skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže toto auto som kupil niekedy marci 2010, je po 1. majitelovi ktorý bol neznámy dedko. Auto udajne nikdy nebolo jazdené v zime. Stav tachometra pri kupe bolo cca 53900 km a originál motor. Motor dostal nový olej 15W40 valvoline pretesnena olejova vana, filtre, nastavená hladina karburátora lebo to žralo asi 15l na 100km nehorázne. Na aute bolo ze vraj vymenená vodne čerpadlo original bolo na zadných sedačkách a vraj bolo menene tesnenie pod hlavou, zarovnanie hlavy, zabrusenie ventilov to celkom aj ujde.
„Toto je náš svět, svět aut s motorem vzadu, krása okřídleného šípu.Jezdíme s nimi proto ze je máme rádi, mohli by jsme jezdit porad, pokud by ti nenažranci nezlikvidovali veškeré náhradní díly na naše miláčky.My jezdíme dál....... a říkají ze jsou to šroty.Existujeme bez barvy pleti, bez národnosti, bez náboženské zaujatosti… a vy nás chcete dostat ze silnic.Vy vyrábíte atomové bomby, vedete války, vraždíte, podvadíte, a lžete nám a pokoušíte se, abychom věřili tomu, ze je to pro naše vlastni dobro, presto zvyšujete požadavky u STK.Jsem škodovkář a mým zločinem je jezdit škodovkou.Neposuzujeme auta podle toho jak jsou hlučný, oblepeny plastama, ale podle toho jak jsou jednoduchý a je možno je kdykoliv v polních podmínkách opravit.Jsem škodovkář a toto je můj manifest, můžete zastavit jednotlivce ale nemůžete nás zastavit všechny........... :)))))“
- Studený štart skoda 120 LEKR
- neprestávame veriť
Spotrebak: skoda-virt.cz/cz/.../1163 4-chameleon
Škoda 120L
model: M-II
mesiac a rok výroby: 9/1986
farba: biela 1001
dátum kúpy: 3/2010
aktual stav km: > 110 500 (25.8.2019)
Účastník zrazov:
- 10. škoda zraz Moravsky kras
- 3. CS skoda zraz Lubina
- 12. škoda sraz Moravský kras
- 2. Medzinárodný Škoda zraz v Komoči
- 4. CS škoda zraz Lubina
- 14. jihomoravský zraz
- 13. Škoda sraz Moravský kras ( 2. Miesto dennej AOS)
- 6. CS škoda zraz Lubina
- 15. Jihomoravský zraz v Nemčičkach
- 14. Škoda sraz Moravský kras ( 3. Miesto dennej AOS)
- 7. CS škoda zraz Lubina (1. Miesto v Slalom-e)
Aktuálne:
Motor:
- 781.135
- nové rozvody, všetky tesnenia a guferá, hliníkové tyčky
- sacie, vyfukové potrubie, v. pumpa a predohrev zo skoda 136
- výfuk s upraveným držiakom so silentblokmi
- 1kw štarter magneton
- bezkontaktný rozdelovač a zapalovanie
- karburator LEKR 2207
- znižená hlava -1,0mm
Prevodovka a podvodzok
- 5q sp 4,22 spojené s vlecnou nápravou po úplnej GO s vyztuzenim na pozdĺžnich ramenách (od 98210 km)
- olej 75W90 od shell-u
- predné užovkové pružiny skratené o 1 závit
- 175/70 r13 nazadku a 175/65 r13 napredku - Leto, zima 165/80 r13
- disky APOLLO 5Jx13
- 4-piesty
- 3,9 prevodovka v zálohe
Interiér a elektro
- Gl čierne tapacíry
- rapid palubovka a predne fialove sedačky
- GL koberec pod zadným oknom a kufry,
- 5q kulisa
- central na DO Carprotect
- GLS prvky ako su: nerez listy na dverach, vzadu, tapacire, zamok priehradky, zadne pasy, pristrojovka s otackomerom
- favorit hodiny
- autozapalovač s USB nabíjačkov
- rádio AEG DVD cs 450 bt
- zvuková signalizácia nevypnutých svetiel
- ekonomer
- predné elektrické okná z Renaultu 19
- chrom znak škoda na nadobke ostrekovača
