Stepan /S110Rcoupé Stepan /S110Rcoupé

komentáře | popis | fotky | Štěpán | 20.12.08 20:49 | 176x v oblíbených
byla zakoupena v roce 1999 od prvniho majitele s cca 27tisici kilometry, starsi pani, ktera ho mela ve sve garazi pod dekama. Jelikoz auto bylo lehce, opravdu lehce odrene, tak se spravilo a odstrojilo a nalakovalo, v teto fazi melo Ero kola Mereor2, nejdrive cerne s limcem stribnym a pak bile(tenkrat jsem je strikal doma na posteli).



Ted je to cca pul roku co je Ero, puvodni majitelka mu rikala Muf, co je po kompletni renovaci a rade uprav.



Tady je vycet provedenym oprav a uprav:



KAROSERIE: kompletne odtrojena na holy skelet, par vareni, ale nic zavazneho, Ero nebylo poznamenano vubec soli. Zadni blatniky byly vytazene o 10mm a o dalsich 8mm byly zastrihle lemy, to aby se mi tam vesly kola. Jinak karoserie je osetrena zakladem, plnicem a kity od body, vrchni lak akrylatovy. Lak jsme nedelali jelikoz to neumime.

Jiz je karoserie vybavena pro montaz vlecky,ktera tam uz je.Zadni kapotu nahradila celolaminatova kapota 200RS.



INTERIER: cely interier je pouzit z puvodnich dilu. Jsou zde male zmeny. Po pohledu do interieru to je skorepinova sedacka MTX pouzivana ve Skode 130LR, 3ramenny volant skoda o prumeru 340mm, ktery je potazen kuzi a ma zluty prouzek. V palubni desce je vymenen mechanicky tlakomer za elektricky. V originalnim tunelu pod palubkou je palivomer a ekonometr, ktery je ted jen jako atrapa. Neni zapojeny, jelikoz na Weberech ukazuje nesmysly. Budiky jsou nahore v poradi: otackomer, tachometr, teplota vody, teplota oleje a tlak oleje. A CO JE NEPOSTRADATELNE PRO RIZENI? ZKRACENE RAZENI, je to opravdu super, Schwejk myslim, ze muze potvrdit :-)



PODVOZEK: vse slozeno vetsinou z novych dilu. Obe napravy uzke, ale predni s hrebenem, rozdil v rizeni je to obrovsky a tem co nemaji jen doporucuji, protoze ja jsem se tomu dlouho branil. Ramena a napravnice vepredu,

vzadu vlecka s nastavitelnymy odklony pomoci distancnich podlozek,vse v komaxitu,pricka navic v hliniku :-)

Odklon na zadni naprave -1stupen sbihavost zatim na 2mm a bude se testovat :-)



MOTOR: puvodni skoda 110R byl vymenen za za motor 742.136. Blok motoru, uplne novy, byla velmi vyhodna koupe, ktere jsem nemohl odolat. Seriova klika, odlehcene lestene ojnice, pisty 136, spojka s talirovou pruzinou 190mm Sachs 1.6felicie. Vacka od p. Dlouheho z Ledce, fungovala spolu s karburatorem sedrted s dvema Webery 40Dcom. Rozdelovac bezkontaktni 136x. Vyfukove svody a tlumic od p.Hriciny. Tlumic plne absorbcni, svody 4 do 1. Na motoru je jiz hlava se sacimy ventily prumeru 37mm. Nova je vacka od p.Kreibicha na malem ulozeni 304/304 se zdvihem 7mm.Noha od chladice je zkracena a je odvzdusneni i primo z karteru:-) Vyfuk ma nove ulozeni pres jiny silentblok.Chystam jine ulozeni Weberu,delsi saci potrubi a snad i hlava s ventily 37sani,31vyfuk.Potrubi z felicia kitcar,ulozeni Weberu na krouzky Misab.











CHLAZENI: po zastavbe motoru 136 jsem musel zkratit o cca 15 -20mm puvodni chladic/cca rok 2002/ ale chlazeni nebylo podle mych predstav, proto se provedla zastavba chladice z 1150ky. Chladic je vyrobeny firmou Kvinto z Krkonos. Umistneni chladice jsem volil pod prednim naraznikem, castecne v nem/rozlozeni hmotnosti a proudeni vzduchu. Na chladici jsou v kazdem rohu jeden maly ventilator,ale je to jen pri stavu nouze,pousti m je jen zridka kdy :-) Topeni seriove. Chlazeni oleje pomoci original chladice nebylo nejlepsi, mel jsem 4 a vsechny driv nebo pozdeji tekly. Tak jsem zakoupil chladic z olcita, je hlinikovy, ale musel jsem si nechat udelat redukci kvuli pripojeni :-)

