skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tuto kasli jsem si pořídil 21.5.2006 zde na virtu od Pepína RS skoda-virt.cz/cz/.../422-
pepino-rs . Zakoupeno to bylo se strašným nadšením, hlavně kvůli zbarvení vozu. Nadšení opadlo asi po týdnu, co jsem vůz doma na dvorku zkoumal a pracoval na něm. Lak stojí za .....! Pepíno zbalil několik tisíc za díly co už nedodal a ani peníze nevrátil. Na konci prázdnin jsem auto odstěhoval do garáže ke známému, poté putovalo ke kamarádce, pak zas do jiné a před rokem se vrátilo zas ke mě domu. Od podzima roku 2006 do konce října 2009 se na něm nic neudělalo. Já vlastně pořádně nevím co s nim. Původně to měl bejt žávodák. Vzhledem k tomu,že je kasle pozinkována,tak je těžká jako prase, což mě otrávilo a nečekal jsem že to bude tolik. Na tuningkáru by se muselo komplet přelakovat, což se mi taky nechce a veterána z toho taky neudělám. Je to třetí eRko co doma máme a asi mě nejméně baví. První je toto: skoda-virt.cz/cz/.../1928
-zdrub-skoda ?130rs/ Postaveno na holém skeletu a je krásně lehounké a hravé, je táty a já z bratrem mu ho opečováváme a projíždíme. Druhé skoda-virt.cz/cz/.../1686
-zdrub-ero je moje srdcovka od 15let. Původně u přivezeno jen jako dárce orgánů. Teď vím,že už se ho nikdy nezbavím.
K práci na tomto voze mě donutila koupě zadní nápravy. Je to taková motivace to dát na kola a zprovoznit to. Uvidíme jak dlouho my to vydrží.
19.11.2009
Tak jsem si dnes ráno domu přivezl sedačky. Jsou to trubkáče od FK. Tak jsem je hned zkusil dát do auta. Je zjištěno, k mé velké radosti, že budu muset komplet předělat uchycení, protože jsem moc vysoko a zakloněnej. Helmou jsem opřenej o ochranný rám v autě. Další problém s rámem nastává, že trubka podél dveří je přesně tam,co má bejt páčka na otvírání dveří a madlo na zavírání . Buď vyhodím rám,což nechci, nebo budu muset někam přendat alespoň páčku na otvýtání a místo madla dát řemínek. Jsem zvědav,jakej další problém se vyskytne..
25.11.2009
Včera večer jsem se do jedné hodiny raní sral s vestavbou zadní nápravy. Momentálně to mam na kolech, ale takhle by to asi daleko nedojelo. Dokavaď tam nebyly kola, tak jsem neměl tůšo, že je každý rameno úplně někde jinde. Levý je asi o 2cm vysunutý ven z auta, než pravý. Obě ramena mi přijdou moc vzadu. Na tý vyvařený a předělaný kasli nevim pořádně od čeho to odměřovat a podle čeho se chytit. :-(
12.12.2009
Do auta jsem se rozhodl dát čalounění. Tak jsem si nechal ušít už třetí stropnici. Je černá a teď už s množstevní slevou za 500. Taky jsem si hned po vejplatě zaběhnul koupit nový chladič ze 120 za 369,? ,saharu 215,? , motor s vrtulí z fáva 351,? ,čidlo termostatu 117,? a gumové špalky pod chladič za 10,?
Jsem línej jít do tý studený garáže a dodělat ten strop a zadní sloupky, aby se tam mohlo dát zadní okno a zadní část rámu.
8.3.2010
Včera jsem se po dlouhé době donutil zas něco udělat. Pomalu jsme z bratrem začali tahat novou elektriku. To je peněz za těh pár metru kabelu. Strop je dolepenej, na pravé straně je B a C sloupek taky hotovej, nasadil jsem si vyklápěčku a nastrojil pravý dveře.
