T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:52:27
20.11.2014
m8rinek
-> mirecek.666: Nejsou tam náhodou ty díry standardně? Nebo Ti ten držák v autě lítá? :D



E: ty podrazáku :D
upraveno 1x, naposled 20.11.2014 20:53:20
20:30:59
20.11.2014
Milan 136
-> T: to je ze stavebnice merkur to v pozadi? :-D
15:12:27
20.11.2014
s brzdama se taky něco málo událo,ale ještě toho dost chybí, včetně objednání nějakého materiálu 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.11.2014 15:12:27
15:11:11
20.11.2014
týden polehávám v posteli, tak jen pro představu, že se opravdu něco děje 6

na motorový prostor toho mam vícero, ten by mohl být hotov nějak včas....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 20.11.2014 15:11:11
15:17:22
16.11.2014
-> Eidy: tak líbilo by se mi to,ale ještě jsem nic nekoupil a už vím, kolik bude stát jen chlazení a brzdy....takže na motor nevim, jestli něco zůstane :-( ale můžu Ti ji poslat na hraní, jestli se nudíš 40 a pak až ji budeš mít hotovou, tak skládat klidně můžeme 40 3
12:28:25
16.11.2014
Šediváček
-> vhml: Tak Véna dělal pro místní členy jenom pár karbeců, tak ho do toho nemáš tahat 1
08:30:07
16.11.2014
vhml
Koukám že nebejt Veny, Urbiho a Vrby tak půlka virtu nemá motor ani převodovku 3 3 3
22:41:51
15.11.2014
Eidy
-> T: Jestli to dáš někam na úpravu, tak jsem zvědavej na výsledek. Ale rozhodně se tam dá pár koní najít. ;)

Takže během návštěvy budeme skládat motor? 1
22:07:00
15.11.2014
-> m8rinek: : zdá ? asi ještě vyfotim tu poslední fotku ještě jednou a pošlu v plnym na email.....



-> Šediváček: : ať už dá pokoj a udělá si tady svoji registraci a pak se můžeme bavit 40

zatím se motam okolo brzd a chlazení, pak mě bude zajímat motor....4
19:20:21
15.11.2014
m8rinek
-> T: zdá
18:02:21
15.11.2014
Šediváček
-> T: od Vény. No něco málo tam sáhnuto je,ale tak asi význam jako by to tam nebylo.Sem zvědavej na sání 1 A kdy to teda přitáhneš?Já už sem zavrhnul přestavbu auta,neni čas,tak budu mít víc času na vás 5 Ale dělat novou hlavu se mě zrovna nechce 1



P.S.: Zrovna jsem ti chtěl psát co a jak. 4
17:55:06
15.11.2014
17:54:07
15.11.2014
17:53:29
15.11.2014
tak jsem do toho lehce kuchnul a jen tak pro zajímavost dám fotky hlavy....zdá se mi to nebo kromě prostřední větve není na nikde ani sáhnuto 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.11.2014 17:53:29
21:12:04
29.10.2014
-> Deacon: to by mělo jít 4
21:03:17
29.10.2014
Deacon
-> T: Tak pro svůj osobní pocit 4 Díky, jsem na to taky zvědavej no. Chci se určitě dostat pod tunu 5
20:52:30
29.10.2014
-> Deacon: jo kdyby to bylo hned, to jsou spíš takový ty detaily, do kterých se nikomu nechce , když nejsou vidět a jezdí to i bez nich :-D

tak odtučňuj, jsem zvědav na co se dokáže dostat felda 4 jinak brzdy máš parádnický 4
20:46:15
29.10.2014
Deacon
-> T: Proč odkládáš drobnosti, který jsou přeci hned? 3

Tak to se těším na pokroky. Taky budu odtučňovat a pak to chci zvážit, ať vím na čem jsem 5
20:40:00
29.10.2014
-> Deacon: něco chlazení, něco brzdy a asi něco odlehčit, je to nějaký těžký pořád 40 4

a pak ještě pár drobností, které odkládám 8
Extreme Tyres