skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tuto mojí kartu vozu berte jako inspiraci toho jak se za 3 a půl měsíce času a za kolik peněz se dá takovéhle erko zrenovovat .
NÁKLADY
10000kč pořízení auta
500kč dovoz auta od původního majitele
600kč zadní světla
880kč znak na zadní kapotu
400kč znak na přední čelo
500kč nové brzdové trubky
400kč nejaká starší plechařina - uvidím co z toho použiju
1000kč nové všechny čtyři tlumiče (původní PAL)
1600kč oprava zadních blatníků
250kč nová spojka
200kč nová hadice k nádrži
250kč nové hadice k brzdám
500kč brusné kotouče + OPP
600kč nové zadní světlo
1500kč pískování části karoserie
1550kč bodyčko, základovka, ředidlo
500kč barvy
1950kč nové přední blatníky
1000kč pískování plechařina
1050kč beskydky, obroučky dálkových světel, průchodka hadice nádrž
72kč víčko nádrže
830kč přední spojler
1880kč barva vnitřek
180kč zinkování
5500kč kompletni sada tešnění (p.Svoboda)
2850kč báze 5020 želeň jarní
500kč oprava zadní kapoty
600kč fungl nová přední kapota
375kč hadice k nádrži
900kč pár drobností na burze
1200kč díly na motor - rozvody, těsnění, gufera atd.
350kč díly motor, brzdy, náprava
10000kč záloha na lak
330kč drobnosti komax
250kč drobnosti zinek
300kč barvy
280kč spojovák
300kč pedály
1200kč čalounění stropu + předních podběhů
1300kč hlavní válec
320kč barva na svody + pár drobností
380kč hlavní spojkový válec
500kč benzinová pumpa
500kč drobné nákupy
5400kč doplatek za lak
350kč koberec do kufru
300kč klika
900kč technická
600kč depozit
2000kč chromování sloupek dveří + kliky
4900kč EMPI 8spoke - nákup a doprava z UK
500kč pískování EMPÍků
1500kč lakování EMPÍků
3000kč leštění límců
2175Kč 4ks pneu Bridgestone B250
620Kč obutí EMPÍků
1200Kč boční kryty mechanismu sklápění sedaček, koncovky dveřních lišt
1600Kč nové rádio TESLA 2114 :)
1000Kč nový přední nárazník
950Kč nové přední kotouče a desky
380Kč středové krytky kol Škoda Rapid 2012
93Kč lak na stredove krytky
TOTAL 83599Kč
Přestal jsem počítat...... teď už jsem úplně někde jinde...
Antipuristické úpravy
- 5Q a 5Q kulisa
- startér felicia
- tlumiče a pružiny HP
- hřeben, volantová tyč přidělána do původních držáků
- přední spodní ramena M zkrácená o 10mm, vyztužená
- přední horní ramena trubková se stavitelným odklonem
- posilovač felicia 1.6 ABS
- EMPI 15" / ATS 14" Falken,185/55R14 - zapsány v TP
- domorobo Volant
- motor 1.3, Ignitech, motokarburátory + custom sání, hlava, vačka 278, IGNITECH
- zadní náboje s kuželem a 3 x roztečí dle vlastního návrhu, bubny vlečka
- sedačka MTX ala Recaro
- chladič pod nárazník ala 1150
Moje další auta najdete na:
skoda-virt.cz/cz/.../2925 -wlad-200vrs
skoda-virt.cz/cz/.../1031 1-wlad-s440
DENÍK
8.9.2009
Auto už je skoro odstrojeno.
Odpracováno 26 h.
29.9.2009
Auto kompletně odstrojeno. Připraveno k převozu na odlakování do MB.
Procházím díly karoserie a zjišťuju co se dá použít a co je na vyhození.
12.4.2010
Mám chvilku času protože RS není doma tak brousím skelet.
Čím dál se při broušení dostávám tím spokojenější jsem se stavem kastle. Oproti tomu jaké schniláky člověk občas vidí je to naprostá fantazie. Měmit se nebude nic. Vařit budu cca na třech místech. :)
Odpracováno 15h.