Auto bylo přidáno do fotokatalogu www.skoda110r.com/knizn ica.php?info=407
18.4.2010
Levej B, C sloupek očalouněn, usazeno levé vyklápěcí okno a po čalouněno pod zadním oknem. Také jsem tam snad natrvalo vsadil zadní část rámu.
11.7.2010
Zas jsem dostal náladu něco udělat s tímhle vrakem. Blatníky, dveře a přední čelo spasováno a usazeno na trvalo. Přidělán chladič, vymyšlena voda v přední části, tet už ji jen sletovat. začalo se makat na rozvodu brzd a paliva vnitřkem tunelu. Hadice posilovače taky natažená. Bratr pomalu dává dohromady elektro instalaci. Největší oříšek je rozvod brzd a vody v zadní části.
18.7.2010
Dneska jsem doletoval trubky v přední části pro rozvod vody. Je usazená a přidělaná baterka v kufru. Vyřešil jsem i hrdlo pro nalejvání benzínu. Napasoval jsem zadní kapotu a vyrobil otvírání.
18.8.2010
Čekal jsem,že práce na autě půjdou rychleji. Touhle dobou jsem chtěl aby vrčelo a brzdilo. Ono stále pořád nic. Voda v zadní části my dělá větší problémy,než jsem čekal nemohu sehnat ty správný trubky a hadice. :-( Skoro každej spoj co sletoval Pepíno musím předělat. Některé trubky udělat úplně jinak a to to ještě nebylo ani ohřátý a natlakovaný. Nemohu sehnat novej kohout na odvzdušnění? Umístění nápravy se snad povedlo naměřit, ale to se pozná až na geometrii.
20.8.2010
Tak včera jsem tam doufám dal palubku na hotovo a dnes po práci dodělám s bratrem elektro instalaci na hotovo. Ráno se mi povedlo sehnat poslední součástku na okruh vody. Hned jsem jí namontoval a napustil. Snad to někde nepoteče!!! V sobotu po práci na autí zas zamakám a snad vlastní silou vyjede z garáže.
¨24.8.2010
V sobotu jsem otočil klíčkem a ono to nastartovalo. :-) Pak jsem se snažil vyjet z garáže, ale to už taková paráda nebyla. To auto není nízko, pouze ta garáž má blbej výjezd!!! Lehce jsem odřel spojler i podlahu. Venku jsem se dal do ovzdušnování brzd. Ty blbý třmeny co mam na zadku začaly protejkat ovzdušňovákama. Tak celej nasranej že brznovka je v řiti a třmeny nejspíš taky jsem to nacpal do garáže, bez nějakého sraní s fošnama. Seru na ten krám a jdu dělat jiný auto.
29.8.2010
Po inspiraci z eRkového srazu jsem se vrhnul do garáže a malounko pohnul na autí a udělal nějaké foto.
6.9.2010
Autí má nasazené zadní okno. To byla ale fuška. Nalil jsem olej do převodovky a projel se kolem baráku. Auto ale stále nemá přední okno a nebrzdí, takže opatrně a jen pro ten pocit. Budu muset koupit novej přední spoiler. :-( Bratr mi ho rozlámal při výjezdu z garáže. Nepočkal na mě a už to bylo. Autí se válí moc po zemi, bude se muset zvedat. Momentálně pracuji na rámu.
8.9.2010
Toho blbce, co vymejšlel uchycení rámu bych rád potkal a nakopal ho do držky!!!!!! Bude se muset řezat a vařit. To bude oser!!!!
13.9.2010
Čelní sklo je nasazený a neprasklo. :-) To mam ale radost!!!!
TAK ZMĚNA TO DEMENTNÍ ČELNÍ OKNO ZE VČEREJŠKA NA DNEŠEK RUPLO!!!!!! TO JE ALE K NASRÁNÍ
Koupím čelní sklo na eRko
Povedlo se sehnat nové čelní sklo i s výměnou to vyšlo na 5000,?
Celou zimu auto stojí venku na dvoře a oloupal se z něj lak. Je to strašnej krám!!
