Zdeněk Yellow BITCH Zdeněk Yellow BITCH

komentáře | popis | fotky | Zdeněk7 | 22.12.18 20:42 | 162x v oblíbených
Původem Škoda 120l z roku 1985.

Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.

Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem

Podvozek

-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130

** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami

** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena

Motor a převodovka

** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem


** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9


Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko


*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...

Zdeněk Yellow BITCH - komentáře:

13:16:48
16.07.2010
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Zdeněk7: zatial dobrá práca6
22:49:27
15.07.2010
Ultim
-> Zdeněk7: Dobra prace,urcite je dobre to udelat to poradne,nez to jenom tak lecit naoko 4
Jen tak dale ...
22:17:24
15.07.2010
Zdeněk7
21:48:11
15.07.2010
Zdeněk7
Poměrně dost,zadní sedačky tam celkem sedí takže se udělaj jenom držáky dolů a horní se můžou nechat když se udělá díra na ten zobáček a přední viz foto 6
zvětšit Zdeněk Yellow BITCH - obrázek od Zdeněk7 vložen 15.07.2010 21:48:11
21:17:48
15.07.2010
Edisek
kolik prace dalo nahozeni tech sedacek s fava ?6
15:34:23
15.07.2010
Timil - zrušená registrace
no jsem zvedavej na vysledek a prevarak dobrej ;)
14:31:55
15.07.2010
MOLSO
az na ten "tuning" peknee 4
Extreme Tyres