26.4.2010
-RS je stále v Boleslavi tak jsem intenzivně pracoval na ER. Do konce týdne pokud se zadaří budu mít
auto připraveno do lakovny. Barva je aktuální téma a tak dumám, přemýšlím a diskutuji. Aktuálně to vypadá na zeleň lipovou 5016.
Odpracováno 30h.
28.4.2010
Už mě nebavilo broušení tak jsem část plechařiny odvezl na pískování. A jak jsem se nudil tak jsem si poskládal přední nápravu. Mám ďábelskou myšlenku dokončit celou renovaci včetně technické do letošního Hundertgangu.
1.5.2010
Vše jsem rozjel tak, aby..i když se to zdá nemožné bylo vše na letošní HG hotové. :) Pokud by někdo chtěl přijet na brigádu tak klidně může. Barvu jsem nakonec zvolil Škoda 5020 zeleň jarní. Nechal jsem si namíchat půldecku, láknul blatník a na první pohled se do ní zamiloval. :)
2.5.2010
Tenhle tejden asi nepůjdu spát....přístí víkend jsem objednanej na odvoz do lakovny. :) Barva "báze" odstín škoda 5020 a čirý lak.
10.5.2010
Tka jsem toho minulý týden opravdu moc nenaspal, ale vše jsem stihl a auto včeta odvezl do lakovny. Během 14ti dnů by auto mělo být v laku. a pak už to jen poskládám. :)
Odpracováno..přestal jsem to počítat. :)
22.5.2010
Auto stále v lakovně.
7.6.2010
Auto stále v lakovně a už mě to trochu přestává bavit... :(
Motor vyčistěn a připraven ke složení.
9.6.2010
Dnes jedu pro auto do lakovny. :)
9.6.2010
Auto je z lakovny doma. Výsledek se povedl velmi pěkně. škoda, že na fotkách není tak pěkně vidět odstín.
14.6.2010
Na autě:
- spodek komplet nastříkáno body
- všechna téčková těsnění
- nádrž + krycí plech
- přední náprava
- přední světla
- mechanika + motorek stěračů
- brzdové trubky
- vodní + olejový chladič
15.6.2010
Na autě:
- volantová tyč
- hadice k nádrži
- hadice k topení
- lanovody ruční brzdy
- lanko otvírání krytu motoru
- trubka vedeni vzduchu od ventilátoru
- bovden lanka plynu
21.6.2010
Na autě:
- strop
- čalounění pod palubkou, podběhy, A sloupek, zadní bočnice
21.7.2010
Zbývá dodělat:
- dveře
- odvzdušnění spojky
- přední sedačky
- štítky na přední čelo a zadní kapotu
Každopádně na hundertgang se jede!!!! :)
23.-25.7.2010
1. testovací jízda ..HG2010. :) Byla to celkem odvaha vyjet hned na sraz bez předchozího testování ale vše dopadlo dobře. Až na cestě zpátky nám cca 3km od baráku vypadl šroub z táhla řazení. :)
Ještě je hodně co dolaďovať, ale vcelku byla 1. testovací jízda úspěch.
23.8.2010
Tak a máme po technické! Jediná lehká závada je netěsnost převodovky, kterou jsem pouze očistil, protože ji budu měnit za jinou. Ve středu jdu vyzvednout papíry z depozitu, abych mohl v pátek jet na sraz do Náchoda...a konečně legálně! :)
Včera proběhlo focení aut mých a kamarádů. Docela se nám to povedlo. Jsme to taková rozmanitá parta milovníků vozidel. :)
1.11.2010Tak auto spí v garáži. Dostalo fridex a zimní vzduch do pneumatik. :) Po dlouhých bezesných nocích probdělích nad Hamletovskou otázkou: Jaká kola dát na auto?...jsem to rozsekl. Z anglie jsem vyšmelil EMPI 8 spoke 5,5x15. I s dopravou stáli krásných 4900kč. No nekupte to! FOto dodám.
