skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:29:26
20.07.2018
20.07.2018
Fifa
-> T: Zamodrání může vzniknout tepelným zpracováním při výrobě. Porovnej to s ostatnímy ojnicnímy čepy. Měly by být zamodralé všechny podobně. Problém se projeví až na činném povrchu čepu samotného, nebo nedej bože zabarvením broušené plochy.
07:45:59
18.07.2018
18.07.2018
T
Dávám všechno dohromady na odvoz a nějak si nejsem jistý,jestli je tohleto v pořádku ?
20:00:46
16.07.2018
16.07.2018
T
-> m8rinek: Brzák je daleko a poštou to nechci,ale LOM si píšu....dík
19:50:28
16.07.2018
16.07.2018
m8rinek
-> T: Brzák, nebo LOM....
12:41:18
16.07.2018
16.07.2018
T
Zatím mám jeden kontakt a ještě než zavolam, zeptám se tady... nějaká osobní zkušenost na vyvážení klikovky ? Nejlépe Příbram a okolí...
17:10:14
12.07.2018
12.07.2018
T
-> Fifa: já použil kartáč, jak jinak
22:21:14
10.07.2018
10.07.2018
Fifa
-> T: Na odstranění vodního kamene jsem používal nějaký běžně dostupný odstraňovač z Tesca. Hlavně teda u hlavy kam se nejde dostat mechanickou cestou to fungovalo pěkně a lupínky kamene při propláchnutí pěkně vyplavaly. Chce to zředit vodou a nechat trochu působit. Pozor, hrozí mírné zašednutí. To je ale dle mého lepší než motor plný kamene.
11:10:26
10.07.2018
10.07.2018
T
-> radekp: no právě
-> minno: tam mechanicky jedině :-(
-> minno: tam mechanicky jedině :-(
07:51:32
10.07.2018
10.07.2018
minno
-> T 09.07.18 21:45:07: Spodok sa čistí ľahko, horšie je to s vrškom od vodného kameňa.
07:30:59
10.07.2018
10.07.2018
radekp
-> T: gratuluju, teď to už jen postavit
06:09:35
10.07.2018
10.07.2018
T
-> Eidy: : jojo...
23:05:45
09.07.2018
09.07.2018
Eidy
-> T 09.07.18 21:45:07: pěkně čistý. Felda?
21:56:51
09.07.2018
09.07.2018
T
21:46:14
09.07.2018
09.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.07.18 21:45:07: čím jsi to čistil?
21:45:07
09.07.2018
09.07.2018
T
Aby se přece něco dělo,tak jsem asi dodělal chlívek na divoké koně :-D aa vyzvednul na úřadě stavební povolení...
20:59:34
26.06.2018
26.06.2018
Tomaso435
-> kraska98: přijed i bez detailů :-D na detaily nehrajem :-D to jen někteří si myslý že když mám uhnulej kus lemu že to něčemu vadí
20:54:03
26.06.2018
26.06.2018
kraska98
-> Tomaso435: Cca 250km no, ale o to nejde. Škodovka ještě není dokončená, ale chybí už jen detaily. Být to tak o 3 týdny později tak jedu. Jinak je pravda, že u mě škodovka ještě plnou neviděla. Pokaždé beru za ty 2 stovky. A až se rozsvítí kontrolka rezervy, tak ještě tak 20km pojezdím a jeduna benzinku
20:46:54
26.06.2018
26.06.2018
Tomaso435
-> kraska98: ty vole s frydku pistku to máš kolik 250 ? :-D vezmeš za 200 benzín a............ za 80km vezmeš znova....
20:45:15
26.06.2018
26.06.2018
kraska98
-> Tomaso435: Asi ne. A to jsem si myslel, že to letos konečně výjde. Plánuju tam jet už pár let.
20:37:51
26.06.2018
26.06.2018
Tomaso435
-> kraska98: jedeš pf? :-D