20.2.2011
Dnes proběhla montáž stěrače. Je to komplet použitý zadní stěrač z feldy. Opravena stahovačka okna a částečně nastrojeny dveře spolujezdce. Byl jsem se projed a mam problémy s chlazením a nejde to odvzdušnit. :-(( Dále to nebrzdí, klouže spojka, hučí převodovka jako svině a motor hulí jako kráva. :-((( Bude na tom ještě mrtě práce.
Občas se jedu kousek svézt,abych zjistil, co to dělá, nebo nedělá a je to prdel. Tet v neděli 13.3.2011 se chystám na slalom na letišti Dlouhá Lhota u Příbrami.
11.7.2011
S autíčkem jsem letos najezdil zhruba 2000 km. Absolvoval jsem dva auto slalomy a pomalu ho dostávám do ruky. Je na něm ale spousta práce. Největší problém mam s brznama,hlavně na zadku. Pořád ty kotouče vržou,pískají a hážou. zkusim tam dát nový ložiska a hřídele. Taky neustále ladím odpružení na zadní nápravě.
Tuto sobotu se mi povedl malej výlet do lesa. Předemnou začal dědek předjíždět cyklistu a pak vedle něj zastavil, aby se zeptal na cestu. Já to nečekal a neubrzdil, tak jsem to strhnul do lesa. naštěstí jsem se stromům vyhnul a odnes to spojler a přední blatníky. Tak bude zas co laminovat.
13.9.2011
Po té, co jsem díky zacpanému chladiči SPZtkou uvařil motor, tak jsem dal nové těsnění pod hlavu. Hlava je malounko vyžraná, ale ventily těsněj krásně. Sací kanály byly naprosto čistý, ale ve výfukovejch byl pěknej nános. Překvapilo mě, že ve válcích je vidět ještě honování. Motor má údajně najeto 120 000km. Hlavu jsem natřel na červeno, dal jiné ventilové víko a svody nastříkal černě. Do výpušťáku jsem nacpal čidlo teploty. Dopředu jsem na zkoušku dal hp tlumiče, co jsou připravený na oužu. Z OB Autodíly jsem obědnal druhý malý spoiler, po tom co jsem ten mynulej rozsekal výletem do lesa. Okruhovej už je taky totálně rozlámanej pří normálnim ježděnim. Nikam jsem s nim nevjel. Pořád drhnu.
Pomalu začínám vytvářet světelnou rampu z toho co doma nacházím.
Nádhernej sraz www.stream.cz/uservideo/6 89008-sraz-skoda-jaro-2012 -besiny
v 10:27 je muj prujezd na slalomu. Hlavně nebrzdit a pořád plnej! To je to co mě bavý a proč to auto mam.
17.9.2012
Neustále z autem někam jezdím a něco na něm ladím. Proběhla další výměna těsnění pod hlavou, jelikož jsem na auto slalomu potratil klíňák a zas to uvařil. Na jaře jsem ulomil dva zuby ze stálého převodu v převodovce na okruhu v hradci. Taky jsem tam rozstřelil retardér a polámal pravej předek odřel pravej bok. Opravovat to zatím nehodlá. Nechal jsem poskládat převodovku 4,22 nové řadící vidličky, gufera a přetěsněno. Stálo to 2250,- tak jsem zvědav, zatím je v garáži. Momentální stav zadní nápravy je takovej, že jsem vyhodil HP a dal nový sériový paly z kyvky a pružiny. Docela to ujde, jen se to začalo víc naklánět, ale už to neodskakuje a neprohrabává vnitřní kolo v zatáčkách. V plánu je výměna předního stabiku z 19 na 21. Mam nové sedačky, hned to vypadá lépe. Připravuju se na podzimní Běšiny.
17.10.2012
Běšiny jsem absolvoval celkem v podo. Duležité je, že nabyly žádné zásadní problémy z autem a ani jsme mu moc neublížili. Občasný náraz ramenem,nápravnicí a nádrží o zem nebyl nějak deformující, jen ta nádrž začala lehce rosit, ale zatim to neni nějak hrozný. Unik je malej. Z běšin jsem si přivezl 7-8 místo z noční bojovky, 10 ze sprintu, 21 celkově a 6 ve třídě. Byl jsem zpokojen. Povedlo se mi na běšinách zakoupit čtyři slicky Michelin 20x54x13 směs S310 ve velmi dobrém stavu. Hned jsem neváhal a doma je obul na auto. Je to pecka!!!!