- cúvacia kamera na špz
- dvojfarebné zadné svetlá
V príprave
- osadenie voltmetra a ekonomera
- spínač ručnej/parkovacej brzdy (kontrolka osadená)
V pláne
- výmena listy pod prepínačmi na palubovke
„Toto je náš svět, svět aut s motorem vzadu, krása okřídleného šípu.Jezdíme s nimi proto ze je máme rádi, mohli by jsme jezdit porad, pokud by ti nenažranci nezlikvidovali veškeré náhradní díly na naše miláčky.My jezdíme dál....... a říkají ze jsou to šroty.Existujeme bez barvy pleti, bez národnosti, bez náboženské zaujatosti… a vy nás chcete dostat ze silnic.Vy vyrábíte atomové bomby, vedete války, vraždíte, podvadíte, a lžete nám a pokoušíte se, abychom věřili tomu, ze je to pro naše vlastni dobro, presto zvyšujete požadavky u STK.Jsem škodovkář a mým zločinem je jezdit škodovkou.Neposuzujeme auta podle toho jak jsou hlučný, oblepeny plastama, ale podle toho jak jsou jednoduchý a je možno je kdykoliv v polních podmínkách opravit.Jsem škodovkář a toto je můj manifest, můžete zastavit jednotlivce ale nemůžete nás zastavit všechny........... :)))))“
- Studený štart skoda 120 LEKR
- neprestávame veriť
Spotrebak: skoda-virt.cz/cz/.../1163 4-chameleon
Škoda 120L
model: M-II
mesiac a rok výroby: 9/1986
farba: biela 1001
dátum kúpy: 3/2010
aktual stav km: > 110 500 (25.8.2019)
Účastník zrazov:
- 10. škoda zraz Moravsky kras
- 3. CS skoda zraz Lubina
- 12. škoda sraz Moravský kras
- 2. Medzinárodný Škoda zraz v Komoči
- 4. CS škoda zraz Lubina
- 14. jihomoravský zraz
- 13. Škoda sraz Moravský kras ( 2. Miesto dennej AOS)
- 6. CS škoda zraz Lubina
- 15. Jihomoravský zraz v Nemčičkach
- 14. Škoda sraz Moravský kras ( 3. Miesto dennej AOS)
- 7. CS škoda zraz Lubina (1. Miesto v Slalom-e)
Aktuálne:
Motor:
- 781.135
- nové rozvody, všetky tesnenia a guferá, hliníkové tyčky
- sacie, vyfukové potrubie, v. pumpa a predohrev zo skoda 136
- výfuk s upraveným držiakom so silentblokmi
- 1kw štarter magneton
- bezkontaktný rozdelovač a zapalovanie
- karburator LEKR 2207
- znižená hlava -1,0mm
Prevodovka a podvodzok
- 5q sp 4,22 spojené s vlecnou nápravou po úplnej GO s vyztuzenim na pozdĺžnich ramenách (od 98210 km)
- olej 75W90 od shell-u
- predné užovkové pružiny skratené o 1 závit
- 175/70 r13 nazadku a 175/65 r13 napredku - Leto, zima 165/80 r13
- disky APOLLO 5Jx13
- 4-piesty
- 3,9 prevodovka v zálohe
Interiér a elektro
- Gl čierne tapacíry
- rapid palubovka a predne fialove sedačky
- GL koberec pod zadným oknom a kufry,
- 5q kulisa
- central na DO Carprotect
- GLS prvky ako su: nerez listy na dverach, vzadu, tapacire, zamok priehradky, zadne pasy, pristrojovka s otackomerom
- favorit hodiny
- autozapalovač s USB nabíjačkov
- rádio AEG DVD cs 450 bt
- zvuková signalizácia nevypnutých svetiel
- ekonomer
- predné elektrické okná z Renaultu 19
- chrom znak škoda na nadobke ostrekovača
- cúvacia kamera na špz
- dvojfarebné zadné svetlá
V príprave
- osadenie voltmetra a ekonomera
- spínač ručnej/parkovacej brzdy (kontrolka osadená)
V pláne
- výmena listy pod prepínačmi na palubovke
White 135 GLX - komentáře:
-> xerox422: už sa ide lakovať? Škoda tej poničenej sedačky no :/
-> Peťo_120gL_NZ-sk: mna ten lem vobec nesere aj tak ide o jeden lem, jebat na to
to sa zakryje

