a skoda120 a skoda120

komentáře | popis | fotky | peter l | 23.05.15 19:28 | 259x v oblíbených
AUTO PREDANE,KARTA OSTAVA NA PAMIETKU



Auto bolo vyrobene v roku 1978,moj otec je 1.majitel,pred 12.rokmi prerobene na eMko,v roku 2004 vyvarena, novy lak.To auto som dostal odkedy mam vodicak 2007,som upravoval podla moznosti a hlavne financii.Kompletna generalka a uprava karoserie,motora a naprav v roku 2012...

Znova komplet repas auta v roku 2012:

Podvozok

- Predna naprava M-ko,napravnica-uzovka(je z hrubsieho plechu)a prevarena na hrebeň.riadenie,vystuzene drazy,farba-modra polyruetanova.riadenie-pr etesnena a nove menzety a gulak

-Vystuzene ramena L/A,7mm podlozka pod hornym ramenom pre vetsi odklon,farba ramien-zlta Alkyton

-Podlozka pod stabilyzator 12mm,a tvrde silentbloky(vše vlastna vyroba)

-Tlmice Pal- pritvrdene(Spax-caka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.) Pruziny-skratene,rozpera v kufri(vlastna vyroba)

-Zbiehavost: 1,5mm Odklon:-1,75 stup.(číze priklon) ale Laborujem

-Zadna kyvadlova(mokra) naprava,vystuzene polonapravy,Zavarene kruzky na poloose a kamene s drazkou(š1000)-Komp.repas ,farba-cervena polyruetanova.

-Vystuzene nove rameno L/A,farba-zlta Alkyton s originalnym novy gumovym ulozenim.

-Tlmice Pal-pritvrdene(HP-čaka na repas)a tvrde ulož.tlmicov(vlast.vyr.), Pruziny-mierne skratene,pas na zavesenie polonapravy. --Zbiehavost: 1mm Odklon:-1,5 stup.(čize priklon) ale asi sa zmeni..



Brzdy

-Predne-Kotuce a nove dosticky 130,4-peistikove brzdice po GO zapojene ako origo 130,nove hadicky,trubky a kocky.

-Zadne-komplet GO s presustruz.bubony,s 19mm valcekom.

-Hlavny brzdovy valec-19mm(caka na nove)

-brzdova kvapalina DOT 4



Kolesa

-Duralove podlozky na zmenu roztece zo 4x130 na 4x100 s ocelovymi zavitovymi vlozkami,hrubka 24mm

-Disky O.Z racing 6,5j x 15 s pneu.Matador Aqilla 195/50 r15 vaha:zabudol odvazit,takze neskvor..

-Rozsirene skodovacke disky na 2x6,5j a 2x7,5j s polyruetanovym bielym lakom s Letnymi pneu.Dunlop sp sport 175/50 r13



Prevodovka

-5-stupnova prevodovka,Staly Prevod:4,22,pretesnena este povodnymi vnutornostami(druha repasovana caka na vymenu)

-nostnik na prevod.vystuzena,skratena paka riadenia.

-Spojka priem.190mm lahsi pritlacak SACHS,lamela -seria(neodpruzena,medene nity)



Motor

AKTUALNE

-Zaklad Favorit 135, GO-vlozky,piesty(s rovnym dnom 136),kruzky,piest.cap,vse tko Favorit 136(kolbenschmit) naj. 12tkm cize dobry zaklad na poriadne upravy+nove tesnene,semeringy a rozvody.

-Hlava valcov 135:zvacsene a lestene sacie aj vyfukove kanaly(aj okoly sediel)a zlicovane sanie na 31mm a vyfuk na origo tesnenie

-znizena hlava na KP 10,9:1

-lestene spalovacie priestory

-mierne odlahcene vantily a lestene(vyfukove viac upravene)

-2mm podlozky po ventilovymi pruzinami(aj pod vnutornymi)

-vackovy hriadel 278/270 zvih S/V 6,9/6,7mm vola ventilov S/V:0,30/0,30 za tepla

-Odlahceny zotrvacnik(5kg) a remenicky(remen.vod.pumpy a altern.odvrtavanim)

-Sacie potrubie 136 zvecsene a vylestene kanale a zlicovane s hlavou

-Karburator Weber 32 DARA s dif.24/26

-studene sanie vlastnej vyroby

-Ladene zvody 4 do 1-nej(vlastna vyroba) trubky 4ks 1,5x36x670mm do 50-ky,priruby zlicovane s hlavou,tlmic(stredova z feldy diesel)

-Rozdelovac maly 11 stup.z 110 R-ky bez potlaku

-Zviseny tlak oleja o 1 bar

-Olejovy chladic(120 gls)

-Oil catch tank(vlastna vyroba)

-Olej Castrol Magnatec 10W-40



Interier

-Vsetko netrete s ciernym Alkytonom,navarene petky na ochranny ram,odlahceny-bez zadnych sedaciek,izolacii a gumoasfaltu na podlahe,odpojovac beterky,zadne tapacira(imitacia slzickoveho plechu)...

