130RS EVO II. 130RS EVO II.

komentáře | popis | fotky | ZdrubT | 13.11.16 23:05 | 236x v oblíbených
Tuto kasli jsem si pořídil 21.5.2006 zde na virtu od Pepína RS skoda-virt.cz/cz/.../422- pepino-rs . Zakoupeno to bylo se strašným nadšením, hlavně kvůli zbarvení vozu. Nadšení opadlo asi po týdnu, co jsem vůz doma na dvorku zkoumal a pracoval na něm. Lak stojí za .....! Pepíno zbalil několik tisíc za díly co už nedodal a ani peníze nevrátil. Na konci prázdnin jsem auto odstěhoval do garáže ke známému, poté putovalo ke kamarádce, pak zas do jiné a před rokem se vrátilo zas ke mě domu. Od podzima roku 2006 do konce října 2009 se na něm nic neudělalo. Já vlastně pořádně nevím co s nim. Původně to měl bejt žávodák. Vzhledem k tomu,že je kasle pozinkována,tak je těžká jako prase, což mě otrávilo a nečekal jsem že to bude tolik. Na tuningkáru by se muselo komplet přelakovat, což se mi taky nechce a veterána z toho taky neudělám. Je to třetí eRko co doma máme a asi mě nejméně baví. První je toto: skoda-virt.cz/cz/.../1928 -zdrub-skoda ?130rs/ Postaveno na holém skeletu a je krásně lehounké a hravé, je táty a já z bratrem mu ho opečováváme a projíždíme. Druhé skoda-virt.cz/cz/.../1686 -zdrub-ero je moje srdcovka od 15let. Původně u přivezeno jen jako dárce orgánů. Teď vím,že už se ho nikdy nezbavím.



K práci na tomto voze mě donutila koupě zadní nápravy. Je to taková motivace to dát na kola a zprovoznit to. Uvidíme jak dlouho my to vydrží.

19.11.2009

Tak jsem si dnes ráno domu přivezl sedačky. Jsou to trubkáče od FK. Tak jsem je hned zkusil dát do auta. Je zjištěno, k mé velké radosti, že budu muset komplet předělat uchycení, protože jsem moc vysoko a zakloněnej. Helmou jsem opřenej o ochranný rám v autě. Další problém s rámem nastává, že trubka podél dveří je přesně tam,co má bejt páčka na otvírání dveří a madlo na zavírání . Buď vyhodím rám,což nechci, nebo budu muset někam přendat alespoň páčku na otvýtání a místo madla dát řemínek. Jsem zvědav,jakej další problém se vyskytne..

25.11.2009

Včera večer jsem se do jedné hodiny raní sral s vestavbou zadní nápravy. Momentálně to mam na kolech, ale takhle by to asi daleko nedojelo. Dokavaď tam nebyly kola, tak jsem neměl tůšo, že je každý rameno úplně někde jinde. Levý je asi o 2cm vysunutý ven z auta, než pravý. Obě ramena mi přijdou moc vzadu. Na tý vyvařený a předělaný kasli nevim pořádně od čeho to odměřovat a podle čeho se chytit. :-(

12.12.2009

Do auta jsem se rozhodl dát čalounění. Tak jsem si nechal ušít už třetí stropnici. Je černá a teď už s množstevní slevou za 500. Taky jsem si hned po vejplatě zaběhnul koupit nový chladič ze 120 za 369,? ,saharu 215,? , motor s vrtulí z fáva 351,? ,čidlo termostatu 117,? a gumové špalky pod chladič za 10,?



Jsem línej jít do tý studený garáže a dodělat ten strop a zadní sloupky, aby se tam mohlo dát zadní okno a zadní část rámu.

8.3.2010

Včera jsem se po dlouhé době donutil zas něco udělat. Pomalu jsme z bratrem začali tahat novou elektriku. To je peněz za těh pár metru kabelu. Strop je dolepenej, na pravé straně je B a C sloupek taky hotovej, nasadil jsem si vyklápěčku a nastrojil pravý dveře.



Auto bylo přidáno do fotokatalogu www.sko­da110r.com/kniz­n ica.php?info=407

18.4.2010

Levej B, C sloupek očalouněn, usazeno levé vyklápěcí okno a po čalouněno pod zadním oknem. Také jsem tam snad natrvalo vsadil zadní část rámu.