Před autoslalomem jsem eště přehodil převodovku. Mam tam teď 5q 4,22. Při podřazování na 2 a 3 to nejde vubec hladve, ale jde to tam. Díky kolum a převodovce mam maximálku dle navigace Garmin 150km. To neni moc, ale co se dá dělat. Zas to má snahu akcelerovat i do kopce. 14.10. Jsem byl na autoslalomu a byla to nádhera. Ty gumy jsou užasný a ohromně se díky nim zvedlo moje umístění. Jsem zvědav, jak se to bude chovat v mostě na okruhu.
28.10.2012
Včera jsem se povozil v mostě na okruhu. Nevzdal jsem to a zajezdil. Určitě to za to stálo. Na příští rok bude novej motor a možná i geometrie a přední tlumiče a stabík. Jestli se mi povede autí dát do větší a teplejší garáže, tak na něm něco udělám, jinak je uloženo až do jara. :-(
24.2.2013
Tak auto ve větší a teplejší garáži je, ale bohužel tam neni samo, Tak se na něm moc dělat nebude.
Byl jsem ho dnes vyvenčit a ohromně mě to bavilo, ani jsem ho snad moc nepomlátil.
6.4.2014
Jeli jsme Rallye Praha Revival www.edda.cz/mscrdovrchu/i ndex.php?m=rallye Tady je několik fotek www.edda.cz/mscrdovrchu/i ndex.php?m=fotogale... Nádherné svezení, auto dostalo hodně zabrat, několik ran o zem, chtělo by to lyžinu alespon na předek. Krom me chyby, když jsem nezavřel kapotu a ona se otevřela a ulomila, nás žádnej problem nepotkal. To je nejduležitější!!!
Tady máme pro mě nečekaně dobré výsledky: www.edda.cz/mscrdovrchu/. ../V%C3%BDsledky%20absolut n%C3%AD%20jen%20aktivn%C3% AD.pdf Byla to nádhera a velká gratulace vhml k jeho uspěvhu!!
Nějaká alba nešeho automotoklubu: amk-kladno.rajce.idnes.cz /
K práci na tomto voze mě donutila koupě zadní nápravy. Je to taková motivace to dát na kola a zprovoznit to. Uvidíme jak dlouho my to vydrží.
19.11.2009
Tak jsem si dnes ráno domu přivezl sedačky. Jsou to trubkáče od FK. Tak jsem je hned zkusil dát do auta. Je zjištěno, k mé velké radosti, že budu muset komplet předělat uchycení, protože jsem moc vysoko a zakloněnej. Helmou jsem opřenej o ochranný rám v autě. Další problém s rámem nastává, že trubka podél dveří je přesně tam,co má bejt páčka na otvírání dveří a madlo na zavírání . Buď vyhodím rám,což nechci, nebo budu muset někam přendat alespoň páčku na otvýtání a místo madla dát řemínek. Jsem zvědav,jakej další problém se vyskytne..
25.11.2009
Včera večer jsem se do jedné hodiny raní sral s vestavbou zadní nápravy. Momentálně to mam na kolech, ale takhle by to asi daleko nedojelo. Dokavaď tam nebyly kola, tak jsem neměl tůšo, že je každý rameno úplně někde jinde. Levý je asi o 2cm vysunutý ven z auta, než pravý. Obě ramena mi přijdou moc vzadu. Na tý vyvařený a předělaný kasli nevim pořádně od čeho to odměřovat a podle čeho se chytit. :-(
12.12.2009
Do auta jsem se rozhodl dát čalounění. Tak jsem si nechal ušít už třetí stropnici. Je černá a teď už s množstevní slevou za 500. Taky jsem si hned po vejplatě zaběhnul koupit nový chladič ze 120 za 369,? ,saharu 215,? , motor s vrtulí z fáva 351,? ,čidlo termostatu 117,? a gumové špalky pod chladič za 10,?