23.11.2010
Rozhodl jsem se, že EMPÍky kopmletně zrenovuju. Dnes jsem je dovezl z pískování. O víkendu vyleštím límce a po neděli půjdou na lak. :)
19.02.2011
Renovace EMPIků hotová. Lestění límců jsem po zralé úvaze svěřil profesionálovi a vyplatilo se. Michal Mareš (www.lestenikol.cz) odvedl dokonalou práci a to na nalakovaném kole! Ještě musím koupit gumy a kola jdou na auto.
13.03.2011
Objednané nové gumy Barum 165/65 R15 před víkendem nedorazily a tak jsem si na auto narafičil aspoň jedno kolo, abych si spravil chuť. Je to porno! Kdyby o kola měl někdo zájem tak je klidně prodám...za milion. :-D
09.04.2011
Kola konečně na autě.
30.-31.07.2011
Letos jsem již po osmé navštívil Hundertgang. Celý víkend lilo jak z konce a po rychlostkách jsem měl bahno až na střeše, trávu snad i ve výfuku a vody plné auto. Nicméně tato akce je pro mne srdeční záležitostí a i kdyby trakaře padaly tak tento sraz si ujít nenechám.
14.02.2012
Auto je už od listopadu v garáži na zimním spánku. Na jaro 2012 mám připravený zbrusu nový přední nárazník, staré..ale nové autorádio TESLA :), nový startér a baterii.
24.03.2012
Proběhla instalace fungl nového předního narazníků, nových předních kotoučů a desek. Dále jsem se pokoušel zastavět MP3 autorádio TESLA. První testování na ponku bylo úspěšné, ale při následném zapojení do auta se mi povedlo nemožné...rádio jsem vyzkratoval. :) Dám ho v práci elektrikářům...snad to dají dohromady.
13.08.2012
O víkendu proběhl jubilejní desátý obnovený Hundertgang. Moje maličkost se toto SUPERvíkendu podílela již podeváté takže kolatiny budu slavit příští rok. :)
I přes obrovskou konkurenci ve spanilé kategorii 110R (Michal Konečný, Michal Bouda, Marinek.....) se éro umístilo na druhém místě.
V orienťáku jsme byli na 7. pozici ze 71 startujících posádek. Taky dobře!
Letos mě čeká ještě Škoda110R.com sraz.
21.08.2012
Absolvoval jsem úspěšně technickou. V zápise jsou pouze dva body viz. foto. Ten o povrchové korozi je tam jen proto, že u tak starého auta přeci něco musí být.....jinak si technik po kontrole podvozku moc pochvaloval, že "to je zespod snad všechno nový ne?"
12.11.2012
Sem tam mě někdo pokáral, že na kolech chybějí středové pokličky. Tak jsem se jak pokličky vysoustružit z hliníku a doplnit novými znaky Škoda 2012.
31.07.2013
Tak pokličly jsem sumdal protože se mi to bez nich prostě líbí lepší. :-)
Nechal jsem nově počalounit sedačky.
Dal jsem nové obroučky na přední hlavní světla a lištu předního čela.
Chystám celonerezového abarta.
Erko odjelo jednu svatbu na další dvě se chystá.
Vybavil jsem se novým denním přibližovadlem Octavia RS 2.0TFSI.
14.08.2013
Tak máme pro mě osobně po výročním 10. Hundertgangu. Přivezl jsem 3. místo v eleganci a 2. ve sprintech. Obé v kategorii 110R. :-)
28.08.2014
Letos proběhla technická - bez ztráty bodu. :-) Již tradičně HGčko a sraz 110R.
25.08.2015
Letos navštíveny tradičně akce:
HGčko - byl jsem už po dvanácté. Super připravenej sraz. Doporučuju.
110r.com - 5. sraz. 166erek na jednom místě. Co dodat?
