
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to origo škoda 136 GL r.v. 1988, kterou jsem si pořídil ještě před EKO daní.
Výrobce AZNP Vrchlabí, v provozu od 30.6.1989.
Jsem 3 majitel, první byl nějaký generál který s tím jezdil pouze na chatu.
V roce 1998 to daroval švagrovi, který s tím jezdil do práce.
V roce 2008 jsem se stal já novým majitelem.
Bohužel auto nebylo nikdy garážované a to se projevilo.
Od té doby čekala až příjde na řadu.
Bude to sériovka
Nápravy po GO, zadní ramena vyztužena dle L/A, natřeno alkytonem
Nové přední 4 pístky,a kotouče TRW
Převodovka očištěna 3,9.
Motor očištěn a vyčištěn, nové rozvody, gurera na vodítkách, nová spojka.
Vyvařena levá strana.
Výrobce AZNP Vrchlabí, v provozu od 30.6.1989.
Jsem 3 majitel, první byl nějaký generál který s tím jezdil pouze na chatu.
V roce 1998 to daroval švagrovi, který s tím jezdil do práce.
V roce 2008 jsem se stal já novým majitelem.
Bohužel auto nebylo nikdy garážované a to se projevilo.
Od té doby čekala až příjde na řadu.
Bude to sériovka
Nápravy po GO, zadní ramena vyztužena dle L/A, natřeno alkytonem
Nové přední 4 pístky,a kotouče TRW
Převodovka očištěna 3,9.
Motor očištěn a vyčištěn, nové rozvody, gurera na vodítkách, nová spojka.
Vyvařena levá strana.
Bender9/136 GL - komentáře:
Skofin136....Dík ale ještě to potrvá


jak vidim origo 136 tak se dostávám do varu já tu svou předelávám na 136 přeju mnoho štastnejch km
-> Amper: fíha
Ja som za život narazil iba na tri kusy: jedna krásna biela jazdila v Trenčíne, jednu hnedú som videl v žiline a raz stála jedna modrá u nás na sídlisku, ale tá už bola prehnitá na kašu.
-> Bender9: heh..som na tom podobne 

Bc. Shatter 05.09.10 17:25:05 napsal:
→ Amper: typu 136GL bolo len 1631
Jj sranda je že to je již druhá 136 GL co se mi dostala pod ruku.
Ta první neměla origo motor a byla hodně švihlá na předek....
→ Amper: typu 136GL bolo len 1631

Jj sranda je že to je již druhá 136 GL co se mi dostala pod ruku.
Ta první neměla origo motor a byla hodně švihlá na předek....
-> Amper: typu 136GL bolo len 1631 

Nie som si síce istý úplnou presnosťou týchto čísel, ale typu 136 GL bolo vyrobených iba okolo 5000 kusov, a v republike údajne zostalo iba okolo 1000 týchto škodoviek. A po dvadsiatich rokoch ich už zrejme veľa nezostalo. Takže je naozaj škoda takýto unikát ničiť každodenným jazdením....
-> Quest 19.08.10 20:44:31: si piš
-> Viliam 20.08.10 10:42:24: ja síce nejazdím často, ale mám štítky všetky a pohoda(ak máš na mysli možnosť krádeže)
LPG by som do toho nedával, to je vražda. keď už tak iný motor a tento uskladniť

-> Viliam 20.08.10 10:42:24: ja síce nejazdím často, ale mám štítky všetky a pohoda(ak máš na mysli možnosť krádeže)
LPG by som do toho nedával, to je vražda. keď už tak iný motor a tento uskladniť
136 dneska uz moc neni byt na tvem miste tak bych si ako spotrebaka kupil normalni 120 a o tohle se starej ale je to tva volba
Keď ju chceš používať ako spotrebáka, tak aspoň schovaj štítok z masky
a (nielen) podľa mňa bude škoda dávať do origo 136tky LPG.

Nechci ti do toho kecat ale na spotřebáka a ještě ktomu lpg je jí vážně škoda na to ti postačí 120ka.neber to špatně.

Na spotřebáka ji je škoda, ale majitel nejsem ;-)
to LPG bych tam nedával a jinak vypadá docela pěkně
nezblaznil ses 136 jako spotebaka si snad prasteny toho by se melo cenit ne ho pouzivat na deni pouzivani
-> Bc. Shatter: Ajéje, 136kováfilie
.

origo 136, tak šup s ňou k oblíbeným.