Jsem línej jít do tý studený garáže a dodělat ten strop a zadní sloupky, aby se tam mohlo dát zadní okno a zadní část rámu.
8.3.2010
Včera jsem se po dlouhé době donutil zas něco udělat. Pomalu jsme z bratrem začali tahat novou elektriku. To je peněz za těh pár metru kabelu. Strop je dolepenej, na pravé straně je B a C sloupek taky hotovej, nasadil jsem si vyklápěčku a nastrojil pravý dveře.
Auto bylo přidáno do fotokatalogu www.skoda110r.com/knizn ica.php?info=407
18.4.2010
Levej B, C sloupek očalouněn, usazeno levé vyklápěcí okno a po čalouněno pod zadním oknem. Také jsem tam snad natrvalo vsadil zadní část rámu.
11.7.2010
Zas jsem dostal náladu něco udělat s tímhle vrakem. Blatníky, dveře a přední čelo spasováno a usazeno na trvalo. Přidělán chladič, vymyšlena voda v přední části, tet už ji jen sletovat. začalo se makat na rozvodu brzd a paliva vnitřkem tunelu. Hadice posilovače taky natažená. Bratr pomalu dává dohromady elektro instalaci. Největší oříšek je rozvod brzd a vody v zadní části.
18.7.2010
Dneska jsem doletoval trubky v přední části pro rozvod vody. Je usazená a přidělaná baterka v kufru. Vyřešil jsem i hrdlo pro nalejvání benzínu. Napasoval jsem zadní kapotu a vyrobil otvírání.
18.8.2010
Čekal jsem,že práce na autě půjdou rychleji. Touhle dobou jsem chtěl aby vrčelo a brzdilo. Ono stále pořád nic. Voda v zadní části my dělá větší problémy,než jsem čekal nemohu sehnat ty správný trubky a hadice. :-( Skoro každej spoj co sletoval Pepíno musím předělat. Některé trubky udělat úplně jinak a to to ještě nebylo ani ohřátý a natlakovaný. Nemohu sehnat novej kohout na odvzdušnění? Umístění nápravy se snad povedlo naměřit, ale to se pozná až na geometrii.
20.8.2010
Tak včera jsem tam doufám dal palubku na hotovo a dnes po práci dodělám s bratrem elektro instalaci na hotovo. Ráno se mi povedlo sehnat poslední součástku na okruh vody. Hned jsem jí namontoval a napustil. Snad to někde nepoteče!!! V sobotu po práci na autí zas zamakám a snad vlastní silou vyjede z garáže.
¨24.8.2010
V sobotu jsem otočil klíčkem a ono to nastartovalo. :-) Pak jsem se snažil vyjet z garáže, ale to už taková paráda nebyla. To auto není nízko, pouze ta garáž má blbej výjezd!!! Lehce jsem odřel spojler i podlahu. Venku jsem se dal do ovzdušnování brzd. Ty blbý třmeny co mam na zadku začaly protejkat ovzdušňovákama. Tak celej nasranej že brznovka je v řiti a třmeny nejspíš taky jsem to nacpal do garáže, bez nějakého sraní s fošnama. Seru na ten krám a jdu dělat jiný auto.
29.8.2010
Po inspiraci z eRkového srazu jsem se vrhnul do garáže a malounko pohnul na autí a udělal nějaké foto.
6.9.2010
Autí má nasazené zadní okno. To byla ale fuška. Nalil jsem olej do převodovky a projel se kolem baráku. Auto ale stále nemá přední okno a nebrzdí, takže opatrně a jen pro ten pocit. Budu muset koupit novej přední spoiler. :-( Bratr mi ho rozlámal při výjezdu z garáže. Nepočkal na mě a už to bylo. Autí se válí moc po zemi, bude se muset zvedat. Momentálně pracuji na rámu.