11.7.2010

Zas jsem dostal náladu něco udělat s tímhle vrakem. Blatníky, dveře a přední čelo spasováno a usazeno na trvalo. Přidělán chladič, vymyšlena voda v přední části, tet už ji jen sletovat. začalo se makat na rozvodu brzd a paliva vnitřkem tunelu. Hadice posilovače taky natažená. Bratr pomalu dává dohromady elektro instalaci. Největší oříšek je rozvod brzd a vody v zadní části.

18.7.2010

Dneska jsem doletoval trubky v přední části pro rozvod vody. Je usazená a přidělaná baterka v kufru. Vyřešil jsem i hrdlo pro nalejvání benzínu. Napasoval jsem zadní kapotu a vyrobil otvírání.

18.8.2010

Čekal jsem,že práce na autě půjdou rychleji. Touhle dobou jsem chtěl aby vrčelo a brzdilo. Ono stále pořád nic. Voda v zadní části my dělá větší problémy,než jsem čekal nemohu sehnat ty správný trubky a hadice. :-( Skoro každej spoj co sletoval Pepíno musím předělat. Některé trubky udělat úplně jinak a to to ještě nebylo ani ohřátý a natlakovaný. Nemohu sehnat novej kohout na odvzdušnění? Umístění nápravy se snad povedlo naměřit, ale to se pozná až na geometrii.

20.8.2010

Tak včera jsem tam doufám dal palubku na hotovo a dnes po práci dodělám s bratrem elektro instalaci na hotovo. Ráno se mi povedlo sehnat poslední součástku na okruh vody. Hned jsem jí namontoval a napustil. Snad to někde nepoteče!!! V sobotu po práci na autí zas zamakám a snad vlastní silou vyjede z garáže.

¨24.8.2010

V sobotu jsem otočil klíčkem a ono to nastartovalo. :-) Pak jsem se snažil vyjet z garáže, ale to už taková paráda nebyla. To auto není nízko, pouze ta garáž má blbej výjezd!!! Lehce jsem odřel spojler i podlahu. Venku jsem se dal do ovzdušnování brzd. Ty blbý třmeny co mam na zadku začaly protejkat ovzdušňovákama. Tak celej nasranej že brznovka je v řiti a třmeny nejspíš taky jsem to nacpal do garáže, bez nějakého sraní s fošnama. Seru na ten krám a jdu dělat jiný auto.

29.8.2010

Po inspiraci z eRkového srazu jsem se vrhnul do garáže a malounko pohnul na autí a udělal nějaké foto.

6.9.2010

Autí má nasazené zadní okno. To byla ale fuška. Nalil jsem olej do převodovky a projel se kolem baráku. Auto ale stále nemá přední okno a nebrzdí, takže opatrně a jen pro ten pocit. Budu muset koupit novej přední spoiler. :-( Bratr mi ho rozlámal při výjezdu z garáže. Nepočkal na mě a už to bylo. Autí se válí moc po zemi, bude se muset zvedat. Momentálně pracuji na rámu.

8.9.2010

Toho blbce, co vymejšlel uchycení rámu bych rád potkal a nakopal ho do držky!!!!!! Bude se muset řezat a vařit. To bude oser!!!!

13.9.2010

Čelní sklo je nasazený a neprasklo. :-) To mam ale radost!!!!



TAK ZMĚNA TO DEMENTNÍ ČELNÍ OKNO ZE VČEREJŠKA NA DNEŠEK RUPLO!!!!!! TO JE ALE K NASRÁNÍ



Koupím čelní sklo na eRko

Povedlo se sehnat nové čelní sklo i s výměnou to vyšlo na 5000,?

Celou zimu auto stojí venku na dvoře a oloupal se z něj lak. Je to strašnej krám!!



20.2.2011

Dnes proběhla montáž stěrače. Je to komplet použitý zadní stěrač z feldy. Opravena stahovačka okna a částečně nastrojeny dveře spolujezdce. Byl jsem se projed a mam problémy s chlazením a nejde to odvzdušnit. :-(( Dále to nebrzdí, klouže spojka, hučí převodovka jako svině a motor hulí jako kráva. :-((( Bude na tom ještě mrtě práce.



Občas se jedu kousek svézt,abych zjistil, co to dělá, nebo nedělá a je to prdel. Tet v neděli 13.3.2011 se chystám na slalom na letišti Dlouhá Lhota u Příbrami.



11.7.2011

S autíčkem jsem letos najezdil zhruba 2000 km. Absolvoval jsem dva auto slalomy a pomalu ho dostávám do ruky. Je na něm ale spousta práce. Největší problém mam s brznama,hlavně na zadku. Pořád ty kotouče vržou,pískají a hážou. zkusim tam dát nový ložiska a hřídele. Taky neustále ladím odpružení na zadní nápravě.