-Sedacky:škrupiny Jacky auto sport-kolajnicky 120 a prevarena priecka aby sed.boly nizsie cca4,5cm,koberceky(PVC imitacia slzic.plechu)

-Volant:skoda rely 340mm(Spišske Vlachy)vlastnorucne obšita ciernou kozou,

-Palubovka-vlastna vyroba s kombinaciou ciernej a cervenej koze,Pridavne budiky:ekonomer,voltmeter ,tlak a teplota oleja-Lada,

-Praskovy hasiaci pristroj pod sedadlom spolujazdca,abcencia radia a predne tapacire este nedokoncene

A MNOHO DALSICH VECI

nejake videa od kamaratou.(Miloša a Mareka)

skoda favorit 136(SSTeam) vs skoda 120


skoda 105 vs skoda 120 (tuning zraz rozhanovce)


http://www.youtube.com/wa tch?v=o8rkuet6Ras



PREDANE ,KARTA NA PAMIATKU



Moj byvaly spotrebak skoda-virt.cz/cz/.../8893 -a-skoda120



FOTKY Z PRESTAVBY A OPRAVY OD ROKU 2012 SU V PRISPEVKU

a skoda120 - komentáře:

21:29:59
29.08.2012
Kurier Grobar
-> peter l: to by som neprežil 1 potom by šla už do šrotu rovno 1
21:29:12
29.08.2012
peter l
-> Kurier Grobar: Len opatrne ne ze ju poskrabez3
21:27:56
29.08.2012
peter l
-> mirecek.666: Tak lepsie ostat asi verny starej klasike,predtym som mal 4-ku a apsolutne ziadny problem,piestiky krasne chodia takze radsej to vymenim za DOT 4 istota je gulomet8
upraveno 1x, naposled 29.08.2012 21:30:01
21:27:46
29.08.2012
Kurier Grobar
-> peter l: 3 moja zima asi bude prvá na snehu 3 , chcem si podriftovať 1
21:25:21
29.08.2012
peter l
-> mirecek.666: Inak ja tiez nemam v plane v zime jazdit...ale ked nevydrzim bez zimnych radovaniek na snehu tak ju vytiahnem z garaze 3 3
21:25:08
29.08.2012
mirecek.666
-> peter l třeba ti to fungovat bude, ale mě auto dost stojí a po měsíci třeba mi nešly dva pístky na každym třmenu, pak se různě nevracely atd. prostě čtyřpístky:-)
21:22:53
29.08.2012
peter l
-> mirecek.666: Dobre vediet mozno to vimenim zajtra za DOT 4 mam ich dost.
21:18:28
29.08.2012
mirecek.666
-> peter l už to vůbec nemaže, já zimu nejezdim a kompletně mi zatuhly, někde jsem tu čet že nejlíp funguje ta stará komunistická. Ted mám ATE DOT 4 a myslim že dávno dobrý
21:16:00
29.08.2012
peter l
-> mirecek.666: A preco lebo ak...tak dam DOT 4-ku
21:08:46
29.08.2012
mirecek.666
-> peter l já měl brzdovku ferodo racing DOT 5,1 a na čtyřpístky to určitě neni dobrý
21:00:58
29.08.2012
peter l
Vymenena aj brzdovka a vystriekane vsetky ditiny s rezistinom
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 29.08.2012 21:00:58
21:23:42
28.08.2012
peter l
Vecerna nuda(nic zaujimave v telke)tak aspon trochu blbosti som vyrobil ala LS/A3 3 mne sa to pači9
zvětšit a skoda120 - obrázek od peter l vložen 28.08.2012 21:23:42
upraveno 2x, naposled 28.08.2012 21:53:31
20:00:49
26.08.2012
peter l
-> peter13789: Diky,siroke zadne blatniky(M-kove)nie je lebo potom by som musel cely lem prevarit,a bola by skoda znicit zdravy a povodny lem ked trebalo menit len trosku vzadu.este pojdu tam siroke biele zastery(ala relly) takze si myslim ze bude to OK2
18:52:17
26.08.2012
peter13789
-> peter l: vyzerá to luxusne, len prečo ked sa to už 2 krát vyváralo ste tam nedali aj široké zadné blatníky?? takto mi to vyzerá čudne, ale inak je to parádne 4
18:45:29
26.08.2012
bibendum30
156 156 156 Mooc hezká práce,doufám že se někdy potkáme na srazu179
23:35:25
25.08.2012
bigfavo
-> peter l: dobry pristup 1
21:57:03
25.08.2012
peter l
-> bigfavo: Ser nato mame flexu....odrezeme neni problem. ..a aspon lepsie bude vidno biele blatniky4
upraveno 2x, naposled 25.08.2012 21:58:00
21:33:10
25.08.2012
bigfavo
-> peter l: ja zvedavy ked tie gumy nahodis ake velke budu fugy medzi kolesom a blatnikom 1
21:22:27
25.08.2012
Star LC20
-> afro100: jasné 4
21:19:09
25.08.2012
afro100
-> Star LC20: ja tiez netvrdim ze sa to tak musi byt. Reagoval som len na to, ze sa to moze stat.
Extreme Tyres