Wlad 140VRS Wlad 140VRS

komentáře | popis | fotky | wlad | 13.11.18 10:59 | 364x v oblíbených

Wlad 140VRS - komentáře:

22:11:37
25.06.2014
Qwak
-> vhml: jsou rovný, takže nebudou bouchat do kastle :))

edit : budou v nabídce ? 40
upraveno 1x, naposled 25.06.2014 22:13:18
22:11:06
25.06.2014
Eidy
-> wlad: Ramínka jsou luxusní. 4
22:02:37
25.06.2014
vhml
Pěkný ramena. Jakej to má vůbec účel? Lehčí, než ten papírovej výlisek, asi nebudou, nebo jo?
22:01:58
25.06.2014
Mirda
ty ramena jsou super157
19:31:26
23.01.2013
wlad
→Tuner#2: Zvenku. :-)
22:57:01
17.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> wlad: Odkud jsi bral brzdy? Z venku či RenovaK/speedpro?
20:09:21
15.09.2012
m8rinek
-> Mirda: aha... no já jedu až zítra...
20:07:29
15.09.2012
Mirda
Jelo se dnes a zítra se taktéž jede.
23:44:41
14.09.2012
m8rinek
-> Mirda: Nejede se náhodou až v neděli?
21:33:31
14.09.2012
Mirda
Zítra ti kámo budu držet palce a ukaž, že za málo peněz se nechá udělat hodně muziky.
09:27:32
02.08.2012
Gemini
pomer vahadla je 1,6 a vola medzi zavitmi pruziny ma byt min 0,5mm....na to pozor, v otackach to robi bordel !!



inac krasna praca i auto !!4
08:45:32
28.05.2012
Mirda
Je potřeba při zapérování spočítat zmáčknutí ventilu na max. Je-li zdvich na vačce 7.5, tak se to násobí 1.5 (poměr vahadel) + 1.5 mm vůle. Což na vačku která má zdvih 7.5 mm musíš mít zapérování na min. na 13mm.
22:38:11
27.05.2012
Petr Urban
-> m8rinek: Neověřený údaj mám že mezi prostřední závit pružiny musí jít min. lístková měrka 0,5mm, je potřeba jednu zníčit a ohnout si ji pro zkoušení. S toutu vůlí by neměl být problém.
22:33:35
27.05.2012
Petr Urban
-> wlad: Tentýž problém s pružinama pod ventily, měl sem tam s BMW M3 a jsou delší než origo, naštěstí sem neměl takový zdvih a odesrali to je tyčky. Zadrbal to chovanec že si to neoměřil. Prostě tam jen strčil pružiny co sem mu poslal. Teď mám ty jeho z koncernového vw a už je to fajn. Ty máš jaké pružiny nebo jaké budeš dávat ? Zapalování už někdo z vás zkoušel, ty nebo Mirda ? Teď sem dva takové rozdělovače ladil přímo ve vozech 130rs s vačkou 320 a druhý 307Krej. a šlapaly řekl bych tak jak motor přesně vyžadoval.
upraveno 1x, naposled 27.05.2012 22:35:55
21:02:39
27.05.2012
m8rinek
-> Mirda: Kolik je vlastně minimální vůle mezi závitama na stojícím motoru?
21:00:43
27.05.2012
Mirda
Po konzultaci s R.K. budu muset tu svou makovici taky nechat přepérovat :-(
19:57:37
19.05.2012
Eidy
-> wlad: Áha, no tak to zamrzí.
15:55:27
19.05.2012
koko
-> wlad: nepříjemné:(, mám podobnou historku-vypadne podložka držící trumpetku-ve filtru ITG si chvilku hopská-motor saje a saje,-nasaje= vložka-píst-hlava-ventily -zdvihátka-tyčky-taky 2 km-a taky 10 tKč3
15:41:06
19.05.2012
wlad
Eidy: Byla špatně zapérovaná hlava.Vačka měla vetší zdvih než dovolovaly pružiny. Ve finále to šlo natvrdo proti sobě....Zdvihátko na pátém ventilu se zakouslo do ložiska vačky na kterém udělal zub a tak to odsral i blok. Blok už mám, zvihátka a tyčky taky, vačka je na kontrole u Krejbicha a hlava na přepérování..... smutná to historka. Ujel jsem 2km a stálo to desítku. :-)
07:09:55
18.05.2012
Eidy
-> wlad: Předpokládám, že zdvihátka byly ok, když jsi je tam dával. Vypadá to na špatný mazání ventilů a vršku motoru. Byl ve zdvihátkách olej?
Extreme Tyres