skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NA PRODEJ: Matchbox - Models of Yesteryear (starý angličáci) www.yesteryears.wz.cz
Nerezové svody Honda Civic motory serie D - 4500Kč (viz. foto), dále svody na BMW e36 v4 i v6, e46, Honda S2000 a jiné...
na Aukru: aukro.cz/show_user_auctio ns.php?uid=471364...
Koupím : suchou převodovku 4q
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------
Karoserie: blatníky, kapoty a spojler Škoda 130RS okruhová - p.Krajanský, boční a zadní okna makrolon 3mm
Motor: Honda Civic IV 87-93 D15B2 1.5 16v
Převodovka suchá 5q 4.22
Přední náprava "M", vyztužená, snížené pružiny tak akorát, tlumiče Lada
Zadní Náprava: p.Molčan, horní uložení pružiny posunuté cca 10cm nahoru. Tlumiče KONI tuhostně stavitelné.
Brzdy: předek 4písty š130, zadek čtyřpísty š130 s regulací, 4x vrtaný kotouč, posilovač š120, velký hlavní válec (prům. 22mm), potrubí tažené vnitřkem
Rám: p.Buráň
Chlazení: náporový chladič š120, hliníkové potrubí prům.30mm tažené vnitřním tunelem
Interiér: Sedačka Sparco Sprint 07, pás 6-ti bod Sabelt 3", budíky mix erko, š120 a VDO, volant Luisi Falcon 310mm
Kola: Dělítka - předek 7 a zadek 8 palců
5.9.2007
Tak jsem se dal do erka, zatim jsem obrousil motorový prostor, vevařil výztuhy, trochu povařil co bylo shnilý, ale naštěstí jsem se nemusel pouštět do žádnejch větších akcí.
1.10.2007
Stále střídavě brousím (to hlavně) a vyvařuju díry na které narážím. Když vidím kde všude je erko zrezlý a uvážim, že než sem se do něj pustil, vypadalo celkem zdravě, tak opravdu klobou dolů před těmi co erko staví na totálně zkorodovaným základu
14.10.2007
Zima už tluče na dveře, což se začlo projevoval pěknou liškou na obroušených částech, takže sem narychlo nalakoval na co mi barva stačila. A už dřív jsem jsem sehnal na erko dělítka, který jsem ale nafotil až teď. A taky moutr - Honda 1.4 16v, 90ps
1.12.2007
Koupil jsem novou lamino sadu 130RS, výroba p. Krajanský.
10.12.2007
Střídavě brousím, mrznu a objevuji nové a nové díry... Koroze je holr prevít. :-(
24.12.2007
Vánoce! :-) Pod stromečkem: sedačka Sparco Sprint ´07 černá, vrtané kotouče Ferodo, nové kryty na zadní světla
2.1.2008
Zastavěna zadní náprava, výroba p.Molčan. Díky Wladovi za pomoc (především jeho skill, sám bych to asi nedal)
20.1.2008
Dal jsem se do úprav zadních podběhů..
10.2.2008
Podběhy mám tak nějak hotové, viz. foto. Dovařuju poslední nedostatky, cíl (vaření) už je na dohled :-)
16.3.2008
Navařil jsem výztuhy podlahy
22.2.2009
Hotový rám - p.Burán (nedoporučuji)
Jinak ve stodole mráz, práce stojí
15.4.2009
Takže po menším nervovém kolapsu, kdy jsem už byl rozhodnutej celej projekt vzdát a vše prodat, se nakonec vše v dobré obrátilo a erko už uačíná vypadat jako ereso. Jsou tedy nasazené lamináty a zadní náprava.
29.4.2009
Je poupraveno řízení na hřeben, vnitřek natřen finální barvou, vnitřkem jsou natahané brzdové a spojková trubka, a pomalu tahám trubky na vodu. No prostě paráda, auto začíná pomalu vypadat zase jako auto
19.5.2009
Voda je natahaná až dozadu, mám dodělané brzdy, vyrobil jsem hydraulickou ručku
31.5.2009
Namontoval jsem motor s převodovkou, zjistil jsem že nechodí hlavní brzdovej válec jak má, takže jsem to zase rozebral..
21.6.2009
Brzdy hotový, voda taky..
Tak nějak hotovej základ elektriky. Thanks to Wlad
17.7.2009
Potýkám se s leností, nějak se mi do ničeho nechce. Taky řešim startér, je to celkem problém aby se točil obráceně a fungovalo to. Ale motor už jsem asi na 3 vteřiny oživil, tak už snad vyjedu brzy.
