Stepan /S110Rcoupé Stepan /S110Rcoupé

komentáře | popis | fotky | Štěpán | 20.12.08 20:49 | 176x v oblíbených
byla zakoupena v roce 1999 od prvniho majitele s cca 27tisici kilometry, starsi pani, ktera ho mela ve sve garazi pod dekama. Jelikoz auto bylo lehce, opravdu lehce odrene, tak se spravilo a odstrojilo a nalakovalo, v teto fazi melo Ero kola Mereor2, nejdrive cerne s limcem stribnym a pak bile(tenkrat jsem je strikal doma na posteli).



Ted je to cca pul roku co je Ero, puvodni majitelka mu rikala Muf, co je po kompletni renovaci a rade uprav.



Tady je vycet provedenym oprav a uprav:



KAROSERIE: kompletne odtrojena na holy skelet, par vareni, ale nic zavazneho, Ero nebylo poznamenano vubec soli. Zadni blatniky byly vytazene o 10mm a o dalsich 8mm byly zastrihle lemy, to aby se mi tam vesly kola. Jinak karoserie je osetrena zakladem, plnicem a kity od body, vrchni lak akrylatovy. Lak jsme nedelali jelikoz to neumime.

Jiz je karoserie vybavena pro montaz vlecky,ktera tam uz je.Zadni kapotu nahradila celolaminatova kapota 200RS.



INTERIER: cely interier je pouzit z puvodnich dilu. Jsou zde male zmeny. Po pohledu do interieru to je skorepinova sedacka MTX pouzivana ve Skode 130LR, 3ramenny volant skoda o prumeru 340mm, ktery je potazen kuzi a ma zluty prouzek. V palubni desce je vymenen mechanicky tlakomer za elektricky. V originalnim tunelu pod palubkou je palivomer a ekonometr, ktery je ted jen jako atrapa. Neni zapojeny, jelikoz na Weberech ukazuje nesmysly. Budiky jsou nahore v poradi: otackomer, tachometr, teplota vody, teplota oleje a tlak oleje. A CO JE NEPOSTRADATELNE PRO RIZENI? ZKRACENE RAZENI, je to opravdu super, Schwejk myslim, ze muze potvrdit :-)



PODVOZEK: vse slozeno vetsinou z novych dilu. Obe napravy uzke, ale predni s hrebenem, rozdil v rizeni je to obrovsky a tem co nemaji jen doporucuji, protoze ja jsem se tomu dlouho branil. Ramena a napravnice vepredu,

vzadu vlecka s nastavitelnymy odklony pomoci distancnich podlozek,vse v komaxitu,pricka navic v hliniku :-)

Odklon na zadni naprave -1stupen sbihavost zatim na 2mm a bude se testovat :-)



MOTOR: puvodni skoda 110R byl vymenen za za motor 742.136. Blok motoru, uplne novy, byla velmi vyhodna koupe, ktere jsem nemohl odolat. Seriova klika, odlehcene lestene ojnice, pisty 136, spojka s talirovou pruzinou 190mm Sachs 1.6felicie. Vacka od p. Dlouheho z Ledce, fungovala spolu s karburatorem sedrted s dvema Webery 40Dcom. Rozdelovac bezkontaktni 136x. Vyfukove svody a tlumic od p.Hriciny. Tlumic plne absorbcni, svody 4 do 1. Na motoru je jiz hlava se sacimy ventily prumeru 37mm. Nova je vacka od p.Kreibicha na malem ulozeni 304/304 se zdvihem 7mm.Noha od chladice je zkracena a je odvzdusneni i primo z karteru:-) Vyfuk ma nove ulozeni pres jiny silentblok.Chystam jine ulozeni Weberu,delsi saci potrubi a snad i hlava s ventily 37sani,31vyfuk.Potrubi z felicia kitcar,ulozeni Weberu na krouzky Misab.