16.11.2016
Letošní srazy:
Jarní slet - Hustopeče
HGčko - Orlické hory
110R.com - Vodňany
Jičínské eRekce 2016 - Nová Paka
Plány pro 2017
Nový motor
Repas převodovky
úprava kol
17.10.2017
Letošní srazy:
HGčko - Jičín
110r.com - Bruntál
Jičínské eRekce 2017 - Nová Paka
22.5.2018
Chlazení kombinované zadní AL chladič a přední ala 1150. Najeto 500km a chladí neskutečně.
28.5.2018
Auto v provozu 8 let! V TP čerstvě zapsána kola ATS 6x14 s pneu 185/55R14.
leden 2020
Původní záměr, když jsem tohle auto dělal byl mít auto bez úprav. Postupně to sklouzávalo a teď jsem tomu nasadil korunu.
Zadek aktuálně vykuchán - velmi.
V plánu je:
- zadní náprava ala 130RS
- osazení KALMAR
- převodovka repas 4.22 s dlouhou jedničkou
- zrušen chladič vzadu, přední chladič nové uchycení + 2 x SPAL
- Lambda sonda 4.9 a AEM AFR
- Mám koupeno 4 klapka GSXR750 + ECU master black, ale to asi nechám až na příští zimu
NÁKLADY
10000kč pořízení auta
500kč dovoz auta od původního majitele
600kč zadní světla
880kč znak na zadní kapotu
400kč znak na přední čelo
500kč nové brzdové trubky
400kč nejaká starší plechařina - uvidím co z toho použiju
1000kč nové všechny čtyři tlumiče (původní PAL)
1600kč oprava zadních blatníků
250kč nová spojka
200kč nová hadice k nádrži
250kč nové hadice k brzdám
500kč brusné kotouče + OPP
600kč nové zadní světlo
1500kč pískování části karoserie
1550kč bodyčko, základovka, ředidlo
500kč barvy
1950kč nové přední blatníky
1000kč pískování plechařina
1050kč beskydky, obroučky dálkových světel, průchodka hadice nádrž
72kč víčko nádrže
830kč přední spojler
1880kč barva vnitřek
180kč zinkování
5500kč kompletni sada tešnění (p.Svoboda)
2850kč báze 5020 želeň jarní
500kč oprava zadní kapoty
600kč fungl nová přední kapota
375kč hadice k nádrži
900kč pár drobností na burze
1200kč díly na motor - rozvody, těsnění, gufera atd.
350kč díly motor, brzdy, náprava
10000kč záloha na lak
330kč drobnosti komax
250kč drobnosti zinek
300kč barvy
280kč spojovák
300kč pedály
1200kč čalounění stropu + předních podběhů
1300kč hlavní válec
320kč barva na svody + pár drobností
380kč hlavní spojkový válec
500kč benzinová pumpa
500kč drobné nákupy
5400kč doplatek za lak
350kč koberec do kufru
300kč klika
900kč technická
600kč depozit
2000kč chromování sloupek dveří + kliky
4900kč EMPI 8spoke - nákup a doprava z UK
500kč pískování EMPÍků
1500kč lakování EMPÍků
3000kč leštění límců
2175Kč 4ks pneu Bridgestone B250
620Kč obutí EMPÍků
1200Kč boční kryty mechanismu sklápění sedaček, koncovky dveřních lišt
1600Kč nové rádio TESLA 2114 :)
1000Kč nový přední nárazník
950Kč nové přední kotouče a desky
380Kč středové krytky kol Škoda Rapid 2012
93Kč lak na stredove krytky
TOTAL 83599Kč
Přestal jsem počítat...... teď už jsem úplně někde jinde...