1.8.2009
Auto poprvé vyjelo posvých z garáže!
30.8.2009
Začal jsem auto připravovat na lak, a záhy zjistil že bude lepší svěřit éro profesionálovi. Vyndal jsem motor s převodovkou, diagnóza - diff ko :(
3.9.2009
Odvezl jsem auto na lak, tak doufám že se pan lakýra vytáhne.
12.9.2009
Už jsou nalakované obě kapoty, docela se to povedlo :)
18.9.2009
Přivezl jsem auto z lakovny. Dá se k tomu říct jen to, že se to fakt povedlo :)
28.9.2009
Tak jsem se dal do skládání, vypadá to docela hezky. Sluší se poděkovat wladoi za pomoc, dvěře a kapota se v jednom člověku montuje blbě..
22.11.2009
Tak jsem zase po dlouhý době překonal tu nechuť cokoli dělat a namontoval jsem aspoň přední světla, což byl celkem oříšek, protože jednak nepasoval jeden hrnec do čela a pak taky nemám celou tu změť součástek, kterejma se světla seřizují, takže jsem musel vymyslet vlastní uchycení.
6.8.2010
Jak sami vidíte, tak na autě už se zase něco děje a pomalu smeřuju do finiše.. Znova sem předělal uchycení převodovky do karoserie, tentokrát na silentblok ze svisláku. Taky už mám opravenou převodovku, kompletuju dělítka na předek, máme zaskleno.. Doufám že brzy zase vyjedu. Auto bych chtěl vzít na sraz eRek v Kvasinách 28.8., tak to snad vyjde.
12.8.2010
Dneska jsem konečně zase vyjel :)
3.4.2011
První jarní projížďka. Jede to mooooc pěkně.. :) Akorát mi na závěr vybouchla expanska.. Kéž by byly všechny závady pouze této velikosti :)
8.5.2011
Jede to. Jen je to potřeba točit, do 4tis. se to dusí :D Jinak super. A s předníma tlumičema to bude ješte o dost lepší ;)
14.8.2011
Proběhlo první testování na letišti v Hrochově Týnci. Spokojenost :)
10.9.2011
Velký dík patří Mirdovi za super sobotu na okruhu ve Vysokém Mýtě. Krom super svezení s eRkem musím zmínit i velmi vydařené motokáry :)
16.10.2011
Zazimováno..
12.9.2012
Finišuju s výměnou agregátu. Na aukru se mi podařilo zakoupit velmi málo jetý motor, konkrétně typ D15B2 za krásných 1230Kč. Brzo dám fotky.
Nerezové svody Honda Civic motory serie D - 4500Kč (viz. foto), dále svody na BMW e36 v4 i v6, e46, Honda S2000 a jiné...
na Aukru: aukro.cz/show_user_auctio ns.php?uid=471364...
Koupím : suchou převodovku 4q
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------
Karoserie: blatníky, kapoty a spojler Škoda 130RS okruhová - p.Krajanský, boční a zadní okna makrolon 3mm
Motor: Honda Civic IV 87-93 D15B2 1.5 16v
Převodovka suchá 5q 4.22
Přední náprava "M", vyztužená, snížené pružiny tak akorát, tlumiče Lada
Zadní Náprava: p.Molčan, horní uložení pružiny posunuté cca 10cm nahoru. Tlumiče KONI tuhostně stavitelné.
Brzdy: předek 4písty š130, zadek čtyřpísty š130 s regulací, 4x vrtaný kotouč, posilovač š120, velký hlavní válec (prům. 22mm), potrubí tažené vnitřkem
Rám: p.Buráň
Chlazení: náporový chladič š120, hliníkové potrubí prům.30mm tažené vnitřním tunelem
Interiér: Sedačka Sparco Sprint 07, pás 6-ti bod Sabelt 3", budíky mix erko, š120 a VDO, volant Luisi Falcon 310mm
Kola: Dělítka - předek 7 a zadek 8 palců
5.9.2007
Tak jsem se dal do erka, zatim jsem obrousil motorový prostor, vevařil výztuhy, trochu povařil co bylo shnilý, ale naštěstí jsem se nemusel pouštět do žádnejch větších akcí.
