T 12.01.11 17:24:41 napsal:
proč je tam ta mezera? jsem jinašel jen na jednom spoji.....je to špatně?
má to cenu řešit nebo s tím něco dělat?
Mezera je u ramen normální. Je to tam z výroby. Sice ne tak velká, časm to podrezne a mezera se rozjede víc do šířky..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
22:36:50
12.01.2011
12.01.2011
Fifa
20:32:58
12.01.2011
12.01.2011
ZdrubT
Fá tam mam taky jekl, ale nepřeplátoval jsem to.
18:35:59
12.01.2011
12.01.2011
Fén
-> T: Na nápravnici. Já tam navařoval jekl a nápravnici přeplátoval přes celou šířku.
18:34:01
12.01.2011
12.01.2011
T
-> vhml: , -> ZdrubT: : dobrá
-> Fén: : jako přeplátuj v místě navaření na nápravnici? nebo se bavíme o tom rameni?
-> Fén: : jako přeplátuj v místě navaření na nápravnici? nebo se bavíme o tom rameni?
18:30:58
12.01.2011
12.01.2011
ZdrubT
Plocháč je opravdu na nic.
18:26:52
12.01.2011
12.01.2011
vhml
-> T: nedělej to to jako plocháč, ale dovař k němu něco do T nebo L profilu. Jinak to pevnostně nemá význam a chytni to i k těm držákům hřebenu.
18:26:34
12.01.2011
12.01.2011
Fén
-> T: V místě navaření to ale přeplátuj.
18:24:06
12.01.2011
12.01.2011
T
-> havlik: : no to nebudu,ale rozpěru v kufru nemam, tak alespoň tohle.....
a co s tim mam dělat? jiné rameno? nebo jen ovarit?
a co s tim mam dělat? jiné rameno? nebo jen ovarit?
17:27:28
12.01.2011
12.01.2011
havlik
-> T 12.01.11 17:24:41: jinak s tim bys něco udělat měl
17:26:33
12.01.2011
12.01.2011
havlik
-> T 12.01.11 17:25:34: proč? budeš jezdit rally nebo co?
17:25:34
12.01.2011
12.01.2011
T
no a jinak takhle to bude :-) to železo tam prostě patří ja jsem ho našel
17:24:41
12.01.2011
12.01.2011
T
proč je tam ta mezera? jsem jinašel jen na jednom spoji.....je to špatně? má to cenu řešit nebo s tím něco dělat?
15:25:10
06.01.2011
06.01.2011
T
-> Eidy: : v pohodě....buď kuláky vyndam a nebo ne...ještě uvidim, to tělo kolem těhlice atd je OK, ělo hlavně o to nové uložení a s tím i pár věcí,ale tohle nechám jak je
a ty futra necham taky zinkovat teda asi?
a ty futra necham taky zinkovat teda asi?
23:04:52
05.01.2011
05.01.2011
afro100
-> minno: je to od kusu, mal som aj ja, vydrzal 2 roky, kupil som novy a nevydrzal ani dva tyzdne
23:02:35
05.01.2011
05.01.2011
minno
-> afro100 04.01.11 20:12:23: tomu filtru nič nechýba, mal som rovnaký asi 10tkm a v pohode....
23:01:39
05.01.2011
05.01.2011
Eidy
-> T: Páku řízení nevyndávej. To vymlať čep podle rady a dej novej. A nazinkovat všechno co jde, kromě svisláku. Pokud budeš zinkovat a těhlice, musíš pak jemným smirkem očistit čep pro ložiska až zpátky na ocel, jinak je tam buď nedostaneš, nebo dostaneš a pak už nesundáš. A samozřejmě vyleštit plochu pro filc.
19:57:13
05.01.2011
05.01.2011
T
-> afro100: : takže jako ostatní díly
19:56:04
05.01.2011
05.01.2011
Minik03
-> afro100: omg pravda, nedočetl jsem to celé, omlouvám se
19:54:09
05.01.2011
05.01.2011
afro100
-> Minik03: lenze banan chcel vyrazit, lebo nevedel zhodit gulak ...
19:51:55
05.01.2011
05.01.2011
Minik03
-> afro100: myslel jsem, že mu nejde o vyražení kuláku, ale o vyražení páky jako takové.
Co se týče trubek, myslím že pozinem jim neublížíš, ale myslím že tam stejně dlouho nevydrží
Co se týče trubek, myslím že pozinem jim neublížíš, ale myslím že tam stejně dlouho nevydrží