Stepan /S110Rcoupé Stepan /S110Rcoupé

komentáře | popis | fotky | Štěpán | 20.12.08 20:49 | 176x v oblíbených
byla zakoupena v roce 1999 od prvniho majitele s cca 27tisici kilometry, starsi pani, ktera ho mela ve sve garazi pod dekama. Jelikoz auto bylo lehce, opravdu lehce odrene, tak se spravilo a odstrojilo a nalakovalo, v teto fazi melo Ero kola Mereor2, nejdrive cerne s limcem stribnym a pak bile(tenkrat jsem je strikal doma na posteli).



Ted je to cca pul roku co je Ero, puvodni majitelka mu rikala Muf, co je po kompletni renovaci a rade uprav.



Tady je vycet provedenym oprav a uprav:



KAROSERIE: kompletne odtrojena na holy skelet, par vareni, ale nic zavazneho, Ero nebylo poznamenano vubec soli. Zadni blatniky byly vytazene o 10mm a o dalsich 8mm byly zastrihle lemy, to aby se mi tam vesly kola. Jinak karoserie je osetrena zakladem, plnicem a kity od body, vrchni lak akrylatovy. Lak jsme nedelali jelikoz to neumime.

Jiz je karoserie vybavena pro montaz vlecky,ktera tam uz je.Zadni kapotu nahradila celolaminatova kapota 200RS.



INTERIER: cely interier je pouzit z puvodnich dilu. Jsou zde male zmeny. Po pohledu do interieru to je skorepinova sedacka MTX pouzivana ve Skode 130LR, 3ramenny volant skoda o prumeru 340mm, ktery je potazen kuzi a ma zluty prouzek. V palubni desce je vymenen mechanicky tlakomer za elektricky. V originalnim tunelu pod palubkou je palivomer a ekonometr, ktery je ted jen jako atrapa. Neni zapojeny, jelikoz na Weberech ukazuje nesmysly. Budiky jsou nahore v poradi: otackomer, tachometr, teplota vody, teplota oleje a tlak oleje. A CO JE NEPOSTRADATELNE PRO RIZENI? ZKRACENE RAZENI, je to opravdu super, Schwejk myslim, ze muze potvrdit :-)



PODVOZEK: vse slozeno vetsinou z novych dilu. Obe napravy uzke, ale predni s hrebenem, rozdil v rizeni je to obrovsky a tem co nemaji jen doporucuji, protoze ja jsem se tomu dlouho branil. Ramena a napravnice vepredu,

vzadu vlecka s nastavitelnymy odklony pomoci distancnich podlozek,vse v komaxitu,pricka navic v hliniku :-)

Odklon na zadni naprave -1stupen sbihavost zatim na 2mm a bude se testovat :-)



MOTOR: puvodni skoda 110R byl vymenen za za motor 742.136. Blok motoru, uplne novy, byla velmi vyhodna koupe, ktere jsem nemohl odolat. Seriova klika, odlehcene lestene ojnice, pisty 136, spojka s talirovou pruzinou 190mm Sachs 1.6felicie. Vacka od p. Dlouheho z Ledce, fungovala spolu s karburatorem sedrted s dvema Webery 40Dcom. Rozdelovac bezkontaktni 136x. Vyfukove svody a tlumic od p.Hriciny. Tlumic plne absorbcni, svody 4 do 1. Na motoru je jiz hlava se sacimy ventily prumeru 37mm. Nova je vacka od p.Kreibicha na malem ulozeni 304/304 se zdvihem 7mm.Noha od chladice je zkracena a je odvzdusneni i primo z karteru:-) Vyfuk ma nove ulozeni pres jiny silentblok.Chystam jine ulozeni Weberu,delsi saci potrubi a snad i hlava s ventily 37sani,31vyfuk.Potrubi z felicia kitcar,ulozeni Weberu na krouzky Misab.











CHLAZENI: po zastavbe motoru 136 jsem musel zkratit o cca 15 -20mm puvodni chladic/cca rok 2002/ ale chlazeni nebylo podle mych predstav, proto se provedla zastavba chladice z 1150ky. Chladic je vyrobeny firmou Kvinto z Krkonos. Umistneni chladice jsem volil pod prednim naraznikem, castecne v nem/rozlozeni hmotnosti a proudeni vzduchu. Na chladici jsou v kazdem rohu jeden maly ventilator,ale je to jen pri stavu nouze,pousti m je jen zridka kdy :-) Topeni seriove. Chlazeni oleje pomoci original chladice nebylo nejlepsi, mel jsem 4 a vsechny driv nebo pozdeji tekly. Tak jsem zakoupil chladic z olcita, je hlinikovy, ale musel jsem si nechat udelat redukci kvuli pripojeni :-)

Chladic oleje s mezikusem je vyzkouseny a netece,olej se stahl na teplote o cca 20-30stupn,chladic je doplnen ventilatorem.Ventilatory jsou pousteny spolecne rucnim vypinacem.Radiator topeni je z favorita,ventil take ovsem s upravenym ovladanim :-) Doporucuji:-)