Antipuristické úpravy
- 5Q a 5Q kulisa
- startér felicia
- tlumiče a pružiny HP
- hřeben, volantová tyč přidělána do původních držáků
- přední spodní ramena M zkrácená o 10mm, vyztužená
- přední horní ramena trubková se stavitelným odklonem
- posilovač felicia 1.6 ABS
- EMPI 15" / ATS 14" Falken,185/55R14 - zapsány v TP
- domorobo Volant
- motor 1.3, Ignitech, motokarburátory + custom sání, hlava, vačka 278, IGNITECH
- zadní náboje s kuželem a 3 x roztečí dle vlastního návrhu, bubny vlečka
- sedačka MTX ala Recaro
- chladič pod nárazník ala 1150
Moje další auta najdete na:
skoda-virt.cz/cz/.../2925 -wlad-200vrs
skoda-virt.cz/cz/.../1031 1-wlad-s440
DENÍK
8.9.2009
Auto už je skoro odstrojeno.
Odpracováno 26 h.
29.9.2009
Auto kompletně odstrojeno. Připraveno k převozu na odlakování do MB.
Procházím díly karoserie a zjišťuju co se dá použít a co je na vyhození.
12.4.2010
Mám chvilku času protože RS není doma tak brousím skelet.
Čím dál se při broušení dostávám tím spokojenější jsem se stavem kastle. Oproti tomu jaké schniláky člověk občas vidí je to naprostá fantazie. Měmit se nebude nic. Vařit budu cca na třech místech. :)
Odpracováno 15h.
26.4.2010
-RS je stále v Boleslavi tak jsem intenzivně pracoval na ER. Do konce týdne pokud se zadaří budu mít
auto připraveno do lakovny. Barva je aktuální téma a tak dumám, přemýšlím a diskutuji. Aktuálně to vypadá na zeleň lipovou 5016.
Odpracováno 30h.
28.4.2010
Už mě nebavilo broušení tak jsem část plechařiny odvezl na pískování. A jak jsem se nudil tak jsem si poskládal přední nápravu. Mám ďábelskou myšlenku dokončit celou renovaci včetně technické do letošního Hundertgangu.
1.5.2010
Vše jsem rozjel tak, aby..i když se to zdá nemožné bylo vše na letošní HG hotové. :) Pokud by někdo chtěl přijet na brigádu tak klidně může. Barvu jsem nakonec zvolil Škoda 5020 zeleň jarní. Nechal jsem si namíchat půldecku, láknul blatník a na první pohled se do ní zamiloval. :)
2.5.2010
Tenhle tejden asi nepůjdu spát....přístí víkend jsem objednanej na odvoz do lakovny. :) Barva "báze" odstín škoda 5020 a čirý lak.
10.5.2010
Tka jsem toho minulý týden opravdu moc nenaspal, ale vše jsem stihl a auto včeta odvezl do lakovny. Během 14ti dnů by auto mělo být v laku. a pak už to jen poskládám. :)
Odpracováno..přestal jsem to počítat. :)
22.5.2010
Auto stále v lakovně.
7.6.2010
Auto stále v lakovně a už mě to trochu přestává bavit... :(
Motor vyčistěn a připraven ke složení.
9.6.2010
Dnes jedu pro auto do lakovny. :)
9.6.2010
Auto je z lakovny doma. Výsledek se povedl velmi pěkně. škoda, že na fotkách není tak pěkně vidět odstín.
14.6.2010
Na autě:
- spodek komplet nastříkáno body
- všechna téčková těsnění
- nádrž + krycí plech
- přední náprava
- přední světla
- mechanika + motorek stěračů
- brzdové trubky
- vodní + olejový chladič
15.6.2010
Na autě:
- volantová tyč
- hadice k nádrži
- hadice k topení
- lanovody ruční brzdy
- lanko otvírání krytu motoru
- trubka vedeni vzduchu od ventilátoru
- bovden lanka plynu
21.6.2010
Na autě:
- strop
- čalounění pod palubkou, podběhy, A sloupek, zadní bočnice
21.7.2010
Zbývá dodělat:
- dveře
- odvzdušnění spojky
- přední sedačky
- štítky na přední čelo a zadní kapotu
Každopádně na hundertgang se jede!!!! :)
23.-25.7.2010
1. testovací jízda ..HG2010. :) Byla to celkem odvaha vyjet hned na sraz bez předchozího testování ale vše dopadlo dobře. Až na cestě zpátky nám cca 3km od baráku vypadl šroub z táhla řazení. :)
Ještě je hodně co dolaďovať, ale vcelku byla 1. testovací jízda úspěch.
