a skoda120 a skoda120

komentáře | popis | fotky | peter l | 23.05.15 19:28 | 259x v oblíbených
AUTO PREDANE,KARTA OSTAVA NA PAMIETKU



Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...

Znova komplet repas auta v roku 2012:

Podvozok

- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak

-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton

-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)

-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)

-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem

-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.

-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.

-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..



Brzdy

-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.

-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.

-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)

-brzdova kvapalina DOT 4



Kolesa

-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm

-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..

-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13



Prevodovka

-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)

-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.

-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)



Motor

AKTUALNE

-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.

-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie

-znizena hlava na KP 10,9:1

-lestene spalovacie priestory

-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)

-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)

-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla

-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)

-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou

-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26

-studene sanie vlastnej vyroby

-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)

-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku

-Zviseny tlak oleja o 1 bar

-Olejovy chladic(120 gls)

-Oil catch tank(vlastna vyroba)

-Olej Castrol Magnatec 10W-40



Interier

-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...

-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)

-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,

-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,

-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene

A MNOHO DALSICH VECI

nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)

skoda favorit 136(SSTeam) vs skoda 120


skoda 105 vs skoda 120 (tuning zraz rozhanovce)


http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras



PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU



Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120



FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU

a skoda120 - komentáře:

21:10:47
21.01.2013
MajoLR
Toto je čistý luxus tento tvoj "stroj"!!!2 ...ako som písal Martinovi/Škoda120L, že má proste "TOP", tak tá tvoja nemá ďaleko až tak od jeho v mojích očiach...4 No mňam proste!!!!!2 131 156
21:08:07
21.01.2013
peter l
Aj mne sa to pači minimalne 2xkrajsie ako s loukotami4 ak bude cas tak dam lepsie foto,lebo len dneska vecer som dokoncil a uz bola tma...
21:00:05
21.01.2013
Tomanek007šade
pekne to mas kola tomu sednou 4
20:54:02
21.01.2013
Eidy
-> peter l: Brzdy - ok.

A ta kola tomu sluší. Vypadá to pěkně.
20:52:08
21.01.2013
havlik
-> peter l: nevypadá to špatně na tech 15"
20:50:59
21.01.2013
peter l
Loziska ,kotuce a dosky vymenene,bubon o poloos zabrusene -aby dosadalo celou plochou a nove kola 195/50 r152
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 21.01.2013 20:50:59
18:42:29
21.01.2013
peter l
-> minno: Vsak ja viem4srandysta 3
upraveno 1x, naposled 21.01.2013 18:42:58
10:43:53
21.01.2013
minno
-> peter l 20.01.13 21:14:36: veď len sranda, čo sa čertíš.



Ináč kotúče tiež vždy takto farbím, po prvom zabrzdení je farba z činnej plochy dole a na zvyšnej časti ostáva dlhodobo bez porušenia, aspoň to nehrdzavie :)
21:46:00
20.01.2013
Pavel P..
-> Eidy: taky jsem vracel na zrepáslou nápravu starší kotouče který tam byli rok a tim pádem oliškovaný, takže jsem je obrousil a jen stříknul sprejem aby to nestrašilo na nový nápravě a po prvnim většim zabrždění se krásně leskly a destičky jsem pak vyndaval a nic na nich nebylo a brzdí to uplně normálně... jednak to ta deska spíš oškrábne než aby po tom jela a i tak se to za chvíli z těch desek ošoupe.... zase bych to tak nehrotil.4
21:37:26
20.01.2013
peter l
-> Eidy: Ale nic taketo nehrozi,farbil som to na vsetkych autach co som mal do teraz a ziadny problem nebol,vydrzi to velmi dlho aj pri vetsej zabrzeni,samozrejme to zhori ked to zafarbis skade jakou syntetikou,a co sa tyka dosticiek ten pri prvom brzdeni to pekne zbrusi farbu a dosticky neznicia pre-nic take nehrozi,a kto hovori ze hej ten podla mna nemal to vyskusane...
21:17:02
20.01.2013
Eidy
-> peter l: Ty kotouče budou hezky barevný do prvního většího zabrždění. Pak ta barva stejně ohoří a oloupe se a navíc zasviníš destičky. To neděláš dobře Jaromíre.
21:14:36
20.01.2013
peter l
-> minno: Jaj boze!!! nenastavil som cas a datum na fotaku po vymene baterky,musel si podripat čoo???si nevydrzal bla bla bla...
19:48:44
20.01.2013
minno
-> peter l: a to bol výpredaj v roku 2007? 3
upraveno 1x, naposled 20.01.2013 19:49:04
16:36:52
20.01.2013
peter l
Nove kotuce a dostičky Lukas na š130 a komlet loziska takze brzdy a napravy tip top,bolo asi vypredaj za neodolatelnu cenu no nekup to...mozno -> Shatter: bude vediet ze skadial 3 3
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 20.01.2013 16:36:52
16:30:37
20.01.2013
peter l
Kryty lozisk naboja s mensim priemerom aby sa mohly pouzit podlozky,samo domo vyroba z poctiveho plechu4
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 20.01.2013 16:30:37
10:17:42
17.01.2013
aviatik
Ty zadní lampy jsou nové?Kde se dají koupit?
21:25:35
16.01.2013
peter l
-> koordiak: Dačo vyriesim,neboj nic...4
21:20:52
16.01.2013
koordiak
-> peter l: s nejakého silonu nie??, ja ked som mal medzikusi tak tritku maznice som mal až na podložke, beztak ti ta vazeline nikam neújde3
16:49:09
16.01.2013
peter l
-> koordiak: Nie do predneho naboja nechcem,lebo pripravujem aj rozsirene plechace,a nato potrebujem 4x130.,..cize len zhodim dole podlozky a prehodim disky!! akurat treba vyrobit nove kryty na lozisko zeby podlozka tam vosla.1
Extreme Tyres