skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje erko jménem Kristina je 33 let staré a prošlo kompletní renovací. Cílem bylo zachovat původní vzhled vozu zcela bez tuningu či dobových vylepšení typu 5tikvalt, vlečná náprava atd.
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Kristina / Škoda 110R - komentáře:
19:46:00
27.01.2010
27.01.2010
Olin1000
Moc hezká práce :)
19:38:26
27.01.2010
27.01.2010
Matt-110Rten druhej
Krasa:)
19:35:33
27.01.2010
27.01.2010
Placko
krasne Ero a krasna práca
19:31:49
27.01.2010
27.01.2010
Pavel P..
krásná renovace
19:31:14
27.01.2010
27.01.2010
Hurdis
Velmi pěkné, přimlouvám se za více fotek.
19:29:01
27.01.2010
27.01.2010
koate
Ta fotka z cajtama je nádherná