23.8.2010
Tak a máme po technické! Jediná lehká závada je netěsnost převodovky, kterou jsem pouze očistil, protože ji budu měnit za jinou. Ve středu jdu vyzvednout papíry z depozitu, abych mohl v pátek jet na sraz do Náchoda...a konečně legálně! :)
Včera proběhlo focení aut mých a kamarádů. Docela se nám to povedlo. Jsme to taková rozmanitá parta milovníků vozidel. :)
1.11.2010Tak auto spí v garáži. Dostalo fridex a zimní vzduch do pneumatik. :) Po dlouhých bezesných nocích probdělích nad Hamletovskou otázkou: Jaká kola dát na auto?...jsem to rozsekl. Z anglie jsem vyšmelil EMPI 8 spoke 5,5x15. I s dopravou stáli krásných 4900kč. No nekupte to! FOto dodám.
23.11.2010
Rozhodl jsem se, že EMPÍky kopmletně zrenovuju. Dnes jsem je dovezl z pískování. O víkendu vyleštím límce a po neděli půjdou na lak. :)
19.02.2011
Renovace EMPIků hotová. Lestění límců jsem po zralé úvaze svěřil profesionálovi a vyplatilo se. Michal Mareš (www.lestenikol.cz) odvedl dokonalou práci a to na nalakovaném kole! Ještě musím koupit gumy a kola jdou na auto.
13.03.2011
Objednané nové gumy Barum 165/65 R15 před víkendem nedorazily a tak jsem si na auto narafičil aspoň jedno kolo, abych si spravil chuť. Je to porno! Kdyby o kola měl někdo zájem tak je klidně prodám...za milion. :-D
09.04.2011
Kola konečně na autě.
30.-31.07.2011
Letos jsem již po osmé navštívil Hundertgang. Celý víkend lilo jak z konce a po rychlostkách jsem měl bahno až na střeše, trávu snad i ve výfuku a vody plné auto. Nicméně tato akce je pro mne srdeční záležitostí a i kdyby trakaře padaly tak tento sraz si ujít nenechám.
14.02.2012
Auto je už od listopadu v garáži na zimním spánku. Na jaro 2012 mám připravený zbrusu nový přední nárazník, staré..ale nové autorádio TESLA :), nový startér a baterii.
24.03.2012
Proběhla instalace fungl nového předního narazníků, nových předních kotoučů a desek. Dále jsem se pokoušel zastavět MP3 autorádio TESLA. První testování na ponku bylo úspěšné, ale při následném zapojení do auta se mi povedlo nemožné...rádio jsem vyzkratoval. :) Dám ho v práci elektrikářům...snad to dají dohromady.
13.08.2012
O víkendu proběhl jubilejní desátý obnovený Hundertgang. Moje maličkost se toto SUPERvíkendu podílela již podeváté takže kolatiny budu slavit příští rok. :)
I přes obrovskou konkurenci ve spanilé kategorii 110R (Michal Konečný, Michal Bouda, Marinek.....) se éro umístilo na druhém místě.
V orienťáku jsme byli na 7. pozici ze 71 startujících posádek. Taky dobře!
Letos mě čeká ještě Škoda110R.com sraz.
21.08.2012
Absolvoval jsem úspěšně technickou. V zápise jsou pouze dva body viz. foto. Ten o povrchové korozi je tam jen proto, že u tak starého auta přeci něco musí být.....jinak si technik po kontrole podvozku moc pochvaloval, že "to je zespod snad všechno nový ne?"
12.11.2012
Sem tam mě někdo pokáral, že na kolech chybějí středové pokličky. Tak jsem se jak pokličky vysoustružit z hliníku a doplnit novými znaky Škoda 2012.