8.9.2010
Toho blbce, co vymejšlel uchycení rámu bych rád potkal a nakopal ho do držky!!!!!! Bude se muset řezat a vařit. To bude oser!!!!
13.9.2010
Čelní sklo je nasazený a neprasklo. :-) To mam ale radost!!!!
TAK ZMĚNA TO DEMENTNÍ ČELNÍ OKNO ZE VČEREJŠKA NA DNEŠEK RUPLO!!!!!! TO JE ALE K NASRÁNÍ
Koupím čelní sklo na eRko
Povedlo se sehnat nové čelní sklo i s výměnou to vyšlo na 5000,?
Celou zimu auto stojí venku na dvoře a oloupal se z něj lak. Je to strašnej krám!!
20.2.2011
Dnes proběhla montáž stěrače. Je to komplet použitý zadní stěrač z feldy. Opravena stahovačka okna a částečně nastrojeny dveře spolujezdce. Byl jsem se projed a mam problémy s chlazením a nejde to odvzdušnit. :-(( Dále to nebrzdí, klouže spojka, hučí převodovka jako svině a motor hulí jako kráva. :-((( Bude na tom ještě mrtě práce.
Občas se jedu kousek svézt,abych zjistil, co to dělá, nebo nedělá a je to prdel. Tet v neděli 13.3.2011 se chystám na slalom na letišti Dlouhá Lhota u Příbrami.
11.7.2011
S autíčkem jsem letos najezdil zhruba 2000 km. Absolvoval jsem dva auto slalomy a pomalu ho dostávám do ruky. Je na něm ale spousta práce. Největší problém mam s brznama,hlavně na zadku. Pořád ty kotouče vržou,pískají a hážou. zkusim tam dát nový ložiska a hřídele. Taky neustále ladím odpružení na zadní nápravě.
Tuto sobotu se mi povedl malej výlet do lesa. Předemnou začal dědek předjíždět cyklistu a pak vedle něj zastavil, aby se zeptal na cestu. Já to nečekal a neubrzdil, tak jsem to strhnul do lesa. naštěstí jsem se stromům vyhnul a odnes to spojler a přední blatníky. Tak bude zas co laminovat.
13.9.2011
Po té, co jsem díky zacpanému chladiči SPZtkou uvařil motor, tak jsem dal nové těsnění pod hlavu. Hlava je malounko vyžraná, ale ventily těsněj krásně. Sací kanály byly naprosto čistý, ale ve výfukovejch byl pěknej nános. Překvapilo mě, že ve válcích je vidět ještě honování. Motor má údajně najeto 120 000km. Hlavu jsem natřel na červeno, dal jiné ventilové víko a svody nastříkal černě. Do výpušťáku jsem nacpal čidlo teploty. Dopředu jsem na zkoušku dal hp tlumiče, co jsou připravený na oužu. Z OB Autodíly jsem obědnal druhý malý spoiler, po tom co jsem ten mynulej rozsekal výletem do lesa. Okruhovej už je taky totálně rozlámanej pří normálnim ježděnim. Nikam jsem s nim nevjel. Pořád drhnu.
Pomalu začínám vytvářet světelnou rampu z toho co doma nacházím.
Nádhernej sraz www.stream.cz/uservideo/6 89008-sraz-skoda-jaro-2012 -besiny
v 10:27 je muj prujezd na slalomu. Hlavně nebrzdit a pořád plnej! To je to co mě bavý a proč to auto mam.
17.9.2012
Neustále z autem někam jezdím a něco na něm ladím. Proběhla další výměna těsnění pod hlavou, jelikož jsem na auto slalomu potratil klíňák a zas to uvařil. Na jaře jsem ulomil dva zuby ze stálého převodu v převodovce na okruhu v hradci. Taky jsem tam rozstřelil retardér a polámal pravej předek odřel pravej bok. Opravovat to zatím nehodlá. Nechal jsem poskládat převodovku 4,22 nové řadící vidličky, gufera a přetěsněno. Stálo to 2250,- tak jsem zvědav, zatím je v garáži. Momentální stav zadní nápravy je takovej, že jsem vyhodil HP a dal nový sériový paly z kyvky a pružiny. Docela to ujde, jen se to začalo víc naklánět, ale už to neodskakuje a neprohrabává vnitřní kolo v zatáčkách. V plánu je výměna předního stabiku z 19 na 21. Mam nové sedačky, hned to vypadá lépe. Připravuju se na podzimní Běšiny.
