skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje erko jménem Kristina je 33 let staré a prošlo kompletní renovací. Cílem bylo zachovat původní vzhled vozu zcela bez tuningu či dobových vylepšení typu 5tikvalt, vlečná náprava atd.
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Kristina / Škoda 110R - komentáře:
-> Tomaso435 20.10.10 22:04:32: S full frame to jde samo
-> texmur 20.10.10 22:01:59: viď Tome. Škoda že jsi nemohl přiject na sraz v Plzni, byla to super akce...
skoda-virt.cz/cz/.../299- 1-ilegal-street-meeting-by -tuner-2

-> texmur 20.10.10 22:01:59: viď Tome. Škoda že jsi nemohl přiject na sraz v Plzni, byla to super akce...
skoda-virt.cz/cz/.../299- 1-ilegal-street-meeting-by -tuner-2
-> afro100: 

-> Tomaso435: nj, na mlhave fotky tu je -> Jarda/felda



ááá tady umí někdo parádně fotit 

Tuner#2 13.10.10 12:59:22 napsal: → texmur 12.10.10 22:44:56: Mazec foto
Tak když se ti tak líbí tak ještě jedna :-)

-> texmur 12.10.10 22:44:56: Mazec foto 

-> texmur: prutovka je super :) tiež sme ju mali :) žltá prutovka na červenej stovke :) ty to máš opačne :)
nevíš prosimtě jestli motory 1100 (110L,LS a eRko) byly číslovaný od 1čky nebo se to míchalo s motory 1000? díky pán v tom erku měl motor okolo v.č. 145 000.
-> texmur: myslel jsem to ze srandy,auto je bomba,ještě prahy by to mělo asi mít černý vid?ale to jsou detaily...ted jsem viděl erko na 90% hotový a pán byl ujetel na zinkování(noha větráku chladče),chromování(filtr
box), žlutej zinek(cívka)+německá vodní pumpa...prostě se to tam blejskalo jak psí kulky,ale neni nad originál

j_j 21.09.10 21:22:25 napsal: šrouby uchycení dveří by měly být v barvě vozu 
pravdu máš předsedo asi je přetřu
. Ale kdybych někdy sundaval dveře tak si je odřu.
.Myslím že když jsem je pozinkoval, že to sase není až taková prasečina

pravdu máš předsedo asi je přetřu



šrouby uchycení dveří by měly být v barvě vozu 

myslím,že toto je cieľ väčšiny "erkárov" :)
absolútna nádhera
absolútna nádhera
-> Tuner#2 03.09.10 11:58:11: Děkuji mistře
Pěkně se jim to povedlo, někdo se s "parkovacím pořádkem" pěkně vyblbnul 


-> Tuner#2 03.09.10 11:58:11:
Tak to je fakt krása



-> Tuner#2: to je bomba 

-> Mr_Kubas 03.09.10 11:54:33: Tak to máš potom smůlu...
Abys neřekl, že jsem na tebe ošklivej, tak tady to máš: img837.imageshack.us/i/46 452153691507316015433.jpg
Abys neřekl, že jsem na tebe ošklivej, tak tady to máš: img837.imageshack.us/i/46 452153691507316015433.jpg
-> Tuner#2: FB neprovozuji 
