skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přední náprava:
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
ZdenoR / SunShine - komentáře:
21:32:05
24.07.2018
24.07.2018
ZdenoR
OK. Jestli mají 5-5,5 je vlastně dobře. Vic to odpovídá TP Jen proto abych to změřil je zouvat nebudu. a 185ky gumy tam sedí pěkně
-> Pavel P..: Jak byly původně matky těžko říct. Někdo je vyhlodal skoro skrz a nechával jsem do kol dělat sedla.
-> Pavel P..: Jak byly původně matky těžko říct. Někdo je vyhlodal skoro skrz a nechával jsem do kol dělat sedla.
19:22:23
24.07.2018
24.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
17:21:59
24.07.2018
24.07.2018
Pavel P..
-> ZdenoR: Jak píše Eidy, změř to mezi patkama... navíc tenhle typ s víc utopenou dírou na matku je dokonce 5"... pak byli s napůl otevřenou dírou a ty jsou 5,5"
10:21:54
24.07.2018
24.07.2018
Eidy
-> ZdenoR: Ta šířka je zvenku? Jenže šířka kol se měří zevnitř límců.
10:20:40
24.07.2018
24.07.2018
ZdenoR
-> Pavel P..: Napsané to na nich není, ale mají na šířku 16cm (6,3 palce)
-> Pegy: Díky za chválu, ale má své mouchy. Něco už zažilo...
-> Pegy: Díky za chválu, ale má své mouchy. Něco už zažilo...
11:52:52
22.07.2018
22.07.2018
Pavel P..
Hezký kola... akorát tyhle nejsou 6"
10:49:24
22.07.2018
22.07.2018
Pegy
Nemám slov, tohle je moooc pěkná práce, povedená a decentní !!! Doufám že potkám na silnici.
08:33:32
22.07.2018
22.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Moc pěkný kola
20:48:59
19.07.2017
19.07.2017
ZdenoR
-> Eidy: Blatníku? Barvu neřeš celý předek je narychlo politý syntetikou bez velkého tmelení.
Kola... R15 je moc i když se na ně líp vybírají gumy.
Kola... R15 je moc i když se na ně líp vybírají gumy.
15:15:48
19.07.2017
19.07.2017
Eidy
-> koko: Škoda toho blatníku resp. barvy. Ale sláva, že auto pokračuje. A co ta kola? Návrat ke klasice?
14:12:00
16.02.2014
16.02.2014
Eidy
-> koko: Tak se přihlašte tady skoda-virt.cz/cz/.../1416
68-nordschleife
17:06:19
15.02.2014
15.02.2014
ZdrubT
-> ZdenoR: To se halt stává. Zase se to opraví. :-)
14:01:37
15.02.2014
15.02.2014
Tomáššš
23:57:14
14.02.2014
14.02.2014
Eidy
-> koko: Tak to je jasný. Musí vyrazit do Mostu a trénovat na široké trati.