17.10.2012
Běšiny jsem absolvoval celkem v podo. Duležité je, že nabyly žádné zásadní problémy z autem a ani jsme mu moc neublížili. Občasný náraz ramenem,nápravnicí a nádrží o zem nebyl nějak deformující, jen ta nádrž začala lehce rosit, ale zatim to neni nějak hrozný. Unik je malej. Z běšin jsem si přivezl 7-8 místo z noční bojovky, 10 ze sprintu, 21 celkově a 6 ve třídě. Byl jsem zpokojen. Povedlo se mi na běšinách zakoupit čtyři slicky Michelin 20x54x13 směs S310 ve velmi dobrém stavu. Hned jsem neváhal a doma je obul na auto. Je to pecka!!!!
Před autoslalomem jsem eště přehodil převodovku. Mam tam teď 5q 4,22. Při podřazování na 2 a 3 to nejde vubec hladve, ale jde to tam. Díky kolum a převodovce mam maximálku dle navigace Garmin 150km. To neni moc, ale co se dá dělat. Zas to má snahu akcelerovat i do kopce. 14.10. Jsem byl na autoslalomu a byla to nádhera. Ty gumy jsou užasný a ohromně se díky nim zvedlo moje umístění. Jsem zvědav, jak se to bude chovat v mostě na okruhu.
28.10.2012
Včera jsem se povozil v mostě na okruhu. Nevzdal jsem to a zajezdil. Určitě to za to stálo. Na příští rok bude novej motor a možná i geometrie a přední tlumiče a stabík. Jestli se mi povede autí dát do větší a teplejší garáže, tak na něm něco udělám, jinak je uloženo až do jara. :-(
24.2.2013
Tak auto ve větší a teplejší garáži je, ale bohužel tam neni samo, Tak se na něm moc dělat nebude.
Byl jsem ho dnes vyvenčit a ohromně mě to bavilo, ani jsem ho snad moc nepomlátil.
6.4.2014
Jeli jsme Rallye Praha Revival www.edda.cz/mscrdovrchu/i ndex.php?m=rallye Tady je několik fotek www.edda.cz/mscrdovrchu/i ndex.php?m=fotogale... Nádherné svezení, auto dostalo hodně zabrat, několik ran o zem, chtělo by to lyžinu alespon na předek. Krom me chyby, když jsem nezavřel kapotu a ona se otevřela a ulomila, nás žádnej problem nepotkal. To je nejduležitější!!!
Tady máme pro mě nečekaně dobré výsledky: www.edda.cz/mscrdovrchu/. ../V%C3%BDsledky%20absolut n%C3%AD%20jen%20aktivn%C3% AD.pdf Byla to nádhera a velká gratulace vhml k jeho uspěvhu!!
Nějaká alba nešeho automotoklubu: amk-kladno.rajce.idnes.cz /
130RS EVO II. - komentáře:
23:26:02
10.07.2010
10.07.2010
ZdrubT
-> šrek: Normálně chemoprenem a drží to už na třetim eRku.
22:43:39
10.07.2010
10.07.2010
šrek
Čim prosimtě přilepuješ tu koženku?
11:28:15
13.12.2009
13.12.2009
Tipek - zrušená registrace
-> ZdrubT: Tecko profil najdes na aukru ... v metrazi
10:54:54
13.12.2009
13.12.2009
m8rinek
-> ZdrubT: Svoboda
00:22:31
13.12.2009
13.12.2009
ZdrubT
Schánim humu mezy blatníky a kasli, takový to téčko.