Chladic oleje s mezikusem je vyzkouseny a netece,olej se stahl na teplote o cca 20-30stupn,chladic je doplnen ventilatorem.Ventilatory jsou pousteny spolecne rucnim vypinacem.Radiator topeni je z favorita,ventil take ovsem s upravenym ovladanim :-) Doporucuji:-)







BRZDY: kdyz je v aute motor a vlastne vse co k tomu patri, musel jsem predelat i brzdy. Jak se rika co neubrzdis to neukecas. Vepredu jsou tedy nainstalovane 4pisty a chlazene kotouce, zrejme od Kabrta, dneska bych sel do kotoucu znacky Brembo nebo nejakych kvalitnejsich. Ale i kdyz se zkroutily, po stoceni se to jiz neopakuje ani po velmi, velmi intenzivnim brzdeni. K prednim brzdam je privaden vzduch husimi krky ktere maji usti v prednim original spoileru. Tyto nasavace jsem laminoval, ma prvni zkusenost s laminatem, myslim si ze to dopadlo vcelku dobre, co myslite?





KOLA: po Meteorech2, ktere byly druhymi koly na Eru, prvni byly 14 na 155kach, jsem se rozhodl pro delena kola. Po dohode a zkousce kol s p.Novotnych z Metalexu Plzen jsem si kola objednal v rozmeru 6,75". Po renovaci Era jsem si priobjednal zadni limce o malounko vetsiho rozmeru a tak je na zadni naprave 7,25". Pneumatiky jsem zvolil o rozmeru 185/60. Barumky Bravury jsem tenkrat mel za neobycejnou cenu a tak putovaly ke mne:-) Po zime ovsem limce utrpely davkou soli,po jizde na odtahovce a nejsou tak super,chybama se holt clovek uci,jinak jsou OK.





Dekuji vsem kteri se podilely at hodne ci malo pri stavbe teto kary:-)





Pridal jsem zde dve fotecky ze srazu v Bele pod Bezdezem,kde jsme Ja a ma spolujezdkyne vyhraly diplom za nejvetsi bloudice:-))))







ROK 2008





13.1.2008

Tak spodek motoru je po GO,pisty vlozky,vacka saly... Na motor je pripravena noha ala RS.Vana je neponicena v komaxitu.Je vymenena expanzni nadoba na vodu a premystena expanzka na brzdovku rucky kvuly budoucimu pouzity jineho saciho potrubi na ktere spolu s jinou hlavou cekam.Drzte palce at to vyjde:-)

Jsou pripraveny otviraky na kterych bude sat auto v zime a na delsi prejzdy v sezone,komaxit + akryl.Pneu Uniroyal 165/70.





29.1.Kol0 MTX jsou doplnena o zesilujici mezikruzi,ktere zabrani omackavani imbusu do vnejsich limcu kol,mimojine opticky zvetsi cerny stred kola:-) Uz jsou hotova vsechna kola,jsou nafouknuta,tak se ted ceka co udelaji za tyden s tlakem,ve vode se zdaji byt OK,ale terba mi neco uniklo a nevsiml jsem si ,cas ukaze:-):-)





10.2.Tak je predelane razeni,na nove z 5q kulisy ,paka je delsi aby byla blize volantu a drahy malinko protazene,bylo to moc kratke :-)





15.4.Tak uz mam doma hlavu,saci ventily 37mm,vyfukove 31mm,je pripravene i saci potrubi kitcar,tak se vse musi obrousit,spasovat,vycisti t,nastrikat a postupne doladit,kdyz se to povede tak je to ..... A pak si neco najdu :-)))



Favo ma jiz jineho majitele,slouzilo skvele :-) A nova kara doma je v provozu:-))



6.5. Hlava je rozebrana,vse se zkouklo,vycistil jsem ji a seskladal dokupy a zkusil zda tesni.Ted ceka potrubi a veci kolem :-)



Rad bych v lete vyjel na sraz,tak snad... Drzte palce:-))





12.7.08 Tak uz mam na motoru hlavu,saci ventily 37mm,vyfukove 31mm,saci potrubi z felicia kitcar,pruzne ulozeni Weberu pres krouzky Misab.Jeste to hodit do komaxitu a sladit a je to :-)) Snad:-)

