
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AUTO PREDANE,KARTA OSTAVA NA PAMIETKU
Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...
Znova komplet repas auta v roku 2012:
Podvozok
- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak
-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton
-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)
-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)
-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem
-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.
-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.
-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..
Brzdy
-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.
-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.
-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)
-brzdova kvapalina DOT 4
Kolesa
-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm
-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..
-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13
Prevodovka
-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)
-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.
-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)
Motor
AKTUALNE
-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.
-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie
-znizena hlava na KP 10,9:1
-lestene spalovacie priestory
-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)
-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)
-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla
-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)
-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou
-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26
-studene sanie vlastnej vyroby
-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)
-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku
-Zviseny tlak oleja o 1 bar
-Olejovy chladic(120 gls)
-Oil catch tank(vlastna vyroba)
-Olej Castrol Magnatec 10W-40
Interier
-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...
-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)
-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,
-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,
-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene
A MNOHO DALSICH VECI
nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)
http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras
PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU
Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120
FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU
Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...
Znova komplet repas auta v roku 2012:
Podvozok
- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak
-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton
-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)
-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)
-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem
-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.
-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.
-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..
Brzdy
-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.
-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.
-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)
-brzdova kvapalina DOT 4
Kolesa
-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm
-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..
-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13
Prevodovka
-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)
-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.
-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)
Motor
AKTUALNE
-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.
-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie
-znizena hlava na KP 10,9:1
-lestene spalovacie priestory
-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)
-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)
-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla
-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)
-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou
-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26
-studene sanie vlastnej vyroby
-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)
-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku
-Zviseny tlak oleja o 1 bar
-Olejovy chladic(120 gls)
-Oil catch tank(vlastna vyroba)
-Olej Castrol Magnatec 10W-40
Interier
-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...
-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)
-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,
-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,
-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene
A MNOHO DALSICH VECI
nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)
http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras
PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU
Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120
FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU
a skoda120 - komentáře:
-> MajoLR: Stim suhlasim
diky Majo .

Loukote sa na toto nechytajú ani keby boli z čistého zlata!!!
Parádne to vypadá!




-> Pavell: 

-> peter l: znovu musim napsat, že loukotě tomu seděly líp. Ale asi to sedí brutálně a i orgánům se budou líbit

Apropo,O kolko cm bude uzsia ked dam uzku napravu ?? vie niekto?? cca 3cm??
-> Qwak: Ta obluda bola vtedy v mode mal som to na kazdodenne vozenie a kazdy sa za to otacal,no ked si pomyslim nato teraz na tie plasty tak uz nikdy viac,...teraz je to ten spravny moj styl
A k tej zadnej naprave:napadlo ma to ze dam uzku napravu do zadu,ale musim pozriet ze v akom stave su,mam totiz doma daco by som aj mohol riesit


nahod do zadu uzkou náopravu a máš to ..
jinak vážně moc hezký .. když sem to auto tady viděl prvně tak sem si říkal co je to za obludu .. a jak se vytáhla .. pěkná práce 


-> castrol: Tak tak,aj tak budem musiet z prednych zasterok trochu odrezat lebo je tak asi 1,5cm od zemi a ked som bral trochu tvrdsie zakrutu tak suchalo o zem

-> peter l: ved prave ze pytalo by to dolu, ale ked mas obmedzenie tak dlab na to aby si si nieco neurval
-> Tomáššš: To hej...
-> castrol: No dobra otazka,pita sa dole ale kvoly malemu kolesu uz je to dost nizko a keby som to dal nizsie tak do garazu uz nepojdem teraz mam to na tesno ak idem do garaze tak 1,5cm celo od zemi...ale mas pravdu aspon 3 cm by to chcelo ale asi ostane tak ako je uvidim

-> castrol: No dobra otazka,pita sa dole ale kvoly malemu kolesu uz je to dost nizko a keby som to dal nizsie tak do garazu uz nepojdem teraz mam to na tesno ak idem do garaze tak 1,5cm celo od zemi...ale mas pravdu aspon 3 cm by to chcelo ale asi ostane tak ako je uvidim


-> peter l: nadhera, krajsie ako na tych liatych ... 

-> peter l: auto pojde este dolu ?


-> Lubes: Dobre čo?? tak akurat na techničak

Nedalo mi to,takze som neska bol aj vyskusat ,na moje prekvapenie to vobec nehadze,len citit kazdy kamienok na drahe kvoly velmi tvrdej bocnici..ale sedi to brutalne dobre a velmi velmi dobre reaguje na volant cize max.spokojnost ...nazivo to vizera 2x krajsie ako tu na fotke,zajtra ked bude sucho tak dam krajsie fotky ale zatial len takto

-> peter l: eeej boooha 

-> mirco: Diky,diky este sa ti neskvorsie ozvem cez SS..inak som bol vyvazit zadne a uz tie pitaly dost jedna 35/45 a druha 40/40 tak dufam ze nebudu hadzat