MOTOR :
- 1396ccm, 75,5 x 78, blok, klika Fabie
- upravená hlava (snížená, vyleštění a zvětšení kanálů, kompresní poměr 11,3)
- leštěné ojnice, odlehčený setrvačník, vyváženo
- svody 4 - 1, bez tlumiče
- karburátor Pierburg, vyleštěn, bez sytiče, upraven na max. výkon bez ohledu na spotřebu
- zvýšené sání
- vačka 320/300 SO SZ 55/85 VO VZ 70/50
- elektrické čerpadlo paliva
- KN filtr, olej Castrol RS
PODVOZEK :
- tlumiče a pružiny HP (20 000,-)
- stabilizátor 19mm
- zadní ramena pripevněna přes silentbloky z přední nápravy
- převodovka 5ti stupňová, 4,22
- kola ARC Brno (rovné středy) 6,5x13 a 8,5x13
- přední náprava pneu 195/45 Barum Racing
- zadní náprava pneu 195/50 Avon
- vystužená přední a zadní ramena
- navařená výstuha mezi předními a zadními tlumiči
VIDEO:
honzam.ow.cz/pekar2.avi
ŠKODA FAVORIT: béžový
- provedeny klasické změny, podvozek HP, kola ATS, motor 1,5 dělaný u p.Čepka určen k normální jízdě, více v grafu.
- dodatečná ůprava motoru - grafy
Śkoda FAVORIT: bílý
- podvozek HP , kola ATS , motor 1,4 dělaný u p. Čepka
- více v grafu
Skoda 110 R - komentáře:
no filtr fajn,vím že to není papírák a je hoooooooodně kvalitní,ale dva litry

za dva litry jsem kopil fáčko kvuli motoru

Jinak u nás maj asi podobnej,ale od greenu a chtěj za něj 2500

hm asi mam smulu
mužeš mi prosím tě prozradit kde se dá sehnat takovej vzduchovej filtr ?někde na ně nemužu narazit
Zdarec. Nějak sem nepochopil to uchycení zadních ramen. Nemoh bys to nějak upřesnit?
-> Petr D.: dej sem víc fotek prosím...
Zdravim je pěkná,mám dojem že si tě pamatuji ještě ve staré verzi z brna.
dřive jsem jezdil každý den do práce ale nyní ježdění na lpg výjde podstatně levněji,a tak s erkem vyjedu jen občas
Krásné auto a v těch 8.000ot/min. na pětku jak mě vyprávěl Petr musí být neskutečný adrenalin a zarověň mrazení v zádech
hezký fakt moc pěkný!!jak to máš s spztkama?jezdíš s tím normálně po cestě??bo to máš jen jako leštěnku??
Pěkný

dodej nějakej popis