
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karoserie
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
Karel./Škoda 120 - komentáře:
-> Karel.: podľa úsmevu smajla asi dobre pre teba ale zase na druhú stranu nemáš sériovú škodovku 

-> Eidy: -> Karel.: Š120 mala v cieli viac mušiek na okne

-> Karel.: Ne, 2 roky zpátky jsem tam byl na suchu. Jezdil jsem kolem 2:45 a nejlepší 2:42.
-> Eidy: za kolik jsi měl okruh ty? Co jsem koukal, tak jsi jezdil jen za mokra?
-> Karel.: Zlepšuješ se, to je dobře.
Jel jsem se ženou,která jela dobrovolne

-> Karel. 18.08.23 20:45:51: slušná práce 

-> Eidy: Je to taky o technice startu. Právě abys pošetřil tu převodovku. Tak se necha dyl klouzat spojka. Čímž je ten přisun momentu korigovanej... to je rozjezd.
Na okruhu ji zase likvidují řazenim dolů do nezpomalenýho auta.
Na okruhu ji zase likvidují řazenim dolů do nezpomalenýho auta.
-> Karel. 18.08.23 22:28:40: Je pravda, že odpálit to z místa, je pro převodovku za trest. Takže vlastně ano, okruh je taková odměna. 

-> Eidy: dneska jsem už myslel,že je ko,poslední kolo jsem odstoupil nebyl jsem schopnej zaradit-nakonec naštěstí se mi povolila tyčka od válečku,ale přes kontra matku,ale to asi byla moje chyba
Další týden jedu zas,tak snad to da
větší problém jsou pro ni sprinty,okruh je za odmenu

Další týden jedu zas,tak snad to da


-> Karel. 18.08.23 20:45:51: Dobrá práce. A co převodovka, jak dlouho ještě vydrží? 

Okruh super opět,ale mám pocit,že už za chvíli budu měnit gumy

Omlouvám se bylo to 2:58,opravoval jsem myčku a otevřel jsem si víno.........se stane

-> Karel.: vyjasni nám tady ty 3 minuty 

-> MVM: To teda. Nahoru ze švoncovky to musí letět. Tam trpím i já. Bylo by zajímavý se tam s Karlem poměřit.
-> Eidy: Jo promiň, vím že víš. Špatně jsem to nasměroval na Tebe.. Mě by taky zajímalo za kolik to 1,8 Turbo udělá.. Oproti 1,3 atmosféře to do kopce poletí jak šutr.