CHLAZENI: po zastavbe motoru 136 jsem musel zkratit o cca 15 -20mm puvodni chladic/cca rok 2002/ ale chlazeni nebylo podle mych predstav, proto se provedla zastavba chladice z 1150ky. Chladic je vyrobeny firmou Kvinto z Krkonos. Umistneni chladice jsem volil pod prednim naraznikem, castecne v nem/rozlozeni hmotnosti a proudeni vzduchu. Na chladici jsou v kazdem rohu jeden maly ventilator,ale je to jen pri stavu nouze,pousti m je jen zridka kdy :-) Topeni seriove. Chlazeni oleje pomoci original chladice nebylo nejlepsi, mel jsem 4 a vsechny driv nebo pozdeji tekly. Tak jsem zakoupil chladic z olcita, je hlinikovy, ale musel jsem si nechat udelat redukci kvuli pripojeni :-)

Chladic oleje s mezikusem je vyzkouseny a netece,olej se stahl na teplote o cca 20-30stupn,chladic je doplnen ventilatorem.Ventilatory jsou pousteny spolecne rucnim vypinacem.Radiator topeni je z favorita,ventil take ovsem s upravenym ovladanim :-) Doporucuji:-)







BRZDY: kdyz je v aute motor a vlastne vse co k tomu patri, musel jsem predelat i brzdy. Jak se rika co neubrzdis to neukecas. Vepredu jsou tedy nainstalovane 4pisty a chlazene kotouce, zrejme od Kabrta, dneska bych sel do kotoucu znacky Brembo nebo nejakych kvalitnejsich. Ale i kdyz se zkroutily, po stoceni se to jiz neopakuje ani po velmi, velmi intenzivnim brzdeni. K prednim brzdam je privaden vzduch husimi krky ktere maji usti v prednim original spoileru. Tyto nasavace jsem laminoval, ma prvni zkusenost s laminatem, myslim si ze to dopadlo vcelku dobre, co myslite?





KOLA: po Meteorech2, ktere byly druhymi koly na Eru, prvni byly 14 na 155kach, jsem se rozhodl pro delena kola. Po dohode a zkousce kol s p.Novotnych z Metalexu Plzen jsem si kola objednal v rozmeru 6,75". Po renovaci Era jsem si priobjednal zadni limce o malounko vetsiho rozmeru a tak je na zadni naprave 7,25". Pneumatiky jsem zvolil o rozmeru 185/60. Barumky Bravury jsem tenkrat mel za neobycejnou cenu a tak putovaly ke mne:-) Po zime ovsem limce utrpely davkou soli,po jizde na odtahovce a nejsou tak super,chybama se holt clovek uci,jinak jsou OK.





Dekuji vsem kteri se podilely at hodne ci malo pri stavbe teto kary:-)





Pridal jsem zde dve fotecky ze srazu v Bele pod Bezdezem,kde jsme Ja a ma spolujezdkyne vyhraly diplom za nejvetsi bloudice:-))))







ROK 2008





13.1.2008

Tak spodek motoru je po GO,pisty vlozky,vacka saly... Na motor je pripravena noha ala RS.Vana je neponicena v komaxitu.Je vymenena expanzni nadoba na vodu a premystena expanzka na brzdovku rucky kvuly budoucimu pouzity jineho saciho potrubi na ktere spolu s jinou hlavou cekam.Drzte palce at to vyjde:-)

Jsou pripraveny otviraky na kterych bude sat auto v zime a na delsi prejzdy v sezone,komaxit + akryl.Pneu Uniroyal 165/70.





29.1.Kol0 MTX jsou doplnena o zesilujici mezikruzi,ktere zabrani omackavani imbusu do vnejsich limcu kol,mimojine opticky zvetsi cerny stred kola:-) Uz jsou hotova vsechna kola,jsou nafouknuta,tak se ted ceka co udelaji za tyden s tlakem,ve vode se zdaji byt OK,ale terba mi neco uniklo a nevsiml jsem si ,cas ukaze:-):-)





10.2.Tak je predelane razeni,na nove z 5q kulisy ,paka je delsi aby byla blize volantu a drahy malinko protazene,bylo to moc kratke :-)





15.4.Tak uz mam doma hlavu,saci ventily 37mm,vyfukove 31mm,je pripravene i saci potrubi kitcar,tak se vse musi obrousit,spasovat,vycisti t,nastrikat a postupne doladit,kdyz se to povede tak je to ..... A pak si neco najdu :-)))



Favo ma jiz jineho majitele,slouzilo skvele :-) A nova kara doma je v provozu:-))



6.5. Hlava je rozebrana,vse se zkouklo,vycistil jsem ji a seskladal dokupy a zkusil zda tesni.Ted ceka potrubi a veci kolem :-)



Rad bych v lete vyjel na sraz,tak snad... Drzte palce:-))





