
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
uz mam hotovej suchac jak budu moct dodam foto !

hezka prace...(10)
pekne pokracujes ..:) co uz jsi sehnal pneu
-> Johny Death: jo toho moc nejlepe by to bylo osobne, aby pepino nemusel psat ! ale kdyz mi posles mail s hromadou otazek odpovym na nej !
-> Crack: tak to vubec nevim ted jsem auto presunul na druhou kolej, kvuli skole a taky schanim prachy !
-> Crack: tak to vubec nevim ted jsem auto presunul na druhou kolej, kvuli skole a taky schanim prachy !

-> Pepino RS: Jeste porad jsem ti sakra nenapsal ten mail :-/ ale jsem zvedavej tak se brzy ozvu :) kdybyse ti chtelo uz predem nekam napsat par rad jak na to tak... :))) Ale mas to fakt krasny :)
Víborná kára!!!Fakt se mě to líbí.za jak dlouho asi vyjedes??
-> Johny Death: jo byla to docela jeb.... ! nejhorsi bylo to volepovani.

Ams to moc krasne lakovany :) sis asi makl co? :))))) 10B :)
chtěl jsem se rozepsat ale nakonec to shrnu:nádhera...
-> Pepino RS: týý jooo to koukám ten novej lack je fakt moc dobrej, aby ti to inženýři z mladý boleslavi nezabavily
že nesmíš brát exponáty z muzea 




-> Pepino RS: To znam, nejhorsi je ze mam sehnany ARC stredy a nejni na ne.
-> Fifa: prave ze financnik odesel takze se prace na chvily odkladaji dokud nesezenu naky love !

-> Pepino RS: Jedním slovem - excelentní!!!!!
-> Pepino RS: perfektní lakýrnická práce, zvyšuju body. Ať se daří i nadále a stojí při tobě pan finančník

-> Pepino RS: mooooc pekne

-> Pet: diky
-> Štěpán: diky !
a jeste jednou diky !
-> Štěpán: diky !
a jeste jednou diky !

supr!! za 10
-> Pepino RS: Davam 10 je to proste parada :-)
-->Rapid:jo,tahle je ta vrchová.Nakonec Michl starší s ní letos vyhrál mistrovství evropy historiků(teda alespo'n byla v téhle barvě;o).Jinak na podobné jezdil ještě Jaroslav Průcha(Stavby silnic a železnic).Ta Michlova"okruhovka&q
uot;,se kterou zápolil s továrními ing.Vojtěchem a Engem měla kombinaci "bílá,-žlutá,-oranžo
vá",-podle mě opravdu snad nejkrásnější RS co kdy jezdila;o).Jinak se ale nedá říct,že by se mi nějaká 130-tka nelíbila.Všechny jsou nádherné.Jen snad kombinace Chemopetrolu Litvínov,-byla ve své době poněkud divná.a samozřejmě některé svazarmovské auta taky nebyly barevně vyvedeny tak,-jak by takový dokonalý vůz,jakým byl,a stale bude 130 RS-zasluhoval.
markus:
www.foltyn.cz/otcove/mich l_1v.jpg
tohle je ta co se ti nelibi?
neposles mi ty fota taky na mail? diky
www.foltyn.cz/otcove/mich l_1v.jpg
tohle je ta co se ti nelibi?
neposles mi ty fota taky na mail? diky