jarda.u1 27.01.10 21:49:32 napsal: 27.01.10 21:46:46to je z foceni kalendare,ze?
Jojo apropo nemáš náhodou ten kalendář? já z něho ty fotky ani neviděl
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje erko jménem Kristina je 33 let staré a prošlo kompletní renovací. Cílem bylo zachovat původní vzhled vozu zcela bez tuningu či dobových vylepšení typu 5tikvalt, vlečná náprava atd.
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Kristina / Škoda 110R - komentáře:
21:50:50
27.01.2010
27.01.2010
texmur
21:49:32
27.01.2010
27.01.2010
jarda.u1
27.01.10 21:46:46to je z foceni kalendare,ze?
21:48:33
27.01.2010
27.01.2010
Tomáš#K
-> texmur: Díky za postřehy. Příští sezónu plánuju takhle vytlumit celou podlahu a motorovou stěnu, později i dveře. Udělám to asi - Vestinem, už nějaký doma mám. Takže rád slyším, že je to při jízdě znát, díky.
21:48:02
27.01.2010
27.01.2010
U-Geen
-> texmur: no fuj... na plny care :)) jinak pekna renovace, i ty drobne odlisnosti pekne zpracovane (repro ve dverich napr.)
21:46:46
27.01.2010
27.01.2010
texmur
Jojo Honza je kamoš .-)
P.S. posílám ještě jednu náladovou fotku "předjížděcí manévr"
P.S. posílám ještě jednu náladovou fotku "předjížděcí manévr"
21:41:44
27.01.2010
27.01.2010
jarda.u1
-> texmur: to je to eRko,se kterym se fotil Honza (Tuner#2),ne?
21:39:32
27.01.2010
27.01.2010
Tomáš664at
Páááni to je paráda!
Najkrajšje origo R-ko aké som kedy vydel, fakt klobúk dole
kus poriadnej roboty, perfektný repas
si štastný muž
Najkrajšje origo R-ko aké som kedy vydel, fakt klobúk dole
kus poriadnej roboty, perfektný repas
si štastný muž
21:30:21
27.01.2010
27.01.2010
texmur
Krom toho je auto i v zimě alespoň trochu vytopitelné. Izoloval jsem vnitřní stranu tunelu rozřezanou karimatkou abyse teplý vzduch dostal k oknům a neochlazovala ho zmrzlá kastle a to taky podle mne dost pomohlo
21:27:32
27.01.2010
27.01.2010
texmur
Tomáš#K 27.01.10 21:19:08 napsal: → texmur: Co je to za tlumící materiál na podlaze a stropu? Vestin, nebo taky nějaký druh Danamatu jako ve dveřích? Tloušťka? Jaké jsou zkušenosti? Je při jízdě znát menší hluk? Díky.
Jinak fakt paráda fotky, na tom autě prostě snad není jediná chyba!
Na stropě je dynamat ale je na něm igelitová folie aby se nezaprášil protože se na něj pak lepil molitan pod tapec. Na podlaze je zbytek vestinu a sikadamp. Oproti nevytlumenýmu je to rozdíl v hluku jako když točíš 1500ot nebo 3500ot
Jinak fakt paráda fotky, na tom autě prostě snad není jediná chyba!
Na stropě je dynamat ale je na něm igelitová folie aby se nezaprášil protože se na něj pak lepil molitan pod tapec. Na podlaze je zbytek vestinu a sikadamp. Oproti nevytlumenýmu je to rozdíl v hluku jako když točíš 1500ot nebo 3500ot
21:21:58
27.01.2010
27.01.2010
Hurdis
Je správné, že mne ty poslední fotky poněkud vzrušily?
21:20:50
27.01.2010
27.01.2010
ales19
tomuhle já řikám precizní práce!!!!
21:19:08
27.01.2010
27.01.2010
Tomáš#K
-> texmur: Co je to za tlumící materiál na podlaze a stropu? Vestin, nebo taky nějaký druh Danamatu jako ve dveřích? Tloušťka? Jaké jsou zkušenosti? Je při jízdě znát menší hluk? Díky.
Jinak fakt paráda fotky, na tom autě prostě snad není jediná chyba!
Jinak fakt paráda fotky, na tom autě prostě snad není jediná chyba!
21:18:35
27.01.2010
27.01.2010
havlik
nádhera