-> Eidy: ,-> vhml: : no zní to dobře a ty už jsi to tu někde psal, že ze žigula a už jsi je zkoušel jo? (vhml)
a jinak co říkáte na ferodo a ATE?
jinak se pořád ztrácím v pojmu "po zahřátí"....v normalnim provozu teda se budou vlastne chovat jako serie, což stačí a na okruhu třeba dvě, tři zatáčky a brzdí tak,jak je třeba na pořádné brždění?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:57:41
18.05.2011
18.05.2011
T
16:41:52
18.05.2011
18.05.2011
vhml
-> T: 3000 za studena trpí na blokování, když je zmáčkneš víc, jinak to brzdí podobně jako série než se to ohřeje. 2500 by na to trpět neměly.
12:33:56
18.05.2011
18.05.2011
Eidy
-> T: Fungujou i na chlďáky. A brzdit to bude vždycky. Ale za tepla líp.
08:54:45
18.05.2011
18.05.2011
T
-> vhml: : neboj, ještě jsme to bral smirklem před natřenim, jsou jak nový
a destičky v téhle kombinaci, nebo je lze pak použít případně na chlaďáky? a fungují " hned "? nebo třeba zahřát?
a destičky v téhle kombinaci, nebo je lze pak použít případně na chlaďáky? a fungují " hned "? nebo třeba zahřát?
22:18:01
17.05.2011
17.05.2011
vhml
-> T: destičky dej DS2500 na žigula
Jinak já nasazoval taky podobný kotouče, totálně olezlej hnusák, po vyčištění zánovní nevyrezlej kotouč.
Vem ho hlavně hodně šmirglem nakonec, dostaneš strašně bordelu ještě z pórů
Jinak já nasazoval taky podobný kotouče, totálně olezlej hnusák, po vyčištění zánovní nevyrezlej kotouč.
Vem ho hlavně hodně šmirglem nakonec, dostaneš strašně bordelu ještě z pórů
11:12:23
17.05.2011
17.05.2011
T
-> Eidy: : hraju si s tim, že je čas...dokud nebude motor
ale rád bych do měsíce jezdil...vážně nespěchám, teď nějaký věci na zinek,pak lakování a na repas má taky přijít zbytek asi příští týden až.....jinak mi chybí zatim jen destičky asi..ještě přemýšlím
ale rád bych do měsíce jezdil...vážně nespěchám, teď nějaký věci na zinek,pak lakování a na repas má taky přijít zbytek asi příští týden až.....jinak mi chybí zatim jen destičky asi..ještě přemýšlím
22:50:20
16.05.2011
16.05.2011
Eidy
-> T: A kdy zavrčí? Totiž zabrzdí?
20:16:12
16.05.2011
16.05.2011
T
tak aby to nevypadalo, že tam dávam orpavdu šrot...tak jsem se na to dostal a takhle to vypada...pred a po :-) krásnej kotouč 9,5 mm, takže půjde na auto(měl jsem ho ke třmenům) a chlaďáky necham dejme tomu na evo brz číslo 3, ať mam nějaký možnosti, jak se v tom třeba zase někdy rejpat
18:47:54
10.05.2011
10.05.2011
T
-> Péďa17: : no ještě v neděli to brzdilo, tak to nebude snad tak strašný rozebrat
18:47:15
10.05.2011
10.05.2011
T
hnus, co? ale asi to půjde na auto zánovní kotouče za nic,takže druhá evoluce brzd je asi na světě...chlaďáky hezký,ale moc peněz a asi dokud je nezkroutim,tak neuvěřim a stejně ještě neni motor
jen destičky nemam, jaký?
jen destičky nemam, jaký?
18:46:04
10.05.2011
10.05.2011
Péďa17
-> T: pěkné harampádí
20:23:35
05.05.2011
05.05.2011
m8rinek
-> T: nebuď labuť, stane se...
19:59:20
05.05.2011
05.05.2011
T
-> m8rinek: : nechci to zvěřejňovat, když se to nepovedlo
19:52:20
05.05.2011
05.05.2011
m8rinek
-> T: copak?
18:52:39
05.05.2011
05.05.2011
T
tak jsem tady sliboval něco za týden, tak to ruším...bude to tak za 10 let, až budu něco umět a nebudu jen pořád něco zkoušet
07:12:47
05.05.2011
05.05.2011
T
-> Eidy: : znám, jen mě nenapadlo, že je to takový rozdíl s plexi :-( no ještě na autě neni, tak uvidíme :-/
23:29:10
04.05.2011
04.05.2011
afro100
-> Josifek: ty si nejaký múdry ... je rozdiel, či ti to praskne pri nehode, alebo ti sa to rozletí "pri drncaní na nerovnostiach" ...
23:27:32
04.05.2011
04.05.2011
Josifek
chlapci podla mna to zbytocne riesite kedze viacmenej kazda havaria v skodovke = smrt