1.10.2007
Stále střídavě brousím (to hlavně) a vyvařuju díry na které narážím. Když vidím kde všude je erko zrezlý a uvážim, že než sem se do něj pustil, vypadalo celkem zdravě, tak opravdu klobou dolů před těmi co erko staví na totálně zkorodovaným základu
14.10.2007
Zima už tluče na dveře, což se začlo projevoval pěknou liškou na obroušených částech, takže sem narychlo nalakoval na co mi barva stačila. A už dřív jsem jsem sehnal na erko dělítka, který jsem ale nafotil až teď. A taky moutr - Honda 1.4 16v, 90ps
1.12.2007
Koupil jsem novou lamino sadu 130RS, výroba p. Krajanský.
10.12.2007
Střídavě brousím, mrznu a objevuji nové a nové díry... Koroze je holr prevít. :-(
24.12.2007
Vánoce! :-) Pod stromečkem: sedačka Sparco Sprint ´07 černá, vrtané kotouče Ferodo, nové kryty na zadní světla
2.1.2008
Zastavěna zadní náprava, výroba p.Molčan. Díky Wladovi za pomoc (především jeho skill, sám bych to asi nedal)
20.1.2008
Dal jsem se do úprav zadních podběhů..
10.2.2008
Podběhy mám tak nějak hotové, viz. foto. Dovařuju poslední nedostatky, cíl (vaření) už je na dohled :-)
16.3.2008
Navařil jsem výztuhy podlahy
22.2.2009
Hotový rám - p.Burán (nedoporučuji)
Jinak ve stodole mráz, práce stojí
15.4.2009
Takže po menším nervovém kolapsu, kdy jsem už byl rozhodnutej celej projekt vzdát a vše prodat, se nakonec vše v dobré obrátilo a erko už uačíná vypadat jako ereso. Jsou tedy nasazené lamináty a zadní náprava.
29.4.2009
Je poupraveno řízení na hřeben, vnitřek natřen finální barvou, vnitřkem jsou natahané brzdové a spojková trubka, a pomalu tahám trubky na vodu. No prostě paráda, auto začíná pomalu vypadat zase jako auto
19.5.2009
Voda je natahaná až dozadu, mám dodělané brzdy, vyrobil jsem hydraulickou ručku
31.5.2009
Namontoval jsem motor s převodovkou, zjistil jsem že nechodí hlavní brzdovej válec jak má, takže jsem to zase rozebral..
21.6.2009
Brzdy hotový, voda taky..
Tak nějak hotovej základ elektriky. Thanks to Wlad
17.7.2009
Potýkám se s leností, nějak se mi do ničeho nechce. Taky řešim startér, je to celkem problém aby se točil obráceně a fungovalo to. Ale motor už jsem asi na 3 vteřiny oživil, tak už snad vyjedu brzy.
1.8.2009
Auto poprvé vyjelo posvých z garáže!
30.8.2009
Začal jsem auto připravovat na lak, a záhy zjistil že bude lepší svěřit éro profesionálovi. Vyndal jsem motor s převodovkou, diagnóza - diff ko :(
3.9.2009
Odvezl jsem auto na lak, tak doufám že se pan lakýra vytáhne.
12.9.2009
Už jsou nalakované obě kapoty, docela se to povedlo :)
18.9.2009
Přivezl jsem auto z lakovny. Dá se k tomu říct jen to, že se to fakt povedlo :)
28.9.2009
Tak jsem se dal do skládání, vypadá to docela hezky. Sluší se poděkovat wladoi za pomoc, dvěře a kapota se v jednom člověku montuje blbě..
22.11.2009
Tak jsem zase po dlouhý době překonal tu nechuť cokoli dělat a namontoval jsem aspoň přední světla, což byl celkem oříšek, protože jednak nepasoval jeden hrnec do čela a pak taky nemám celou tu změť součástek, kterejma se světla seřizují, takže jsem musel vymyslet vlastní uchycení.
6.8.2010
Jak sami vidíte, tak na autě už se zase něco děje a pomalu smeřuju do finiše.. Znova sem předělal uchycení převodovky do karoserie, tentokrát na silentblok ze svisláku. Taky už mám opravenou převodovku, kompletuju dělítka na předek, máme zaskleno.. Doufám že brzy zase vyjedu. Auto bych chtěl vzít na sraz eRek v Kvasinách 28.8., tak to snad vyjde.