BRZDY: kdyz je v aute motor a vlastne vse co k tomu patri, musel jsem predelat i brzdy. Jak se rika co neubrzdis to neukecas. Vepredu jsou tedy nainstalovane 4pisty a chlazene kotouce, zrejme od Kabrta, dneska bych sel do kotoucu znacky Brembo nebo nejakych kvalitnejsich. Ale i kdyz se zkroutily, po stoceni se to jiz neopakuje ani po velmi, velmi intenzivnim brzdeni. K prednim brzdam je privaden vzduch husimi krky ktere maji usti v prednim original spoileru. Tyto nasavace jsem laminoval, ma prvni zkusenost s laminatem, myslim si ze to dopadlo vcelku dobre, co myslite?





KOLA: po Meteorech2, ktere byly druhymi koly na Eru, prvni byly 14 na 155kach, jsem se rozhodl pro delena kola. Po dohode a zkousce kol s p.Novotnych z Metalexu Plzen jsem si kola objednal v rozmeru 6,75". Po renovaci Era jsem si priobjednal zadni limce o malounko vetsiho rozmeru a tak je na zadni naprave 7,25". Pneumatiky jsem zvolil o rozmeru 185/60. Barumky Bravury jsem tenkrat mel za neobycejnou cenu a tak putovaly ke mne:-) Po zime ovsem limce utrpely davkou soli,po jizde na odtahovce a nejsou tak super,chybama se holt clovek uci,jinak jsou OK.





Dekuji vsem kteri se podilely at hodne ci malo pri stavbe teto kary:-)





Pridal jsem zde dve fotecky ze srazu v Bele pod Bezdezem,kde jsme Ja a ma spolujezdkyne vyhraly diplom za nejvetsi bloudice:-))))







ROK 2008





13.1.2008

Tak spodek motoru je po GO,pisty vlozky,vacka saly... Na motor je pripravena noha ala RS.Vana je neponicena v komaxitu.Je vymenena expanzni nadoba na vodu a premystena expanzka na brzdovku rucky kvuly budoucimu pouzity jineho saciho potrubi na ktere spolu s jinou hlavou cekam.Drzte palce at to vyjde:-)

Jsou pripraveny otviraky na kterych bude sat auto v zime a na delsi prejzdy v sezone,komaxit + akryl.Pneu Uniroyal 165/70.





29.1.Kol0 MTX jsou doplnena o zesilujici mezikruzi,ktere zabrani omackavani imbusu do vnejsich limcu kol,mimojine opticky zvetsi cerny stred kola:-) Uz jsou hotova vsechna kola,jsou nafouknuta,tak se ted ceka co udelaji za tyden s tlakem,ve vode se zdaji byt OK,ale terba mi neco uniklo a nevsiml jsem si ,cas ukaze:-):-)





10.2.Tak je predelane razeni,na nove z 5q kulisy ,paka je delsi aby byla blize volantu a drahy malinko protazene,bylo to moc kratke :-)





15.4.Tak uz mam doma hlavu,saci ventily 37mm,vyfukove 31mm,je pripravene i saci potrubi kitcar,tak se vse musi obrousit,spasovat,vycisti t,nastrikat a postupne doladit,kdyz se to povede tak je to ..... A pak si neco najdu :-)))



Favo ma jiz jineho majitele,slouzilo skvele :-) A nova kara doma je v provozu:-))



6.5. Hlava je rozebrana,vse se zkouklo,vycistil jsem ji a seskladal dokupy a zkusil zda tesni.Ted ceka potrubi a veci kolem :-)



Rad bych v lete vyjel na sraz,tak snad... Drzte palce:-))





12.7.08 Tak uz mam na motoru hlavu,saci ventily 37mm,vyfukove 31mm,saci potrubi z felicia kitcar,pruzne ulozeni Weberu pres krouzky Misab.Jeste to hodit do komaxitu a sladit a je to :-)) Snad:-)

Nove foto strana4





6.9.08 Motor slozen,nastartovan,serize ne Webery synchrotestem,predstih,za dreni dvou vyfukovych ventilu:-((((((((((((



20.12. Tak konecne hlava na motoru.Pvrni spusteni a ohrati OK,ale prselo a je nasoleno,tak jsem to neprojel.Jeste Dat na komaxit delici plech pod sani s Webery a nejaka uprava vevnitr a pak test!!!!Serizeni a doufam ze uz konecne nejaky sraz,abych se take nekam podival :-))

Stepan /S110Rcoupé - komentáře:

10:44:24
18.08.2004
paranecek
-> ABARTH: O tom dost pochybuju 2

-> Štěpán: Jo, to je fakt... Na to sem zapoměl, máš pravdu... No každopádně až zas potkámě nějaký skopce v polu nebo co to tenkrát bylo, tak ty už to asi nepochopěj vůbec9 I když doufám, že tentokrát nepojedu na sedadle spolujezdce, ale řidiče a bedu hačat ve Sparcu 2
21:58:06
17.08.2004
ABARTH - zrušená registrace
Šťépo je to fakt pěkný,doufam že mě svezeš až to bude hotový5
17:45:59
17.08.2004
Štěpán
-> paranecek: No jo,ale na sraz jsme jely jeste kdyz v tom byla 1100ka,ta se hrala vice,ta 1300 se hreje uz mene a drzi dele,hlavne naporak tomu pomohl :-) Uvidime jak to bude hotove,pak to zkusime :-) 1x bych rad zkusil i sprint 400m :-)
17:43:09
17.08.2004
Štěpán
-> TUNER: Dekuji Ti,ja si z toho nic nedelam,rad bych to pak dal na brzdu,abych nekecal nejake hovadiny,kdyz to pojede :-) Jsem rad kdyz mi ho nekdo pochvali,je to muj mazilek na ktereho nedam dopustit :-)-> paranecek: No,myslim ze na Vmax,dlouho jet nemohu,ale na akceleraci a brzdach si myslim ze budu lepsi,ale to se teprve uvidi :-)-> Nash: Do laku pojede uz v patek,uz aby to bylo po laku a plechy na kare,pak to pujde OK,nove napravy brzdy atd atd :-)
09:09:05
17.08.2004
TUNER
Kašli na to máš to pěkný....A nenech se nikym rozhodit..4
08:42:06
17.08.2004
paranecek
-> Nash: S8m víš, že to Štěpánovi pojede v sobotu (ale do lakovny) takže po silnici asi letos těžko a tvůj další příspěvek nebudu ani komentovat...

VE 2 ráno si byl asi nalitej, zhulenej nebo co já vim, ale jestli chceš prudit, tak si di prudit na Alfa klub...

Ty si se Štěpánem po sazech nejezdil, já ano. S tim 4,22 to má ve 160km/h už slušný točky a kvůli teplotě oleje se tak delší dobu touto rychlostí jet nedá... Logicky tak s mým 5Q 3.9 a velmi podobným motorem akorát bez weberů pojedu 160km/h bez problému pořád i bez chladiče oleje... JO a navíc ten příspěvek nebyl určet tobě, ale Štěpánovi!!!!
01:45:04
17.08.2004
Nash
-> Milošek: To neřeš!

-> Štěpán: Už to pojede?

-> paranecek: No jasně 3kila viď?!3
21:56:40
16.08.2004
Milošek
no cim dal tim lepsi zacinam si myslet o svem skodylaku jeste horsi veci:)
23:30:16
15.08.2004
paranecek
Né už se na to taky těšim... SIce mě to asi určitě s těma weberama seseká, ael na dálnici budu s 3.9 pánem ;-)) Už se těšim až pojedem na nějakej Škóóda sraz..2
17:07:47
15.08.2004
Nash
-> Uj: To jo,ale už teď je to paráda.Včere jsem to viděl!

-> Štěpán: No tak ta je fakt hustá,dnes jsme na ní dělaly - přijeď se podívat!
00:22:35
15.08.2004
Tom
Dobrý, neměl bys fotku té hydro ručky jak vypadá celá? Od koho je to sání a za kolik?1
23:54:18
14.08.2004
Štěpán
-> Uj: No,doufam ze jo :-) Co ta zadni kapota?
22:59:39
14.08.2004
Uj - zrušená registrace
to bude parada až to bude hotovy.

že jo
08:26:18
13.08.2004
VOJTA ATC 175
-> ABARTH: Jo prosimtě to víko sem bouchnul za tágo 169
08:25:19
13.08.2004
VOJTA ATC 175
-> ABARTH: Ne, koukám, že je tady z toho Ital web... ;-))))

P.S. Už sem vymyslel nálepku na zadní okno - panáček je jasnej, ale to co bude dole..... Sem zvědavej na ty hochy z PMJčka až mě zastavěj jak se jim to bude líbit...
22:29:41
12.08.2004
ABARTH - zrušená registrace
Auto je fakt hezký ale jak to vypadá s mim výkem který už se 3 týdny pískuje????????10
00:09:29
11.08.2004
U-Geen
vzhledem k tomu ze minimalne 50 procent tvych bodu byl "fake" tak sem to udelal takle.
23:33:07
10.08.2004
Štěpán
paranecek:alias VOJTA ATC175 moc ti děkuji za ty smazané BODY

U-Geen :já za to nemohu,tak díky také za smazané BODY10 10 10
18:39:05
10.08.2004
U-Geen
-> paranecek: nezda se.
15:10:01
10.08.2004
paranecek
-> Štěpán: "Ze známosti" sem ti dal opravdu hodně bodů, doufám, že si toho seš vědom..
Extreme Tyres