-> xerox422: ak ta to ukludni mne dojebali lemy ešte viac (na bielej) a to som mal iba hryznuté falce troška, a jeeeeb čurák tam navaril full lem ako kúpis v obchode ! neboj prejde 4-5 rokov a zmieriš sa s tým 

-> minno: muselo sa to pohnut ked ich som otravoval kazdy tyzden nech s tym uz robia, tak uz im to slo zrejme na nervy
. Rovnanie este nemam vyplatene to bude vsetko naraz, zatial to vyzera podla dveri dobre vyrovnane, este lak nech dopadne dobre.

-> xerox422: Ou, super, pozerám, že sa s opravou už dosť pohlo, to je dobre. Rovnanie na stolici bolo moc drahé? Keď tak do správy.
-> minno: tak hadam ze len muchy,komare a inu haved budem zabijat a nie zajace.
vsak už teraz je to krajsie ako nejaka zakladna šeda
sranda no



-> xerox422: No to teraz už vidím :) Tak super, aspoň zabiješ dve muchy jednou ranou. A budeš to mať krajšie ako ja. Nie, srandujem, nebudeš




-> minno: no ako vidis zpojazdnene a hadam tento tyzden prevoz do servisu po vlastnej osi
-> xerox422: niečo nové ohľadom auta?
-> minno: -> Bajou: Tak co sa tyka vlecky, mal som v plane ze tento rok si zaobstarat a namontovat. No teraz sa zrejme bude vyvarovavat aj predok pod blatnikmi spolu s opravou znicenych casti.
Neviem sice aky pocit je jazdit s vlecnou napravou, ale tipujem ze je na tom zhladiska vlastnosti lepsie inak by ju nemontovali do kvazi silnejsich skodoviek
, a ano mienim s tym jazdit kde treba.
Pride to pozriet mechanik co sa stym da robit.
Neviem sice aky pocit je jazdit s vlecnou napravou, ale tipujem ze je na tom zhladiska vlastnosti lepsie inak by ju nemontovali do kvazi silnejsich skodoviek

Pride to pozriet mechanik co sa stym da robit.
-> Bajou: Ťaháš túto diskusiu nesprávnym smerom, čo nebolo mojim cieľom, chcel som xerox-ovi dať len tip a radu ako vernému škodovkárovi, ktorý ešte plánuje zopár rokov svoju škodovku používať aj v bežnej prevádzke (myslím, že to tak je), ako zaručene zlepšiť jazdné vlastnosti auta, aby sa podobných incidentov mohol čo najlepšie chrániť, vo vlastnom záujme. Ale každý nech si robí tak, ako uzná za vhodné.
-> minno: Takže 20/30 let s tím lidé dokázali jezdit a teď by to měli všichni předělávat? Protože je to prostě lepší pro "závodníky" virtu (tím opravdu nemyslím zdejší závodníky) Vidím daleko jednodušší řešení problémů "vlastností" (nejen kyvky) - koupě zcela jiného auta. Opravdu snad není nutné vše a za každou cenu neustále předělávat.
-> xerox422: Omlouvám se za zasírání karty, ale prostě mi to nedalo se k tomuto nevyjádřit.

-> xerox422: Omlouvám se za zasírání karty, ale prostě mi to nedalo se k tomuto nevyjádřit.
-> Bajou: To neboli problémy, to je vlastnosť nápravy.
-> minno: Opravdu by mě zajímalo, jak jezdíš, že jsi měl takové problémy s kyvkou. 

-> castrol: áno, presne to, len ja som hľadal fotku z praxe pri rovnaní stĺpika.
-> minno: www.google.sk/search?q=ro
zpinak...
-> xerox422: Ak by sa jednalo len o to vyrovnanie A stĺpika, tak na to netreba ani tak rovnaciu stolicu, na to stačí hydraulický rozpínak, čo sa používa na rovnanie, neviem teraz takto na rýchlo nájsť fotku, je to taká akoby teleskopická rozťahovacia hydraulická tyč, tá sa vzoprie medzi A a B stĺpik a narovná sa priestor pre dvere podľa potrieb. Servisy, kde opravujú karosérie, by to mali mať.
Inak dám ti jednu radu, či už opravíš toto auto, alebo pôjdeš do inej karosérie, určite v záujme bezpečnosti porozmýšľaj nad zástavbou vlečky. Vlečka dosť výrazne potláča efekt nežiadúcej pretáčavosti vozu, ako ju poznáme u sériovej škody 120 s kyvkou, kedy stačí len maličko vyššia rýchlosť, mokrá cesta a horší povrch vozovky a už sa zadok hrnie dopredu a je zle, ani človek nevie ako.
Inak dám ti jednu radu, či už opravíš toto auto, alebo pôjdeš do inej karosérie, určite v záujme bezpečnosti porozmýšľaj nad zástavbou vlečky. Vlečka dosť výrazne potláča efekt nežiadúcej pretáčavosti vozu, ako ju poznáme u sériovej škody 120 s kyvkou, kedy stačí len maličko vyššia rýchlosť, mokrá cesta a horší povrch vozovky a už sa zadok hrnie dopredu a je zle, ani človek nevie ako.
Tak dnes demontoval podblatniky teda zvysky, celo a naraznik proste veci ko.
Trochu je nacaty most ale nic strasne, kufri velmi mala preliacina pri tlmici.
Zadne dvere uz idu zavriet, len ten stlpik k...a
Skusim sa informovat na tu rovnaciu stolicu, nevyzera to az tak zle.
Trochu je nacaty most ale nic strasne, kufri velmi mala preliacina pri tlmici.
Zadne dvere uz idu zavriet, len ten stlpik k...a
Skusim sa informovat na tu rovnaciu stolicu, nevyzera to az tak zle.

-> xerox422: Sundej kola +motor a vyměn celé auto,nejlevnější a nejrychlejší varianta
Kdyby jsi měl problém sehnat zachovalé auto,dej vědět,u nás na ekolikvidačkách končí někdy i hodně zachovalé auta. Už jsem zachránil několik kusů,které nebylo třeba ani vyvařovat.

-> xerox422: Ukaž že na to máš, a oprav to ! ;)