12.8.2010
Dneska jsem konečně zase vyjel :)
3.4.2011
První jarní projížďka. Jede to mooooc pěkně.. :) Akorát mi na závěr vybouchla expanska.. Kéž by byly všechny závady pouze této velikosti :)
8.5.2011
Jede to. Jen je to potřeba točit, do 4tis. se to dusí :D Jinak super. A s předníma tlumičema to bude ješte o dost lepší ;)
14.8.2011
Proběhlo první testování na letišti v Hrochově Týnci. Spokojenost :)
10.9.2011
Velký dík patří Mirdovi za super sobotu na okruhu ve Vysokém Mýtě. Krom super svezení s eRkem musím zmínit i velmi vydařené motokáry :)
16.10.2011
Zazimováno..
12.9.2012
Finišuju s výměnou agregátu. Na aukru se mi podařilo zakoupit velmi málo jetý motor, konkrétně typ D15B2 za krásných 1230Kč. Brzo dám fotky.
Alda/150RS 16V - komentáře:
18:18:10
04.09.2009
04.09.2009
Matt-110Rten druhej
-> Alda: krásna práce , držím palce
19:47:34
01.09.2009
01.09.2009
tomik977
pěkná prace
00:10:46
01.09.2009
01.09.2009
Alda
-> Tomo: Tohle auto jsem viděl na vlastná oči a je to to nejkrásnější RS co jsem kdy viděl. Moje bude nakonec barevně trochu jiné, ale snad se bude líbit
21:06:35
31.08.2009
31.08.2009
suri
Tomo 31.08.09 19:34:38 napsal:
→ Alda: vypada dobre :) a ten tvoj vzor sa mi najviac vidi
zo vsetkych Š130RS :) drzim palce nech to dopadne podla tvojich ocakavani
a ja som myslel že sme minule dve hodiny nekecali zbytocne ale ako vidim tak asi ano
→ Alda: vypada dobre :) a ten tvoj vzor sa mi najviac vidi
zo vsetkych Š130RS :) drzim palce nech to dopadne podla tvojich ocakavani
a ja som myslel že sme minule dve hodiny nekecali zbytocne ale ako vidim tak asi ano
19:34:38
31.08.2009
31.08.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Alda: vypada dobre :) a ten tvoj vzor sa mi najviac vidi zo vsetkych Š130RS :) drzim palce nech to dopadne podla tvojich ocakavani
18:17:54
06.08.2009
06.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alda: Tak tam bylo něco špatně. Kamarád měl Hondu v autě, pak to auto prodal a ten nový majitel s ní normálně jezdil do práce. Je to i o tom jak se k tomu chováš.
15:00:45
06.08.2009
06.08.2009
Alda
-> tomik977: při asi třetí testovací se na chvíli zablokoval diferák, něco v něm mlátí.. tak moc asi ne
17:46:37
17.07.2009
17.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> tomik977: S tímhle motorem bez problému...
17:38:49
17.07.2009
17.07.2009
tomik977
co prevodovka jakou ji davas sanci ze prezije?
18:55:36
23.06.2009
23.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alda: Já jen citoval to co jsi psal. Hondu měl v autě kamarád a jelo to pěkně.
18:00:39
23.06.2009
23.06.2009
Alda
105 tvrdil prodejce, dle oficiálních údajů je to jen 90
21:32:47
22.06.2009
22.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gemini: Honda 1,4 16V 105PS v sérii. Co je na tom nejasného?
19:47:41
22.06.2009
22.06.2009
Gemini
napis nieco viac o motore
00:07:26
29.04.2009
29.04.2009
Alda
ted uz mam skoro dva roky po.. 21
21:35:57
16.04.2009
16.04.2009
TheronBB_130LR
-> Alda: aj´hojk y kolko mas rokov? ked pises o maturach
19:00:35
16.04.2009
16.04.2009
michal.tuareg
-> Alda: s tou hondou to pojede jak z praku, není potřeba přidávat koně,eMko stím jelo moc hezky.
01:18:37
09.12.2008
09.12.2008
marty110r
Ahoj šťastný majiteli :-) ,
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
13:21:51
15.09.2007
15.09.2007
Alda
tak jsem erko rozhodil a zas tak pěkný už nebylo...
23:09:08
05.09.2007
05.09.2007
Pavel P@nkáč
-> Apple: ze jo at koupi jeste jedno ne tak hezke a udela RS z neho:))
22:15:24
05.09.2007
05.09.2007
Apple STS Chvojkovice-Brod
krásný erko, nedělej tu kravinu alápřestavba rs, je jich plno a krásných erek jako toto je málo