Nove foto strana4





6.9.08 Motor slozen,nastartovan,serize ne Webery synchrotestem,predstih,za dreni dvou vyfukovych ventilu:-((((((((((((



20.12. Tak konecne hlava na motoru.Pvrni spusteni a ohrati OK,ale prselo a je nasoleno,tak jsem to neprojel.Jeste Dat na komaxit delici plech pod sani s Webery a nejaka uprava vevnitr a pak test!!!!Serizeni a doufam ze uz konecne nejaky sraz,abych se take nekam podival :-))

Stepan /S110Rcoupé - komentáře:

21:59:27
08.03.2005
Štěpán
-> Milošek: tak jooo,dame,ja umim prohravat :-)2
20:08:34
08.03.2005
Milošek
kua cim dl tim lepsi171 hezky kominky:)))no jo noto se nekdo ma:)))pak dame sprinta jestly umis prohravat4 3 3 3
19:42:32
08.03.2005
Štěpán
-> Morda: cece ,sehnat staci jen ty boky a zbytek je domorobo,ale i ty boky by sehnat sly.Zkus inzerose :-)
19:41:31
08.03.2005
Štěpán
-> Kapr: -> malinahome: moc moc Vam dekuji,i za body,ale hlavne za nazor,je to moc pekny slyset chvalu.Je to muj mazel na ktereho nedam dopustit :-)
14:01:20
08.03.2005
Morda
-> Štěpán: Nevies mi zohnat taky tunel k palubce,ako mas ty.Ja to neviem nikde zohnat
11:42:26
08.03.2005
malinahome
To je nádhera ,co lidi?!?!? Tumu říkám Éro ! ! ! 10b....5
09:59:42
08.03.2005
Kapr
Moc hezký éro 10b
09:03:28
08.03.2005
VOJTA ATC 175
-> Štěpán: Čeče něco se uvolnilo v motůrku a jako by popadl druhej dech... Probral se k životu... Na dvojáka letí 90km/h a nedá se to ubrzdit 11 Sem fčera letěl po Jeremiášce 150km/h podle tacho, sypač jel až za mnou a opravdu sem se bál.... 121
07:38:01
08.03.2005
-> Štěpán: A ty náboje se dají sehnat kde?
22:27:12
07.03.2005
Tom
Na kolik vyčli ty trupetky.1
19:34:14
07.03.2005
Štěpán
-> Fifa: mezi ty dve pulky brzdicu jsem pred piskem a i na komaxitovani jsem tam vlozil trubky z vyfuku z R19 1.9diesel :-) presne vysly do toho zlabku na manzety :-) dal jsem je Vojtovi 175ATC,tak se zeptam,urcite by je zmeril nebo pujcil :-)
19:31:47
07.03.2005
Štěpán
-> VOJTA ATC 175: jo jo,ulet jako prase,no,jak se rika 2x mer a jednou res.Ja resim uz podruhe na co to dam,na 120 3
18:07:53
07.03.2005
Fifa
Čím jsi zakrýval 4 písty na pískování a lakování. Mám namysli ty válcové kryty na zakrytí otvorů po pístcích.
12:41:21
07.03.2005
VOJTA ATC 175
-> Štěpán: Čeče dobrej úlet jak čtu s tim víkem :-)
22:51:21
04.03.2005
BAMBUS
-> Štěpán: koukam že už maš ty trubky na karboše vypadaj pěkně
17:54:00
04.03.2005
Štěpán
-> Skodaman_Jirka: jo jo,vlecku nemam,chtel bych ji,ale ne za cenu rezat do zdravy kary.Kdyby se to udelalo jako LR,prisroubovat nove drzaky tak bych ji tam dal.Saky mozna neco takoveho udela :-) Ty kotouce tam jdou,chce to jen udelat naboje :-)
15:16:29
04.03.2005
VOJTA ATC 175
-> Štěpán: -> BAMBUS: Ploč léto kucí???Cholky budou chodit jen v tričkách, co???To zas bude ohnutejch ramen 3
07:44:45
04.03.2005
-> Štěpán: ty máš kotouče a nemáš vlečku? Já jsem teď prohlížel ty fotky, protože můj kamarád jezdí se Š100 závody do vrchu a chce dát kotouče dozadu...tak v tom mám dobrej zmatek, já myslel, že to jde jen na vlečku...
23:14:50
03.03.2005
Štěpán
-> BAMBUS: bohuzel neumim,ale take bych si ho uz pral,jaro by mi stacilo :-)
22:35:48
03.03.2005
BAMBUS
-> Štěpán: já chci léto neumíš to zařídit co?
Extreme Tyres