skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
13:10:00
10.10.2004
10.10.2004
Pepino RS
-> Wrcteam: jesli mas rs tak tam budes muset mit kurevsky podlozky aby jsi to mnel zaroven s blatnikem, ja mam vzadu 5 palcu ven a mam kolo malinko zastrceny- kvuli snizeni, jinak by to slo do blatniku.
22:12:35
07.10.2004
07.10.2004
Wrcteam - zrušená registrace
hmm takze me zbejva jen tam hodit nejaky na podlozkach..sakra,.
20:49:50
07.10.2004
07.10.2004
Pepino RS
-> Wrcteam: jen limce na 11 000 plus stredy 8 000 ! jsou to ARC Brno vzadu 9 palcu a v predu 7 to co je napsany v popisu uz moc neplati ale nechce se mne to prepisovat !
11:20:48
06.10.2004
06.10.2004
Wrcteam - zrušená registrace
cus hele na kolik te vysli ty kola?
21:29:46
04.10.2004
04.10.2004
Pepino RS
Musel jsem dat novou kapotu- laminatovou ta plechova nesla zaboha vykitovat- dal jsem sem fotku !
09:05:57
02.10.2004
02.10.2004
Štěpán
moooc mooooc pekny,ode me 10,niv jineho dat nemohu :-)
15:00:47
01.10.2004
01.10.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Wrcteam: Tak to jo.
15:00:04
01.10.2004
01.10.2004
Wrcteam - zrušená registrace
nasel bych i vic,.ale nechce se mi hledat
14:59:42
01.10.2004
01.10.2004
Wrcteam - zrušená registrace
14:59:18
01.10.2004
01.10.2004
Wrcteam - zrušená registrace
14:58:46
01.10.2004
01.10.2004
Wrcteam - zrušená registrace
sem se prepsal,,.chybicka se vloudial,.
14:56:26
01.10.2004
01.10.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Wrcteam: Tak proč píšeš, že jsi viděl Rapida v tomhle zbarvení???
14:51:09
01.10.2004
01.10.2004
Wrcteam - zrušená registrace
no to je vono,.ja jen ze je to zbraveni pekny,ale nemyslim rapdia,.je na pordej za 85 tisic a jezdi 30 km ode mne,..myslim erko hdoim odkaz
13:20:22
01.10.2004
01.10.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pepa Popelka: Hmm, pěkná práce...
13:16:12
01.10.2004
01.10.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Wrcteam: Jestli jsi myslel zbarvení rapida co má Pepa v náhledu podle 130RS v muzeu, tak ten už jezdí čtyři roky a teď je na prodej...
13:13:33
01.10.2004
01.10.2004
Wrcteam - zrušená registrace
jo jinak rapdia v tomdle sbarveni sem videl v milovicich,.a tak newim jestli si udala skoda muzeunm vyjizdku,.nebo ho nekdo postavil,.
22:46:53
30.09.2004
30.09.2004
Morda
Brutal.......
12:46:24
29.09.2004
29.09.2004
Rapid
paráda!
08:23:33
18.09.2004
18.09.2004
Wrcteam - zrušená registrace
cus nadherna prace,.newis jest o nejakejch tramenech,.potreboval bych na rapida:(jinak je to fakt moocc hezka prace,..
22:27:42
06.09.2004
06.09.2004
Denis
Hej kamo fakt super kara hodne se milibi,strejda měl origo 130 rs tak doufam ze bude jezdit jak rs.mas od me full 10 bodu.