skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karoserie
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
Karel./Škoda 120 - komentáře:
-> Karel. 19.02.20 14:29:42: Bokr v Plzni má nové, myslím, že s nápisem Škoda 120 a Škoda 120 GL tam ještě nějaké byly levostranné, jinak většina toho, co mu tam zbylo, je na praváky...
-> Karel.: to ti nikdo v okolí nepůjčí ? 

Prosím nemáte někdo lištu do GL palubky, jak jsou v ní zasazeny vypínače? Ideálně Brno a okolí, abych si proto zajel. Děkuji
-> Zoki: bohužel,ještě čekám na hlavu,musím to složit a udělat STK a to nemám sanci

-> Karel.: Nějaký hadičky, trubičky....alternátor, karburátor, terminátor....do srazu jsou ještě dva týdny, to dáš 

-> Fifa: jojo,těsnění udělalo papa,přeci jen ten motor měl něco najeto
-> Karel.: Bastil vodu? Jen že mám stejný problém v Audi 1.8T a čeká mě výměna těsnění, snad jen těsnění.
-> Karel.: to mala byť sranda
-> minno: když myslis

-> Karel.: nové to má a už to posral 

-> Zoki: cauec,měl jsem to v plánu,ale bohužel.momentalne rozebíral motor.

Dosť zaujímavá mašina



Zdarec, dojedeš letos na Jihomoravák do Němčiček? To bych teda fakt rád viděl naživo 

Jaktože je ten předek tak nakoplej, když tam jsou 220mm pružiny ?
-> Karel.: Mám cca 15 vriec stvrdnutého cementu,požitiam ti

-> castrol: to určitě ne,ještě je tam spousty práce,ale potřebuju to už dostat letos na silnici,a pak jak bude jezdit řešit další věci....hlavně jezdit


