Roman / Škoda 120 GLS (prodáno) Roman / Škoda 120 GLS (prodáno)

komentáře | popis | fotky | Roman Machain | 27.05.13 22:26 | 21x v oblíbených
Auto jsem prodal, už ho nemám.



Škoda 120 GLS, ročník 1986. Jsem třetí majitel. Původní majitel byl starší pán (1927) z Prahy, druhý majitel ji měl jen pár měsíců a teď skončila u mně. Je to pětikvalt, vše je původní.





Hotovo:

-Přepis.

-Doplněna povinná výbava.

-Komplet sada nových zimních kol. Takže mám dvě sady na přehazování a k tomu ještě 4 letní gumy bez disků navíc. Musím hodně jezdit aby se to ojezdilo.

-Odstraněny plastový kryty na nádechu přední kapoty.

-Vyměněn jeden zámek kufru, špatně otvíral.

-Doplněna kontrolka rozsícených světel.

-Vyměněny vnitřní lampičky, na starých byl zoxidovaný přepínač. Odpojeno spínání otevřenými dvěřmi, takže fungují jen na vypínač. Je to otázka asi minuty aby to zas fungovalo jako dřív, jsou jen zapojený dva dráty na jinej fastón.

-Namontováno a zlegalizováno tažné zařízení.

-Nová zadní mlhovka Wessem, původní byly vevnitř na prach.

-Naroubovány střešní nosiče. Původně jsou z nějakýho Renaulta, zkřížil jsem je s origo zahrádkou a výsledkem jsou pěkný a spolehlivě (neinvazně) přimontovaný příčníky.

-Přední maska s přídavnými dálkovými světlomety.

-Do zadních pružin přidány mezizávitové gumy pro zvýšení tuhosti.

-Na zadní sedadla přidány bezpečnostní pásy, nenavíjecí.

-30.3.2012 Novej výfuk.

-31.3.2012 Nová levá monžeta poloosy a zároveň nový převodovkový olej. Zapojeny přídavný dálkový světla. Nový zadní zástěrky.

-květen 2013 Nový brzdový prasátko na zadním kole, vyčištěn karburátor

-květen 2013 - auto prodáno

Roman / Škoda 120 GLS (prodáno) - komentáře:

12:32:39
14.01.2012
peti
-> Domajz: a garde?
11:54:32
14.01.2012
Domajz
Vlečka se montovala pouze do verzí 130 L/GL, 120 LX, 135/136 GL/GLi a do Rapidů snad jen mimo Rapida 120. Top co vymyslela škodovka v této řadě byla asi malosériová produkce sedanů 135 GLi, což šlo na export (Kanada, Británie, Nizozemí, Rakousko, Fin,Swe,Nor. atd) a mělo to francouzské vstřikování z Reanultu místo karbecu. A dokázala spalovat bezolovnatý beznín. Pár lidí tady na virtu ji vlastní. Ale to už byla labutí píseň řady 742, takový výkřik do tmy, protože už se netrpělivě čekalo na Favorita.

-> xerox422: Chromy měly GLS jen do roku 1984, pak se od toho upustilo.
11:47:40
14.01.2012
Danco8
-> Roman Machain: Vlečnu napravu to nema ja som kupil takuto a nemala a ta bola po prvom majitelovy v origo stave
10:50:35
14.01.2012
palinator
-> Roman Machain:

GLS vlečku nikdy neměla.
10:41:40
14.01.2012
Roman Machain
dakar: GLS by mělo mít zadní vlečku od 83. Pásy se začli dávat 86, tak záleží z jakýho je přesně měsíce asi. 4p to na 99 % nemá.
10:25:22
14.01.2012
dakar.cz
-> Roman Machain: Jo,dokonce 5kvalt to má? To jsem myslel,že to měli jen 125. Ale vlečnou nápravu by to nemělo mět,pokud to někdo nepředělal. Tu měli ze 120 jen modely LX. A čtyřpísty taky ne,ty měli jen 130 a Rapid. Pásy vzadu,to nevím,ale spíš ne,bych řekl. Kamarád má taky rok 86 a pásy nemá. Já mám 87 a pásy už mám. Tak jsem zvědavý na další fotky.
10:09:01
14.01.2012
Roman Machain
dakar: Tak pětikvalt by měla mít i tahle. Zadní nápravu bych si myslel že tam taky budu mít tu vlečnou. Brzdy nevím, trochu jsem doufal, že tam budou 4p, ale podklad pro to nemám. A ještě nevím, jestli to má pásy vzadu. Za chvíli bych měl mít víc fotek, za týden pro to pojedu.
upraveno 1x, naposled 14.01.2012 10:09:56
09:03:11
14.01.2012
dakar.cz
-> Roman Machain: Na 120 pak už nic lepšího nebylo,jen ke konci se vyráběli modely 125,které měli 5 rychlostní převodovku. A pak se vyráběli modely 130,které měli větší obsah motoru,delší 5 rychlostní převodovku,jíné výkonější brzdy a hlavně jinou konstrukci zadní nápravy. Co se interiéru týče,tak máš tu největší možnou výbavu,která se montovala.

Jinak auto vypadá fakt pěkně.
08:46:51
14.01.2012
Martin/125/
pěkna...jen ty otočene nasavače na kapotě 3
23:53:40
13.01.2012
Roman Machain
Durnbach: Díky. To se budu muset naučit míchat, naposled, když jsem měl stodvácu, tak byl ještě Special běžně k dostání...
22:52:05
13.01.2012
Durnbach
N95 + přísada nahrazující olovo.
22:03:08
13.01.2012
Roman Machain
Paráda, teď jsem zjistil, že by to mělo jezdit na normální Natural 95, je to skutečně tak??? Všechny škodovky co jsme v rodině měly byly 120L na Special...
upraveno 1x, naposled 13.01.2012 22:03:16
21:51:54
13.01.2012
Roman Machain
xerox: To já vím. Co mě zajímá jestli se v dalších letech ještě nějak vylepšovalo. Chromy bych tam taky čekal, ale nevadí mi že nejsou. Zadní opěrky jsem kdysi měl na starý užovce dodělaný (origo), ale dnes už bych si je na auto nedal.
20:41:50
13.01.2012
xerox422
-> Roman Machain: Ale ty mas 120 gls čo je najvyššia vybava sedanu v čssr v tom roku. 4 Ale par drobností mi tam aj tak chýba napr. chromi na dvrerách a čele. Na vyvoz sa montovali zas z. opierky hlavy, hlinikáče.
20:10:13
13.01.2012
Roman Machain
Vít: Já nevymýšlím zlepšováky! Přesně takovej provoz jakej popisuješ plánuju. Ale zajímá mě co se na 120kách ještě za těch posledních pár let výroby vyvinulo...
upraveno 1x, naposled 13.01.2012 20:15:48
19:44:10
13.01.2012
dragon_cb_cz
-> Roman Machain 13.01.12 19:25:37:

Žádný vylepšení nevymejšlej a nech jí tak jak je. Vyčisti interiér, opravuj drobnosti kde to bude potřeba a když náhodou bude nějaký větší celek v pytli, tak ho oprav pořádně jako celek. Jinak vypadá pěkně, taky mě na aukru zaujala, takže žádný zlepšováky nevymejšlej :)
19:25:37
13.01.2012
Roman Machain
Kromě motoru, v čem by ta škodovka mohla být ještě "lepší"? Myslím jestli na ještě novějších bylo ještě nějaký další vylepšení. Napadla mě jen přístrojovka, ale tento typ se mi líbí.
18:55:21
13.01.2012
Nwkt
-> Fiatak: M v 81 nebylo
18:54:37
13.01.2012
Fiatak
cize ked mam Mko z roku 1981 tak moze ist na Vcka?
16:43:23
13.01.2012
Nwkt
-> Roman Machain: Klidně hned, dokud to ještě platí
Extreme Tyres