Tuto sobotu se mi povedl malej výlet do lesa. Předemnou začal dědek předjíždět cyklistu a pak vedle něj zastavil, aby se zeptal na cestu. Já to nečekal a neubrzdil, tak jsem to strhnul do lesa. naštěstí jsem se stromům vyhnul a odnes to spojler a přední blatníky. Tak bude zas co laminovat.



13.9.2011

Po té, co jsem díky zacpanému chladiči SPZtkou uvařil motor, tak jsem dal nové těsnění pod hlavu. Hlava je malounko vyžraná, ale ventily těsněj krásně. Sací kanály byly naprosto čistý, ale ve výfukovejch byl pěknej nános. Překvapilo mě, že ve válcích je vidět ještě honování. Motor má údajně najeto 120 000km. Hlavu jsem natřel na červeno, dal jiné ventilové víko a svody nastříkal černě. Do výpušťáku jsem nacpal čidlo teploty. Dopředu jsem na zkoušku dal hp tlumiče, co jsou připravený na oužu. Z OB Autodíly jsem obědnal druhý malý spoiler, po tom co jsem ten mynulej rozsekal výletem do lesa. Okruhovej už je taky totálně rozlámanej pří normálnim ježděnim. Nikam jsem s nim nevjel. Pořád drhnu.

Pomalu začínám vytvářet světelnou rampu z toho co doma nacházím.



Nádhernej sraz www.stream.cz/uservideo/6 89008-sraz-skoda-jaro-2012 -besiny

v 10:27 je muj prujezd na slalomu. Hlavně nebrzdit a pořád plnej! To je to co mě bavý a proč to auto mam.



17.9.2012

Neustále z autem někam jezdím a něco na něm ladím. Proběhla další výměna těsnění pod hlavou, jelikož jsem na auto slalomu potratil klíňák a zas to uvařil. Na jaře jsem ulomil dva zuby ze stálého převodu v převodovce na okruhu v hradci. Taky jsem tam rozstřelil retardér a polámal pravej předek odřel pravej bok. Opravovat to zatím nehodlá. Nechal jsem poskládat převodovku 4,22 nové řadící vidličky, gufera a přetěsněno. Stálo to 2250,- tak jsem zvědav, zatím je v garáži. Momentální stav zadní nápravy je takovej, že jsem vyhodil HP a dal nový sériový paly z kyvky a pružiny. Docela to ujde, jen se to začalo víc naklánět, ale už to neodskakuje a neprohrabává vnitřní kolo v zatáčkách. V plánu je výměna předního stabiku z 19 na 21. Mam nové sedačky, hned to vypadá lépe. Připravuju se na podzimní Běšiny.



17.10.2012

Běšiny jsem absolvoval celkem v podo. Duležité je, že nabyly žádné zásadní problémy z autem a ani jsme mu moc neublížili. Občasný náraz ramenem,nápravnicí a nádrží o zem nebyl nějak deformující, jen ta nádrž začala lehce rosit, ale zatim to neni nějak hrozný. Unik je malej. Z běšin jsem si přivezl 7-8 místo z noční bojovky, 10 ze sprintu, 21 celkově a 6 ve třídě. Byl jsem zpokojen. Povedlo se mi na běšinách zakoupit čtyři slicky Michelin 20x54x13 směs S310 ve velmi dobrém stavu. Hned jsem neváhal a doma je obul na auto. Je to pecka!!!!

Před autoslalomem jsem eště přehodil převodovku. Mam tam teď 5q 4,22. Při podřazování na 2 a 3 to nejde vubec hladve, ale jde to tam. Díky kolum a převodovce mam maximálku dle navigace Garmin 150km. To neni moc, ale co se dá dělat. Zas to má snahu akcelerovat i do kopce. 14.10. Jsem byl na autoslalomu a byla to nádhera. Ty gumy jsou užasný a ohromně se díky nim zvedlo moje umístění. Jsem zvědav, jak se to bude chovat v mostě na okruhu.



28.10.2012

Včera jsem se povozil v mostě na okruhu. Nevzdal jsem to a zajezdil. Určitě to za to stálo. Na příští rok bude novej motor a možná i geometrie a přední tlumiče a stabík. Jestli se mi povede autí dát do větší a teplejší garáže, tak na něm něco udělám, jinak je uloženo až do jara. :-(



24.2.2013

Tak auto ve větší a teplejší garáži je, ale bohužel tam neni samo, Tak se na něm moc dělat nebude.

