Mám varta silver Dynamic 55 Ah /520A + altik silnější ze 130tky a v pohodě to utáhne. Helix jsou celkem úsporné zesilovače. Při normální hlasitosti mi ampérmertr ukazuje do 10A (když se to vohulí tak i 40A ale jen peaky)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje erko jménem Kristina je 33 let staré a prošlo kompletní renovací. Cílem bylo zachovat původní vzhled vozu zcela bez tuningu či dobových vylepšení typu 5tikvalt, vlečná náprava atd.
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Kristina / Škoda 110R - komentáře:
15:39:04
02.02.2011
02.02.2011

Shackall
-> texmur 20.01.11 06:49:07: Sorry, to byl pokus o vtip. Mě na tvém audiu fascinuje právě to, že není vůbec vidět. Přesně tak to má bejt. Ale jedna věc by mě zajímala - není na to slabá baterka?
12:26:18
20.01.2011
20.01.2011

castrol
-> texmur: krasna precizna praca
07:00:57
20.01.2011
20.01.2011

MATTESS
-> texmur: on myslel u těch hustých "masérů", co maj ty hustý káry

06:49:07
20.01.2011
20.01.2011

texmur
Shackall 13.01.11 11:24:19 napsal: → texmur: Člověče, ty bys měl přednášet o tom, jak se dělá v autě audiozástavba! Když vidím ty neonové zesíky na platu 
proboha jaké neonové zesíky? já tam nic takovýho nemám. To jsou poctivý německý HELIX

proboha jaké neonové zesíky? já tam nic takovýho nemám. To jsou poctivý německý HELIX

11:50:28
13.01.2011
13.01.2011

MATTESS
Se pozná člověk s citem pro detail
11:24:19
13.01.2011
13.01.2011

Shackall
-> texmur: Člověče, ty bys měl přednášet o tom, jak se dělá v autě audiozástavba! Když vidím ty neonové zesíky na platu 

19:46:45
12.01.2011
12.01.2011

texmur
jok3r 12.01.11 19:43:08 napsal: koukam s tim tlumenim bylo asi hodne prace
to na podlaze je vestin/tecsound nebo neco jinyho?
sikadamp na podlaze, tescsound s 2cm molitanem za sedadlama, tescound s 0,5cm molitanem na střeše - vnitřek dveří a zadní blatníky Brax pasta, zbytek dveří Dynamat extreme

sikadamp na podlaze, tescsound s 2cm molitanem za sedadlama, tescound s 0,5cm molitanem na střeše - vnitřek dveří a zadní blatníky Brax pasta, zbytek dveří Dynamat extreme
19:44:13
12.01.2011
12.01.2011

texmur
reproduktorová kabeláž (zesilovače)
19:43:08
12.01.2011
12.01.2011

jok3r
koukam s tim tlumenim bylo asi hodne prace
to na podlaze je vestin/tecsound nebo neco jinyho?

19:37:31
12.01.2011
12.01.2011

texmur
subwoofer Helix E250 v uzavřence za zadními sedadly
19:34:10
12.01.2011
12.01.2011

texmur
napájecí kabeláž s pojistkovým blokem (s ampérmetrem a voltmetrem)
19:30:51
12.01.2011
12.01.2011

texmur
tlumení auta
19:22:33
12.01.2011
12.01.2011

texmur
kabeláž reproduktorů
19:16:20
12.01.2011
12.01.2011

texmur
takto nějak vypadají kryty repro z průzvučné tkaniny. jso zcela ploché aby nebyly moc nápadné
21:15:39
11.01.2011
11.01.2011

itchy
-> texmur: bomba nenormalna, super 

21:09:21
11.01.2011
11.01.2011

texmur
rádio Alpine 9855r je schované pod odklopnou originální záslepkou původního otvoru na rádio

21:07:31
11.01.2011
11.01.2011

Čokin
Nádhera

21:06:29
11.01.2011
11.01.2011

texmur
kapacitor Brax 1F
21:04:30
11.01.2011
11.01.2011

texmur
baterie s odrušovacím filtrem napájecí cesty