11:43:44
22.11.2009
22.11.2009
jarda.u1
-> ZdrubT: Koukam,ze jsi z Kladna. Ani jsem nevedel,ze bydlis tak blizko,jezdim kolem zkoro kazdy den do prace
13:56:59
20.11.2009
20.11.2009
Ing. Duso
No taky se vyjadrim.. kamos ma takove sedacky v aute.. v sierre cossworth.. ti sedacky jsou skor comfortne sportovy.. neco podrzi.. ale clovek pokud neni macek nejde do ty sedacky s obuvakem ..ale je obycejnej clovek tak v tom lita.. a je moc neprijemny.. jak sem v tom sedel ja a kamos driftoval tak sem ze svym zadkem litlal od jedny bocnice k druhe.. plne chapu ze nejsou penize a je to riesenie na oko.. ale dle mne se daji koupit i lepsi za malo penez.. co treba nejake LICO ?
13:35:41
20.11.2009
20.11.2009
spyker
Masakr auto a sedačky tohoto typu jsou dle mě mimo mísu... je to jak tak koukám nejenom můj názor a je jich tam strašná škoda...ale jak říkám auto naprostej masakr
18:46:04
19.11.2009
19.11.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> ZdrubT: Vůbec jsem nechtěl řešit co mám já.Ty toho máš víc.A je škoda aby to pokazily křesla.Jinak tvůj přístup chápu.
18:00:05
19.11.2009
19.11.2009
ZdrubT
-> Bedřich: Na takový křesla, jako máš ty,zatim prachy nemam. tyhle jsou pořát lepší,než ty puvodní. Až to bude ve fázi,kdy to bude jezdit, brzdit a mít pořádný dělítka, tak se bude řešit otázka třeba jinejch sedaček. Zatim jsem v nich nikam nejel.
16:05:53
19.11.2009
19.11.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> ZdrubT: Nechci být až příliš kritický, ale pokud jsou tyto sedačky pro Tebe dobré, vůbec káru řešit nemusíš.A to teď nemyslím tak, že mám kdo ví co v autě já.Je to prostě holý fakt.
16:02:09
19.11.2009
19.11.2009
ZdrubT
-> Trax: Byly za dobrý prachy. Feřt mladší co je má ve fávu řikal,že se na ně dá zvyknout a že ta boule se vymačká.
14:51:48
19.11.2009
19.11.2009
Trax
-> ZdrubT: Ahoj, co te primelo k tomu, aby jsi koupil tyhle FK? My jsme je meli v bmw a me se v nim sedi dost spatne a neni to jenom muj nazor, ale vetsiny lidi, kteří v nich sedeli...
17:31:28
18.11.2009
18.11.2009
ZdrubT
-> wlad: To z toho mam teda radost. Taky tam toho hodně předělávám. Ten skelet je poslepovanej ze spousty malejch kousku.
15:26:39
18.11.2009
18.11.2009
wlad
to all: Byl jsem u Pepína pro ARC onehdá když to RS prodal a povídal mi něco v tom smyslu, že s tím není spokojený a podruhý by všechno dělal jinak. Asi zjistil, že věci který na tý kastli omr... nejsou dobrej základ pro pokračování. O peníze určitě nouzi neměl. Při rozhovoru s ním "lítaly" vzduchem miliony. :)
10:36:03
17.11.2009
17.11.2009
suri
-> Tomo: nie nestalo ale vela ludí nepotrebuje o všetkom hovoriť , však mu napíš a uvidíš či ti vobec odpovie
10:35:27
17.11.2009
17.11.2009
Tomo - zrušená registrace
-> suri: toho sa tolko stalo ? dobre,nejdem to dalej rozoberat ...
10:33:25
17.11.2009
17.11.2009
suri
-> Tomo: myslím že neumrel skorej nebude mať čas odpovedať na hovadiny si myslím .
10:32:19
17.11.2009
17.11.2009
Tomo - zrušená registrace
-> suri: a zije ?
10:31:08
17.11.2009
17.11.2009
suri
-> Tomo: čo tak sa opýtať jeho?