jsem trojku, a zase to 4 a víc nic
vyměnil jsem už i rozdělovač, svíčky, kabely, víčko, palec a stejnej problém
volnoběh OK
předstih 10° při 1000/min
při 4000 ot, v zátěži to jakoby začne vynechávat, celý auto se třepe na jakoukoliv rychlost, prostě se nedostanu přes 4
pokud z pětky podřadím na trojku, tak otáčky vyletí na 7, ale neudržím je tam, spadne to.
dusí se to od 4 tisíc, z karbeců nic nestřílí, páky na karbecech se otvíraj do maxima
na sojícím autě to letí až k osmi tisícům - dál jsem to nezkoušel
napadla mě cívka, nebo ETZ krabička
pokud jsem dal větší předstih(15°), nejelo to vůbec, bylo to jako zatáhlá ruční brzda, a těžkej chod motoru a z karbeců šlehy a prskání už od 2000
pak jsem připojil podtlak, otáčky vylítly po nastartování na 2000, předstih byl kolem 20, upravil to na 10°(volnoběh 1000), pak jednou z ničeho nic na dvojku to vystřelilo krásně do 7 tisíc, dal jsem trojku, a zase to 4 a víc nic
vyměnil jsem už i rozdělovač, svíčky, kabely, víčko, palec a stejnej problém
17:10:22
17.06.2013
17.06.2013
vhml
-> pecen: je od tebe tebe hezký ,že mi popis projevu napíšeš do zpráv, ale pokud chceš skutečně něco vymyslet, asi by nebylo špatný to napsat sem, aby mohlo dumat více hlav...