31.07.2013
Tak pokličly jsem sumdal protože se mi to bez nich prostě líbí lepší. :-)
Nechal jsem nově počalounit sedačky.
Dal jsem nové obroučky na přední hlavní světla a lištu předního čela.
Chystám celonerezového abarta.
Erko odjelo jednu svatbu na další dvě se chystá.
Vybavil jsem se novým denním přibližovadlem Octavia RS 2.0TFSI.
14.08.2013
Tak máme pro mě osobně po výročním 10. Hundertgangu. Přivezl jsem 3. místo v eleganci a 2. ve sprintech. Obé v kategorii 110R. :-)
28.08.2014
Letos proběhla technická - bez ztráty bodu. :-) Již tradičně HGčko a sraz 110R.
25.08.2015
Letos navštíveny tradičně akce:
HGčko - byl jsem už po dvanácté. Super připravenej sraz. Doporučuju.
110r.com - 5. sraz. 166erek na jednom místě. Co dodat?
16.11.2016
Letošní srazy:
Jarní slet - Hustopeče
HGčko - Orlické hory
110R.com - Vodňany
Jičínské eRekce 2016 - Nová Paka
Plány pro 2017
Nový motor
Repas převodovky
úprava kol
17.10.2017
Letošní srazy:
HGčko - Jičín
110r.com - Bruntál
Jičínské eRekce 2017 - Nová Paka
22.5.2018
Chlazení kombinované zadní AL chladič a přední ala 1150. Najeto 500km a chladí neskutečně.
28.5.2018
Auto v provozu 8 let! V TP čerstvě zapsána kola ATS 6x14 s pneu 185/55R14.
leden 2020
Původní záměr, když jsem tohle auto dělal byl mít auto bez úprav. Postupně to sklouzávalo a teď jsem tomu nasadil korunu.
Zadek aktuálně vykuchán - velmi.
V plánu je:
- zadní náprava ala 130RS
- osazení KALMAR
- převodovka repas 4.22 s dlouhou jedničkou
- zrušen chladič vzadu, přední chladič nové uchycení + 2 x SPAL
- Lambda sonda 4.9 a AEM AFR
- Mám koupeno 4 klapka GSXR750 + ECU master black, ale to asi nechám až na příští zimu
Wlad 110R - komentáře:
07:22:28
27.01.2020
27.01.2020
ptk
-> wlad: to je vlastný dizajn, či podľa nejakej predlohy?
21:40:42
26.01.2020
26.01.2020
Eidy
Ale ale, tady si někdo pořizuje hezký kousky železa.
21:58:45
18.08.2019
18.08.2019
Eidy
Kola z baworáka tomu sedí.
21:28:17
29.04.2019
29.04.2019
Eidy
Hmm, 2002. Pěkný.
14:36:17
06.11.2017
06.11.2017
T
-> wlad: náporák myslím všeobecně, takže tohle už by mohlo a mělo fungovat
13:47:23
06.11.2017
06.11.2017
wlad
-> T 06.11.17 13:23:35: Náporák, měděnej, na míru dělanej. Když spočítám účinou plochu tak je stejná jako u 1,3 felicie. Tak uvidíme. Myslím že za jízdy to bude úplně ok a pro delší stání v horku jsem do něj nechal naletovat přírubu na teplotní spínač a zezadu bude mít dva malé ventilator SPAL.
13:23:35
06.11.2017
06.11.2017
T
-> wlad: náporák, to by mohlo fungovat, jiná cesta stejně není
12:41:27
06.11.2017
06.11.2017
vhml
-> wlad 06.11.17 12:18:32: takže ten hliníkovej dozadu je levně k mání ?
12:18:32
06.11.2017
06.11.2017
wlad
-> vhml 29.09.17 08:58:37: jo pokročil. Nechal jsem si na míru vyrobit chladič dopředu pod nárazník. :-)
08:58:37
29.09.2017
29.09.2017
vhml
Pokročil jsi nějak s vývojem chlazení?
