skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO PREDANE,KARTA OSTAVA NA PAMIETKU
Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...
Znova komplet repas auta v roku 2012:
Podvozok
- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak
-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton
-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)
-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)
-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem
-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.
-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.
-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..
Brzdy
-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.
-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.
-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)
-brzdova kvapalina DOT 4
Kolesa
-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm
-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..
-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13
Prevodovka
-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)
-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.
-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)
Motor
AKTUALNE
-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.
-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie
-znizena hlava na KP 10,9:1
-lestene spalovacie priestory
-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)
-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)
-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla
-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)
-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou
-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26
-studene sanie vlastnej vyroby
-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)
-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku
-Zviseny tlak oleja o 1 bar
-Olejovy chladic(120 gls)
-Oil catch tank(vlastna vyroba)
-Olej Castrol Magnatec 10W-40
Interier
-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...
-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)
-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,
-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,
-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene
A MNOHO DALSICH VECI
nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)
http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras
PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU
Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120
FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU
Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...
Znova komplet repas auta v roku 2012:
Podvozok
- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak
-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton
-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)
-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)
-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem
-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.
-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.
-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..
Brzdy
-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.
-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.
-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)
-brzdova kvapalina DOT 4
Kolesa
-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm
-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..
-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13
Prevodovka
-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)
-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.
-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)
Motor
AKTUALNE
-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.
-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie
-znizena hlava na KP 10,9:1
-lestene spalovacie priestory
-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)
-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)
-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla
-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)
-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou
-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26
-studene sanie vlastnej vyroby
-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)
-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku
-Zviseny tlak oleja o 1 bar
-Olejovy chladic(120 gls)
-Oil catch tank(vlastna vyroba)
-Olej Castrol Magnatec 10W-40
Interier
-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...
-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)
-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,
-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,
-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene
A MNOHO DALSICH VECI
nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)
http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras
PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU
Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120
FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU
a skoda120 - komentáře:
21:09:24
30.09.2013
30.09.2013
peter l
-> Kuba105: Stymi bubakmi som myslel prachy...
21:07:03
30.09.2013
30.09.2013
Kuba105
-> peter l: je mi jasný že to koně nepřidá
19:46:04
30.09.2013
30.09.2013
peter l
-> Kuba105: Nato bubaky niet
19:44:11
30.09.2013
30.09.2013
Kuba105
to sání je pěkný to by se pěkně chromovalo
19:44:06
30.09.2013
30.09.2013
peter l
-> Matysek007: Dakujem,ale to je len na 50% hotove
19:42:10
30.09.2013
30.09.2013
Matysek007
Nepřestáváš mi překvapovat - moc pěkný :)
19:36:12
30.09.2013
30.09.2013
peter l
AK niet prachy na origo sanie!! samo domo vyroba z vyfukovyck a lesenarskych kolien,kolena presne pod takym uhlom ako kanaly z hlavy s vnutornym priemerom kanalou 32mm a zatial na hrubo vsetko zlicovane
19:31:23
30.09.2013
30.09.2013
peter l
Trumpetky vlastnej vyroby z tenkostennych trubiek s vnutornym priemerom 45mm a uz nastriekyne zo zlatou metalizou
16:43:36
20.09.2013
20.09.2013
peter l
-> steyr: Som na to zvedavy aspon si ma potesil ale este nejake tvrdsie ventilove pruziny musim zohnat
22:20:59
19.09.2013
19.09.2013
steyr
szuromi dobry vyber mam 290 a ide to neskutocne
19:31:27
17.09.2013
17.09.2013
peter l
Diky chlapci...
07:28:31
17.09.2013
17.09.2013
peter55
-> peter l: paci sa mi to auto aj bez tych doplnkov,tak ako vravis mas na 1rok pokoj,zachvilu ma to tiez caka
21:33:25
16.09.2013
16.09.2013
MajoLR
...furt vyzerá dobre!
21:17:29
16.09.2013
16.09.2013
castrol
-> peter l 16.09.13 20:19:53: tiez sa mi to takto pozdava