12.7.08 Tak uz mam na motoru hlavu,saci ventily 37mm,vyfukove 31mm,saci potrubi z felicia kitcar,pruzne ulozeni Weberu pres krouzky Misab.Jeste to hodit do komaxitu a sladit a je to :-)) Snad:-)

Nove foto strana4





6.9.08 Motor slozen,nastartovan,serize ne Webery synchrotestem,predstih,za dreni dvou vyfukovych ventilu:-((((((((((((



20.12. Tak konecne hlava na motoru.Pvrni spusteni a ohrati OK,ale prselo a je nasoleno,tak jsem to neprojel.Jeste Dat na komaxit delici plech pod sani s Webery a nejaka uprava vevnitr a pak test!!!!Serizeni a doufam ze uz konecne nejaky sraz,abych se take nekam podival :-))

Stepan /S110Rcoupé - komentáře:

19:48:28
25.12.2005
Štěpán
-> vhml: je to omotavka na roury od kamen,maji to u rouska,delaji lepici a nelepici,cca 3000Km a drzi to,ale ten puch nez se to vypali,to je des a bes :-)
12:17:00
25.12.2005
strucy
-> Tuner#2: nejaké divne je to tam okolo toho klubu, samí ...3 , najskôr sa tu idú posrať ked im dal niekto 0 v bodovaní pri aute a teraz zase toto , no čo aj pre takých svieti3
09:26:03
25.12.2005
vhml
-> Štěpán: čim máš obalenej ten vejfuck?taky ho potřebuju obalit a naprosto nemam predstavu čim
20:59:40
02.12.2005
Štěpán
-> djpida: Tuner2 tu nic nekurvi,hadat jsem se nechtel a ani nehadal,ale pravdu jsem mel ja nee TY a o to tu slo :-) Myslim si ze Tuner2 je precizni a jeho nazor beru.Ty nemas nic ani v ID karte :-))
18:32:26
02.12.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djpida: Je vidět, že z tebe září inteligence 4 Jestli si i za tímhle stojí Pedros, tak už vážně nevím...8
10:51:57
02.12.2005
Pajda
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
18:55:28
01.12.2005
djpida
-> Tuner#2: JOJO TY TU KURVIS VIC LIDI VOLE
18:32:34
01.12.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djpida: Já tu Štěpánovi nic nekurvím - on to pochopí...
17:11:16
01.12.2005
djpida
-> Tuner#2: ty me znas jo me je zrovna 16a ceho chces nechat ja dj pida si nezacal a hlavne stim nemam nic spolecnyho a za druhy tu kurvis komentare stepanooj asi tak
09:47:35
01.12.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djpida: Trpíš samomluvou, že píšeš sám sobě? Ne fakt, necháme toho, mám na to svůj názor a mrzí mě, že tohle dělá dospělý člověk - kdyby jsi byl 15 letý puberťák, tak z toho vyrosteš, ale...
20:58:14
30.11.2005
djpida
-> djpida: jak-
10:52:33
29.11.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djpida: ...se vždy ozve :o)
10:34:22
29.11.2005
djpida
-> Tuner#2: co?
10:38:28
28.11.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djpida: Potrefená husa.... :o)
06:56:42
28.11.2005
MATTESS
-> U-Geen: tohle Ero me vzdycky dostalo
12:06:42
27.11.2005
djpida
-> Tuner#2: spatne ja bopro nejsem.........
12:34:19
26.11.2005
Štěpán
-> U-Geen: dekuji ti,jsem rad ze jsem se strefil :-) Uz se brousi a kituje :-)
20:21:54
25.11.2005
U-Geen
-> Štěpán: no jo mas recht... a ani to nebolelo: www.tuning.cz/article/... /Skoda-110r-zluty-drak
20:08:54
25.11.2005
Štěpán
-> djpida: kdyz jsem ji shanel cca1,5 tak jsem tam mel Pesanovu 110R a ted nez abych to hnedal tak jsem dal jeho:-) NEMEL JI PRVNI,JA TO VIM,ALE VYMLOUVAT TI TO NEBUDU :-)-> U-Geen: JO JO,NA ZLUTEK ERU,on to kopyto pujcoval,ale nekdo mu ho stopil.Ted ma to auto kluk a pracuje v Podbabe :-) ZLUTY DRAK,tak mu rikal :-)
17:59:30
25.11.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djpida: ahoj :-)



-> U-Geen: je djpida ten koho myslím? 4
Extreme Tyres