a skoda120 a skoda120

komentáře | popis | fotky | peter l | 23.05.15 19:28 | 259x v oblíbených
AUTO PREDANE,KARTA OSTAVA NA PAMIETKU



Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...

Znova komplet repas auta v roku 2012:

Podvozok

- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak

-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton

-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)

-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)

-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem

-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.

-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.

-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..



Brzdy

-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.

-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.

-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)

-brzdova kvapalina DOT 4



Kolesa

-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm

-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..

-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13



Prevodovka

-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)

-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.

-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)



Motor

AKTUALNE

-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.

-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie

-znizena hlava na KP 10,9:1

-lestene spalovacie priestory

-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)

-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)

-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla

-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)

-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou

-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26

-studene sanie vlastnej vyroby

-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)

-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku

-Zviseny tlak oleja o 1 bar

-Olejovy chladic(120 gls)

-Oil catch tank(vlastna vyroba)

-Olej Castrol Magnatec 10W-40



Interier

-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...

-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)

-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,

-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,

-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene

A MNOHO DALSICH VECI

nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)

skoda favorit 136(SSTeam) vs skoda 120


skoda 105 vs skoda 120 (tuning zraz rozhanovce)


http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras



PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU



Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120



FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU

a skoda120 - komentáře:

19:22:18
07.08.2012
peter l
od speedpra mi dneska prisly zasterky a nove Beskydy hned aj nalakovane2
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 07.08.2012 19:22:18
upraveno 1x, naposled 07.08.2012 19:42:20
19:22:05
07.08.2012
peter55
-> peter l: mas to velmi pekne,tesim sa na konecny visledok4 9 9
19:20:44
07.08.2012
peter l
Aj strechaaaa!!!!
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 07.08.2012 19:20:44
19:20:10
07.08.2012
peter l
dolakovane vsetko konecne6
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 07.08.2012 19:20:10
22:11:48
06.08.2012
peter l
-> bigfavo: Stou pastou sa da pekne pohrat az do zrcadla len to chce cas,nejlepsie by bolo auto prebrusit 1500-2000-kou a prelestit a bi bolo totalne hladke 9 9
22:05:03
06.08.2012
bigfavo
-> peter l: to bude ina kava ked prelestis celu kasnu !! 1
19:27:53
06.08.2012
peter l
Dneka som kupil brusnu pastu na brusenie novych lakov,sralo ma ten C-čkovy stlpik,tak som len tak na rychlo som aj vyskusal s lestičkou a ide to krasne,asi prelestim potom celu kasnu nech je lesk ako blesk3 4
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 06.08.2012 19:27:53
19:58:22
05.08.2012
castrol
-> peter l: to sa prelesti a bude to gut 4
19:12:09
05.08.2012
peter l
-> Pepčas: špina v laku sa najde,takychto podmienkach asi tomu nezabraniš ale nič čo by sa nedalo tolerovat1
19:02:14
05.08.2012
Pepčas
pěkná práce a co prach máš v tom?
18:52:48
05.08.2012
peter13789
-> peter l: tak na to že sa len učíš to vyzerá velmi dobre! len tak dalej 4
18:25:48
05.08.2012
peter l
-> pitrs-84@: Dopredu musim mam totiz chladenie cez kapotu3 3
18:24:59
05.08.2012
peter l
-> pitrs-84@: Rada tusim 24,stekance nesu to urcite nie,strechu som este nestriekal lebo neviem sa rozhodnut akou farbou a co sa tyka kvality farby tak aj predtym to bolo striekane s glazuritom(rada 18)a to uz 9 rokov a nebolo vidno ze sa nejako vybledol a to stalo aj vonku,ja si myslim ze to na skodovku dobre..samozrejme keby bola ina cena na PPG tak by som nevahal1
upraveno 1x, naposled 05.08.2012 18:26:00
18:21:03
05.08.2012
pitrs-84@
hlavne se vyser na nejaky otvory do kapoty prosim te...
18:17:15
05.08.2012
pitrs-84@
glasurit jaka rada? prumyslova? (byva tak o 1/3 aaz pulku levnejsi ale vice pomerancoví a rychleji blednou-mam tim striklyho pikapa) strikal si sam? proc ne strechu?nejaky stejkance nejsou?

vypada to paradne,,,fakt ze jo... co se tyce cistyho pigmentu tak si myslim ze to neni spatna volba/napad,ja svoje auto strikal na petkrat a taky sem volil cisty pigment bile barvy, nebot predstava ze jednim 5ti barevnou bilou feliciii me desila (ikdyz by to meli namichat 5x stejne)
17:56:42
05.08.2012
peter l
-> Mates: znacka farby je glazuryt(premna cenovo dostupna)a odtien je ziadny,je to zakladny pigment ,nemiesana farba takze pri kupe farby len origo pigment a malo by to pasovat na 100%
upraveno 2x, naposled 05.08.2012 17:58:02
17:52:33
05.08.2012
Mates
-> peter l: a jaký odstín máš
17:50:35
05.08.2012
peter l
-> Robert 106: No jo,bude sa upravovat aj motor,ked komlpetka tak kompletka nie???
17:46:17
05.08.2012
Robert 106
Koukám probíhá úplné znovuzrození
Extreme Tyres