-> T: Mezeru neřeš, to je normálka. Ten prstýnek je rozpěra uvnitř ramene.
Plocháč je fakt na nic. Ten nemá na vzpěr žádnou odolnost. Stačí tenkostěnej profil, ale uzavřenej. A přeplátování není od věci. Stačí 7x7cm nebo tak něco. A chytit to na držáky hřebenu je dobrej nápad.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
23:17:51
12.01.2011
12.01.2011
Eidy
22:36:50
12.01.2011
12.01.2011
Fifa
T 12.01.11 17:24:41 napsal:
proč je tam ta mezera? jsem jinašel jen na jednom spoji.....je to špatně?
má to cenu řešit nebo s tím něco dělat?
Mezera je u ramen normální. Je to tam z výroby. Sice ne tak velká, časm to podrezne a mezera se rozjede víc do šířky..
proč je tam ta mezera? jsem jinašel jen na jednom spoji.....je to špatně?
má to cenu řešit nebo s tím něco dělat?
Mezera je u ramen normální. Je to tam z výroby. Sice ne tak velká, časm to podrezne a mezera se rozjede víc do šířky..
20:32:58
12.01.2011
12.01.2011
ZdrubT
Fá tam mam taky jekl, ale nepřeplátoval jsem to.
18:35:59
12.01.2011
12.01.2011
Fén
-> T: Na nápravnici. Já tam navařoval jekl a nápravnici přeplátoval přes celou šířku.
18:34:01
12.01.2011
12.01.2011
T
-> vhml: , -> ZdrubT: : dobrá
-> Fén: : jako přeplátuj v místě navaření na nápravnici? nebo se bavíme o tom rameni?
-> Fén: : jako přeplátuj v místě navaření na nápravnici? nebo se bavíme o tom rameni?
18:30:58
12.01.2011
12.01.2011
ZdrubT
Plocháč je opravdu na nic.
18:26:52
12.01.2011
12.01.2011
vhml
-> T: nedělej to to jako plocháč, ale dovař k němu něco do T nebo L profilu. Jinak to pevnostně nemá význam a chytni to i k těm držákům hřebenu.
18:26:34
12.01.2011
12.01.2011
Fén
-> T: V místě navaření to ale přeplátuj.
18:24:06
12.01.2011
12.01.2011
T
-> havlik: : no to nebudu,ale rozpěru v kufru nemam, tak alespoň tohle.....
a co s tim mam dělat? jiné rameno? nebo jen ovarit?
a co s tim mam dělat? jiné rameno? nebo jen ovarit?
17:27:28
12.01.2011
12.01.2011
havlik
-> T 12.01.11 17:24:41: jinak s tim bys něco udělat měl
17:26:33
12.01.2011
12.01.2011
havlik
-> T 12.01.11 17:25:34: proč? budeš jezdit rally nebo co?
17:25:34
12.01.2011
12.01.2011
T
no a jinak takhle to bude :-) to železo tam prostě patří ja jsem ho našel
17:24:41
12.01.2011
12.01.2011
T
proč je tam ta mezera? jsem jinašel jen na jednom spoji.....je to špatně? má to cenu řešit nebo s tím něco dělat?
15:25:10
06.01.2011
06.01.2011
T
-> Eidy: : v pohodě....buď kuláky vyndam a nebo ne...ještě uvidim, to tělo kolem těhlice atd je OK, ělo hlavně o to nové uložení a s tím i pár věcí,ale tohle nechám jak je
a ty futra necham taky zinkovat teda asi?
a ty futra necham taky zinkovat teda asi?
23:04:52
05.01.2011
05.01.2011
afro100
-> minno: je to od kusu, mal som aj ja, vydrzal 2 roky, kupil som novy a nevydrzal ani dva tyzdne
23:02:35
05.01.2011
05.01.2011
minno
-> afro100 04.01.11 20:12:23: tomu filtru nič nechýba, mal som rovnaký asi 10tkm a v pohode....
23:01:39
05.01.2011
05.01.2011
Eidy
-> T: Páku řízení nevyndávej. To vymlať čep podle rady a dej novej. A nazinkovat všechno co jde, kromě svisláku. Pokud budeš zinkovat a těhlice, musíš pak jemným smirkem očistit čep pro ložiska až zpátky na ocel, jinak je tam buď nedostaneš, nebo dostaneš a pak už nesundáš. A samozřejmě vyleštit plochu pro filc.
19:57:13
05.01.2011
05.01.2011
T
-> afro100: : takže jako ostatní díly
19:56:04
05.01.2011
05.01.2011
Minik03
-> afro100: omg pravda, nedočetl jsem to celé, omlouvám se
19:54:09
05.01.2011
05.01.2011
afro100
-> Minik03: lenze banan chcel vyrazit, lebo nevedel zhodit gulak ...