skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zakoupeno květen 2000. Nasledovaly menší upravy, výměna převodky řízení za hřeben (nápravnice) a úprava tyče volantu. Ramena přední nápravy zůstaly puvodní pouze oprava zkorodovaných částí a nátěr. Výměna tlumičů. Repase zadní kyvné nápravy, nátěr + geometrie na obou nápravách, která byla dost nanic, nová kola po čtyřech letech nerovnoměrně sjetá.
Generálka brzdové a spojkové hydrauliky, posilovač brzd, nové kotouče, repas bubny, výměna obložení a destiček. Neustálé poruchy brzd, loni znova oprava, výměna posilovače, změna postavení hlavního válce z horizontální polohy do vertikální.(Lepší provedení, jen nádržka se komplikovaně umisťuje aby byla výš, než válec.) Úprava středového panelu - vybrání na pětistupňovou převodovku (typ ze škody 105) + zkrácení tyče od řadící páky. Repase chladiče, topení, škoda že chyběl chladič oleje.
U motoru prasklé těsnení pod hlavou, oprava vpoho drží. Karburátor z emka, i kvuli podtlakovému sání na posilovač. Jinak orig, bez GO, jen nějaké opravy těsnosti, olejová vana, gufera pod řemenovou kladkou.
Výměna světel za nová, drobné opravy elektroinstalece, nová baterie (2005..už je hin...), nová spínačka, zánovní startér, alternátor. Rozdělovač, svíčky, opravy signalizčních světel,zadních světelných panelů, osvětlení značky, světýlka ve dveřích, přídavné brzdové světla, kontolky, budíky, autorádio, basové repro zadní plato, středové repro do palubovky místo ventilačních otvorů.
Červený potah interiér (sedadla, přední zadní, zadní plato, vyplň dveří). Původní kličky ve dveřích. Marasy s okýnkama, pořád padaly, systém lanek jsem chtěl předělat, ale už jsem na to neměl nervy chce to servo system. Opravená palubovka, tekk design by Shakal. Dopasované gumy na podlahu. Lak červený komplet.
Stříkano v celku, praskání v místech spojů, nerovnosti na plochách, brousil jsem na vodě tak urputně, až mi malem opadlo, maso a přesto hrboly :(. Pruhy polep. Vypadaji v klidu, ale agres podnebí sev. moravy se podepsalo. Nové zámky na dveřích, a hrátky s táhly ale fachčí ;). Nárazníky narovnány, narovnáno uchycení na kastli, černý nářer, taktéž mřížky. Luxus škoda logo na přední čelo, a jezdilo se až doteď.
Několik drobných kolizí (plechařina), výlet do škarpy (odneslo přední pravé rameno) a celkové opotřebení laku už nedělá dojem. Provoz pouze v létě. Kupa práce, peněz, ale už nejsem spokojeny, proto začátek práce na Tekkar MK2. Vše děláno poctivě, ale mnohdy notnou dávkou improvizace a při studiu Vš bez garáže, na montážní jámě, u strýce s omezeným finančním příjmem. Zato bych mu chtěl poděkovat, taky otci a všem co mi pomáhali. Děkuju! Ale jezdil jsem stylově. ;) A že to jezdí pěkně na to jaký je to ročník.
Generálka brzdové a spojkové hydrauliky, posilovač brzd, nové kotouče, repas bubny, výměna obložení a destiček. Neustálé poruchy brzd, loni znova oprava, výměna posilovače, změna postavení hlavního válce z horizontální polohy do vertikální.(Lepší provedení, jen nádržka se komplikovaně umisťuje aby byla výš, než válec.) Úprava středového panelu - vybrání na pětistupňovou převodovku (typ ze škody 105) + zkrácení tyče od řadící páky. Repase chladiče, topení, škoda že chyběl chladič oleje.
U motoru prasklé těsnení pod hlavou, oprava vpoho drží. Karburátor z emka, i kvuli podtlakovému sání na posilovač. Jinak orig, bez GO, jen nějaké opravy těsnosti, olejová vana, gufera pod řemenovou kladkou.
Výměna světel za nová, drobné opravy elektroinstalece, nová baterie (2005..už je hin...), nová spínačka, zánovní startér, alternátor. Rozdělovač, svíčky, opravy signalizčních světel,zadních světelných panelů, osvětlení značky, světýlka ve dveřích, přídavné brzdové světla, kontolky, budíky, autorádio, basové repro zadní plato, středové repro do palubovky místo ventilačních otvorů.
Červený potah interiér (sedadla, přední zadní, zadní plato, vyplň dveří). Původní kličky ve dveřích. Marasy s okýnkama, pořád padaly, systém lanek jsem chtěl předělat, ale už jsem na to neměl nervy chce to servo system. Opravená palubovka, tekk design by Shakal. Dopasované gumy na podlahu. Lak červený komplet.
Stříkano v celku, praskání v místech spojů, nerovnosti na plochách, brousil jsem na vodě tak urputně, až mi malem opadlo, maso a přesto hrboly :(. Pruhy polep. Vypadaji v klidu, ale agres podnebí sev. moravy se podepsalo. Nové zámky na dveřích, a hrátky s táhly ale fachčí ;). Nárazníky narovnány, narovnáno uchycení na kastli, černý nářer, taktéž mřížky. Luxus škoda logo na přední čelo, a jezdilo se až doteď.
Několik drobných kolizí (plechařina), výlet do škarpy (odneslo přední pravé rameno) a celkové opotřebení laku už nedělá dojem. Provoz pouze v létě. Kupa práce, peněz, ale už nejsem spokojeny, proto začátek práce na Tekkar MK2. Vše děláno poctivě, ale mnohdy notnou dávkou improvizace a při studiu Vš bez garáže, na montážní jámě, u strýce s omezeným finančním příjmem. Zato bych mu chtěl poděkovat, taky otci a všem co mi pomáhali. Děkuju! Ale jezdil jsem stylově. ;) A že to jezdí pěkně na to jaký je to ročník.