
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aldovo BlueRo
Po dlouhém překonávání své vrozené nechuti k psaní vám chci představit náš rodinný poklad.
Auto jsem zakoupil v září 2003 na inzerát u Plzně..Po prostudování stovek inzerátů a projetí republiky křížem krážem, se mě tech.stav zdál úměrný ceně. Cesta z Plzně do Brna byla zážitek,ale pro někoho,kdo má pevnější nervy než já.Seděl jsem v něčem,co docela slušně jelo,ale brzdilo jen po modlitbě-kterou zrovna moc nemusím,a kroutilo se na silnici, a někdy i mimo ni, jako had v písečných dunách.To něco v některých partiích připomínalo vysněný Kvasinský skvost Škodu 110 R, rok výroby 1974, takže oproti mé maličkosti učiněný mladík, jak jsem později zjistil ještě v horším zdravotním stavu než já.
ERko jsem nastěhoval ke kamarádovi do autoservisu a tím vše začalo.Původní záměr o rozsahu oprav a úprav vzal záhy za své a zůstaly jen oči pro pláč. Takže jsem se rozhodl pro kompletní renovaci.Při restaurátorských pracích,kdy jsem ze všech stran nejčastěji slyšel“to nepůjde,hoď to do šrotu,ty ses zbláznil,to se tam nevejde……..“jsem měl chuť se vším praštit. Do toho všeho ještě rodinná rada ( manželka) rozhodla,že ze všeho nejdříve se bude dělat rekonstrukce koupelny.Po dvouměsíční proměně na zedníka jsem měl malty a jiných stavebních materiálů plné zuby,tak jsem se opět a rád pustil do eRka.
Po klempířině vyvstala otázka kdo a jak nově vznikající "éro" nalakuje. Barvu jsme vybrali celkem jednotně,
ale až třetímu lakýrníkovi se podařilo dílo nějak dokončit. Potom už jsem postupně začal náš rodinný poklad
dotvářet do mých představ.
Po dvouleté práci jsem poprvé vyjel na Hundertgang 2005.
Seznam oprav a úprav:
MOTOR: Favo 136,sací potrubí Rapid 136,laděné svody 4/1,snížená hlava,vzduch filtr kužel,karbec EDSR LS.
odlehčený setrvák,
PŘEVODOVKA: 5Q Š 125,SP 4,22
CHLAZENÍ: Náporové,př.stěna a chladič Š 120,trubky měď průměr 22 mm vnitřkem kolem stř.tunelu.
TOPENÍ: Upravené ze Š 120 pod přístrojovkou,trubky měď pr.15 mm.
PŘ:NÁPRAVA: Typ M,hřeben řízení,sloupek volantu FA,volant Š Rallye.,krátké pružiny.
Z:NÁPRAVA:Mokrá,typ M,
TLUMIČE: Orig.Š 125 přitvrzené
BRZDY: Dvouokruhové s posilovačem,přední 4písty ,zadní bubnové.
KOLA,PNEUMATIKY: Loukotě 5,5J,pneu 165/60 x 13.
KAROSERIE: Po kompletní opravě,částečně vyztužená,navařené Z lemy,zavařené žlábky,př.čelo a kapota ála RS,laminátové prahy a klíny Z blatníků.
INTERIER: Nově šitá stropnice a tapece dveří,sedadla Escort XR3,sport.pedály,stř.pane l,.......
Po dlouhém překonávání své vrozené nechuti k psaní vám chci představit náš rodinný poklad.
Auto jsem zakoupil v září 2003 na inzerát u Plzně..Po prostudování stovek inzerátů a projetí republiky křížem krážem, se mě tech.stav zdál úměrný ceně. Cesta z Plzně do Brna byla zážitek,ale pro někoho,kdo má pevnější nervy než já.Seděl jsem v něčem,co docela slušně jelo,ale brzdilo jen po modlitbě-kterou zrovna moc nemusím,a kroutilo se na silnici, a někdy i mimo ni, jako had v písečných dunách.To něco v některých partiích připomínalo vysněný Kvasinský skvost Škodu 110 R, rok výroby 1974, takže oproti mé maličkosti učiněný mladík, jak jsem později zjistil ještě v horším zdravotním stavu než já.