Byl jsem ho dnes vyvenčit a ohromně mě to bavilo, ani jsem ho snad moc nepomlátil.



6.4.2014

Jeli jsme Rallye Praha Revival www.edda.cz/mscrdovrchu/i ndex.php?m=rallye Tady je několik fotek www.edda.cz/mscrdovrchu/i ndex.php?m=fotogale... Nádherné svezení, auto dostalo hodně zabrat, několik ran o zem, chtělo by to lyžinu alespon na předek. Krom me chyby, když jsem nezavřel kapotu a ona se otevřela a ulomila, nás žádnej problem nepotkal. To je nejduležitější!!!

Tady máme pro mě nečekaně dobré výsledky: www.edda.cz/mscrdovrchu/. ../V%C3%BDsledky%20absolut n%C3%AD%20jen%20aktivn%C3% AD.pdf Byla to nádhera a velká gratulace vhml k jeho uspěvhu!!



Nějaká alba nešeho automotoklubu: amk-kladno.rajce.idnes.cz /

130RS EVO II. - komentáře:

21:42:11
21.09.2014
Luky
-> T: vnějšky, ale přišlo mi, že jen nahoře, tzn. jako kdyby se tlumiče směrem dolů zužovaly
19:57:11
21.09.2014
-> Luky: jak do X ? já vidím vydřené vnějšky nápravy, což znamená do A, ne ?
19:53:59
21.09.2014
Eidy
-> ZdrubT: To není ta náprava, kterou jsme dělali na jaře, že ne? Jestli je, tak vím proč to je.
20:54:20
20.09.2014
Luky
-> T: no mně to z fotek přijde jako že je to vydřený jako kdyby to bylo do X a ne do A
19:32:34
20.09.2014
-> ZdrubT: Já vidím jen vydřené kraje, jak křížem ?
19:29:23
20.09.2014
ZdrubT
Je jasný že na tom maj podíl "A" Ale proč křížem?
18:53:46
20.09.2014
ZdrubT
a pravá strana
zvětšit 130RS EVO II. - obrázek od ZdrubT vložen 20.09.2014 18:53:46
18:53:07
20.09.2014
ZdrubT
Momentálně dělám novou nápravu a rozebral jsem starou, abych se poučil, co bylo špatně. Neni mi ale janý, jak je nápravnice křížem vydřená od tlimiču.9
zvětšit 130RS EVO II. - obrázek od ZdrubT vložen 20.09.2014 18:53:07
19:09:04
05.09.2014
Deacon
Osobně naprosto souhlasím s havlíkem. Ta kastle je na tom, alespoň co se fotek týče, dost bídně. Já bych se porozhlédnul po jiné, popřípadě do toho pořádně šáhnul a vyvařil.
21:13:01
04.09.2014
sikula
Tak už to začalo, at se dílo podaří.
05:10:42
08.06.2014
ZdrubT
Tak v sobotu jsem zakoupil dvě přední nápravy a mam objednanej pravej přední blatník od pana Krajanskeho. Tak sned se začne něco dít a opravovat.
14:22:53
18.05.2014
kamikaze
-> ZdrubT: Budu držet palce, aby to šlo dát do kupy4
15:14:03
16.05.2014
castrol
-> zdrub: skoda toho karambolu ,pekne si isiel
12:29:25
16.05.2014
Luky
-> havlik: no jenže zase kde vzít jinou pěknou erkovou kastli...
12:19:15
16.05.2014
Tomáššš
-> ZdrubT: teraz uz mas obe erky naburane :/ to mozes rovno opravovat dve auta naraz 1
12:10:50
16.05.2014
havlik
-> Eidy: tak určitě
12:04:01
16.05.2014
Eidy
-> havlik: Liška neznamená hnilý. Je to 100x lepší jak Simca a taky jste s ní jeli RPR.
12:00:04
16.05.2014
havlik
-> Eidy: no tak snad rozhodně si teda myslim že by to chtělo sundat plát střechy a tamto opravit celý protože to vypadá takový docela hnilý i pod tim lakem
11:57:17
16.05.2014
Eidy
Myslím že ne. Tahle kastle na tom není tak špatně. To půjde opravit celkem snadno.
11:46:46
16.05.2014
havlik
Příspěvek smazal moderátor - minno
Extreme Tyres