09:11:47
04.09.2017
04.09.2017
šadesa
Docela dobra nahoda rano ho potkam v KH u pekarny a ted na virtu
10:34:47
02.09.2017
02.09.2017
MISCHO
V chladici by som problem nehladal. Ja som prednedavnom menil na minitraktore kde je motor 1203 a pouzil som celohlinikovy z Civicu, nato nerezovu saharu a dvoj rychlostny vetrak z OCT. Ovladane priamo termospinacom na dve rychlosti a traktor sa neprehrieva ani v zatazi. Takyto ventilator mam v predu na rapide a pri velkych horucavach v kolone nestacil, takze idu dva.
19:57:35
21.08.2017
21.08.2017
J.T.
Já myslím, že to taky chladičem nebude. Že už mám na něm udělané úpravy.
13:14:51
21.08.2017
21.08.2017
wlad
12:18:09
21.08.2017
21.08.2017
vhml
Stejně jako eidy bych hledal spíše chybu v elektrickém větráku a absenci sahary. Ono těch 80W je celkem koťátko který toho moc nafoukat nemůže. Já mám el.větrák před chladičem na celý rozměr té díry a má asi 200W a netroufnul bych si to chladít jen jím samotným img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../10260_2014-1
0-12_19-13-51_99.jpg
Hodně do toho vstupuje i aerodynamika kolem blatníků, kdy erko se údajně obecně chladí ještě blbějš než stovka.
Hodně do toho vstupuje i aerodynamika kolem blatníků, kdy erko se údajně obecně chladí ještě blbějš než stovka.
11:17:33
21.08.2017
21.08.2017
Eidy
-> wlad: A o kolik jsi otočil šrouby při tom přetáhnutí?Jestli to nebylo aspoň půl otáčky, tak bych tam problém nehledal. Zkus schválně Al chladič s mechanikou a uvidíš. Podle mě to fungovat bude. A s elektrickou ne. Každopádně to bude chtít udělat kolem el. větráku saharu, aby to netočilo jen horký vzduch z motoráku. Tam taky může být příčina. Ale nějak si nemyslím, že by byl špatný chladič.
10:56:08
21.08.2017
21.08.2017
wlad
-> vhml 21.08.17 10:22:55: Během tří kilometrů se to vždycky přehřálo na 120+ a to ani když jsem nijak extra nenakládal pod kotel. Větrák sepnul jak měl. Chladič rozpálenej vcelé ploše. Pak už jsem nevěděl kudy kam tak jsem dal mechanickej větrák a původní erkovej chladič, abychom mohli na sraz. S tím to ani při honění do kopce za vedra nejde přes 90.... Při výměně jsem ještě lehonce přetáhnul hlavu, protože mě napadlo, že by to mohlo foukat do vody ( voda v oleji nebyla). Teď bude trochu času tak chci zkusit mechanickou vrtuli a hliníkovej chladič a když to bude OK tak tam vrátím i elektrickou vrtuli. Pokud to bude I tak OK tak to byl problém v nedostatečně dotažené hlavě. Pokud to chladit nebude tak soudruzi z číny ten chladič posrali a půjde do šrotu.
10:22:55
21.08.2017
21.08.2017
vhml
-> wlad 21.08.17 09:52:49: co s tím bylo za problém? Pořád se ještě na montáž chystám, tak jestli mám vůbec začínat :-) vždyt na chladiči jako takovém nemá co nefungovat nebo ne?
09:52:49
21.08.2017
21.08.2017
wlad
-> J.T. 19.08.17 19:43:03: Jojo. Vrátil jsem původní chladič a mechanickou vrtulu. Ten hliník to vůbec neuchladil. Ještě mám jedno podezření proč, ale neměl jsem to čas ověřit. Ještě to jednou zkusím a pak tu kostku hliníku odvezu do sběru.
19:43:03
19.08.2017
19.08.2017
J.T.
-> wlad: Dneska jsem konečně v Brutále viděl auto na živo, jen nevím zda jsem videl dobře. Mechanické chlazeni??