ERko jsem nastěhoval ke kamarádovi do autoservisu a tím vše začalo.Původní záměr o rozsahu oprav a úprav vzal záhy za své a zůstaly jen oči pro pláč. Takže jsem se rozhodl pro kompletní renovaci.Při restaurátorských pracích,kdy jsem ze všech stran nejčastěji slyšel“to nepůjde,hoď to do šrotu,ty ses zbláznil,to se tam nevejde……..“jsem měl chuť se vším praštit. Do toho všeho ještě rodinná rada ( manželka) rozhodla,že ze všeho nejdříve se bude dělat rekonstrukce koupelny.Po dvouměsíční proměně na zedníka jsem měl malty a jiných stavebních materiálů plné zuby,tak jsem se opět a rád pustil do eRka.
Po klempířině vyvstala otázka kdo a jak nově vznikající "éro" nalakuje. Barvu jsme vybrali celkem jednotně,
ale až třetímu lakýrníkovi se podařilo dílo nějak dokončit. Potom už jsem postupně začal náš rodinný poklad
dotvářet do mých představ.
Po dvouleté práci jsem poprvé vyjel na Hundertgang 2005.
Seznam oprav a úprav:
MOTOR: Favo 136,sací potrubí Rapid 136,laděné svody 4/1,snížená hlava,vzduch filtr kužel,karbec EDSR LS.
odlehčený setrvák,
PŘEVODOVKA: 5Q Š 125,SP 4,22
CHLAZENÍ: Náporové,př.stěna a chladič Š 120,trubky měď průměr 22 mm vnitřkem kolem stř.tunelu.
TOPENÍ: Upravené ze Š 120 pod přístrojovkou,trubky měď pr.15 mm.
PŘ:NÁPRAVA: Typ M,hřeben řízení,sloupek volantu FA,volant Š Rallye.,krátké pružiny.
Z:NÁPRAVA:Mokrá,typ M,
TLUMIČE: Orig.Š 125 přitvrzené
BRZDY: Dvouokruhové s posilovačem,přední 4písty ,zadní bubnové.
KOLA,PNEUMATIKY: Loukotě 5,5J,pneu 165/60 x 13.
KAROSERIE: Po kompletní opravě,částečně vyztužená,navařené Z lemy,zavařené žlábky,př.čelo a kapota ála RS,laminátové prahy a klíny Z blatníků.
INTERIER: Nově šitá stropnice a tapece dveří,sedadla Escort XR3,sport.pedály,stř.pane l,.......
alda/Škoda 110R - komentáře:
-> onda: tak to je nemilé. 

-> onda:



-> onda: Uprimnu sustrasť rodine a priatelom....

Se slzami v očích vám oznamuji že nás opustil další škodovkář.nevím kdo aldu znal.já osobně sem ho znal přes 10let,pomáhal mu se vším možným.tuto zprávu mi volala jeho žena.čest jeho památce.sem s toho dost mimo.




Ahoj šťastný majiteli :-) ,
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
-> alda: krááásne eRko, a na vlastne oci este krajsie

Tak tohle erko dobře znám, moc hezké, zdravim majitele.
-> Libor: jo jo to je to éRečko jak jsme do něj nakládali ten 5q

-> Libor: Už jezdí,trochu hučí difec, jinak OK.
krásný fakt

bych rekl ze sem to erko asi nekde videl.
jsem rad ze se to tu na virtu plni s erkama
chtel sem se zeptat jak je na tom ma prevodovka? jestli uz se planuje na zastavbe nebo uz jezdi? zdravim vas a tesim se na dalsi shledani na srazu,Libor Suchanek


Parádní erko, jen by to chtělo víc fotek.