skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje erko jménem Kristina je 33 let staré a prošlo kompletní renovací. Cílem bylo zachovat původní vzhled vozu zcela bez tuningu či dobových vylepšení typu 5tikvalt, vlečná náprava atd.
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Kristina / Škoda 110R - komentáře:
23:25:43
01.05.2010
01.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> texmur: Proč jsi nedorazil do Běšin? Počasí vyšlo na jedničku na to jaká byla předpověď.
23:19:19
11.04.2010
11.04.2010
jarda.u1
-> Olin1000: jj,moc krasnej stroj,koukal jsem tam na ni taky
22:47:50
08.04.2010
08.04.2010
texmur
dík :-) jsem rád že se líbí. Včera jsem po 3 měsících zašel do garáže a chytlo na 1.pokus. To mě navnadilo zítra se konečně projet
11:21:25
07.04.2010
07.04.2010
pida/Š.rapid
Fakt sis s tím parádně vyhrál....je to krásný:-)
20:19:32
12.03.2010
12.03.2010
ivan2097
Klobúk dole veľmi pekne erko...:)
13:16:20
12.03.2010
12.03.2010
klimotomas
tak toto absolutne obdivujem. Zatial najlepšie erko ake som vydel. Ja tieto stare škodky pretvaram až to pekne neni , ale erke sa hodi povodny tvar najviac.Klobuk dolu...
17:39:56
27.02.2010
27.02.2010
Izzy Power - zrušená registrace
Je to dělo jak má byt...
15:54:55
27.02.2010
27.02.2010
Lukky_sk
najhorúcejší kandidát na obrázok pracovnej plochy u mňa :)
12:45:06
27.02.2010
27.02.2010
1000MBX
krásna prácička, všetci môžu závidieť
08:41:49
27.02.2010
27.02.2010
johnywrc
nadhera klobuk dole pekna praca
12:50:52
26.02.2010
26.02.2010
HLT
-> ZdenoR: pry par fotek a tam galerie s 200 fotkami...krásné erko hoodně vymazlené
16:28:11
11.02.2010
11.02.2010
ZdenoR
-> texmur: Rikal jsem si ze jsem to auto nekde videl a vzpomel jsem si. Na 110r.cz clanek od Ladi Ladice "GreenDream News" je odkaz na par fotek z pocatku renovace. picasaweb.google.cz/tomas
.leba/110R
jedine co muzu dodat je: Krasna prace...
jedine co muzu dodat je: Krasna prace...
21:18:10
10.02.2010
10.02.2010
texmur
-> Predator3D:
Nechci si veterána znehodnotit, takže vše origo - když koupíš patici na která tam patří je to jen záměna za žárovky a trochu si pohrát s kabeláží
Nechci si veterána znehodnotit, takže vše origo - když koupíš patici na která tam patří je to jen záměna za žárovky a trochu si pohrát s kabeláží
20:53:15
10.02.2010
10.02.2010
Predator3D
Xenony všude kam se podíváš. Taky sem o tom přemejšlel byl nákej problém při montáži?
22:01:35
06.02.2010
06.02.2010
texmur
-> pepa110r:
165/65/R14. Průměrem kola je to stejné jako novější třináctky
165/65/R14. Průměrem kola je to stejné jako novější třináctky
22:39:04
05.02.2010
05.02.2010
pepa110r
měl bych dotaz ty brilantisky máš 155 nebo 165
10:16:25
31.01.2010
31.01.2010
texmur
a takto nějak to vypadalo po vyjetí auta cca po 12 letech z garáže. Lak byl na první pohled slušný ale bylo to přelakováno za socialismu a šel dolú umýt i trochu Wapkou a objevila se původní petrklíčová žlutá! Prahy po odstrojení skoro chyběběly, podlaha i skelet zcela zdravý
19:56:19
30.01.2010
30.01.2010
texmur
-> j_j:
ne černý nebyl alespoň u mého erka ale byl natřený šedou základní barvou. Ta se ale dost často u škodovek po čase oloupala
ne černý nebyl alespoň u mého erka ale byl natřený šedou základní barvou. Ta se ale dost často u škodovek po čase oloupala