T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:29:26
20.07.2018
Fifa
-> T: Zamodrání může vzniknout tepelným zpracováním při výrobě. Porovnej to s ostatnímy ojnicnímy čepy. Měly by být zamodralé všechny podobně. Problém se projeví až na činném povrchu čepu samotného, nebo nedej bože zabarvením broušené plochy.
07:45:59
18.07.2018
Dávám všechno dohromady na odvoz a nějak si nejsem jistý,jestli je tohleto v pořádku ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 18.07.2018 07:45:59
20:00:46
16.07.2018
-> m8rinek: Brzák je daleko a poštou to nechci,ale LOM si píšu....dík
19:50:28
16.07.2018
m8rinek
-> T: Brzák, nebo LOM....
12:41:18
16.07.2018
Zatím mám jeden kontakt a ještě než zavolam, zeptám se tady... nějaká osobní zkušenost na vyvážení klikovky ? Nejlépe Příbram a okolí...
17:10:14
12.07.2018
-> Fifa: já použil kartáč, jak jinak 40
22:21:14
10.07.2018
Fifa
-> T: Na odstranění vodního kamene jsem používal nějaký běžně dostupný odstraňovač z Tesca. Hlavně teda u hlavy kam se nejde dostat mechanickou cestou to fungovalo pěkně a lupínky kamene při propláchnutí pěkně vyplavaly. Chce to zředit vodou a nechat trochu působit. Pozor, hrozí mírné zašednutí. To je ale dle mého lepší než motor plný kamene.
11:10:26
10.07.2018
-> radekp: no právě 8 3



-> minno: tam mechanicky jedině :-(
07:51:32
10.07.2018
minno
-> T 09.07.18 21:45:07: Spodok sa čistí ľahko, horšie je to s vrškom od vodného kameňa.
07:30:59
10.07.2018
radekp
-> T: gratuluju, teď to už jen postavit 1
06:09:35
10.07.2018
-> Eidy: : jojo...
23:05:45
09.07.2018
Eidy
-> T 09.07.18 21:45:07: pěkně čistý. Felda?
21:46:14
09.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.07.18 21:45:07: čím jsi to čistil?
21:45:07
09.07.2018
Aby se přece něco dělo,tak jsem asi dodělal chlívek na divoké koně :-D aa vyzvednul na úřadě stavební povolení...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 09.07.2018 21:45:07
20:59:34
26.06.2018
Tomaso435
-> kraska98: přijed i bez detailů :-D na detaily nehrajem :-D to jen někteří si myslý že když mám uhnulej kus lemu že to něčemu vadí 3
20:54:03
26.06.2018
kraska98
-> Tomaso435: 3 Cca 250km no, ale o to nejde. Škodovka ještě není dokončená, ale chybí už jen detaily. Být to tak o 3 týdny později tak jedu. 4 Jinak je pravda, že u mě škodovka ještě plnou neviděla. Pokaždé beru za ty 2 stovky. A až se rozsvítí kontrolka rezervy, tak ještě tak 20km pojezdím a jeduna benzinku 3
20:46:54
26.06.2018
Tomaso435
-> kraska98: ty vole s frydku pistku to máš kolik 250 ? :-D vezmeš za 200 benzín a............ za 80km vezmeš znova....3
20:45:15
26.06.2018
kraska98
-> Tomaso435: Asi ne. A to jsem si myslel, že to letos konečně výjde. Plánuju tam jet už pár let. 3
20:37:51
26.06.2018
Tomaso435
-> kraska98: 3 3 jedeš pf? :-D
Extreme Tyres