Po hodně dlouhé době sem na škodovce zase zapracoval. Konečně máme mezi předníma tlumičema rozpěru. Jsem zvědavý,jestli to půjde nějak poznat. Interiér se blíží k mým představám. Lištu kolem vypínačů mám slíbenou,zatím jsem tam dal takovou hrůzu z vrakoviště. Ale určitě lepší,než nic. Ještě se řeší místo rádia budíky na tlak a teplotu oleje. Ale na to je ještě asi čas,ať je přes zimu co dělat. Přes zimu se určitě potuní přední brzdy a hlavně podvozek. Něco už navymýšlené mám,ale to prozrazovat nebudu.
No a jinak v sobotu se chystáme na Jihomoravský sraz,takže škodovka se po dlouhé době naleštila,povysávala a umyly se jí okna. A já už se těším,jak malé děcko.. Jen se teda něčeho bojím,ale to s autem nemá nic společného :-P
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105 L
Rok výroby 1987
najeto: 105000 km
postupně v letech 2010-2014 provedeny úpravy:
Podvozek
- kompletní zadní vlečná náprava z modelu 130L, vyztužena dle L/A
- tlumiče seriové,přitvrzené
- lité kola KN Meteor 2
- tvrdé silentbloky na přední nápravě
Brzdy
- komplet brzdová soustava ze škody 130
- kotouče i destičky Ferodo
Převodovka
- 5 rychlostí,stálý převod 4.22,zavařené trojkové kolo,vyměněny synchrony
Motor
- 781.136 bez úprav,stočený setrvačník dle L/A
- karburátor SEDR 3223
Slalom ČSAD Hodonín 2015
Rok výroby 1987
najeto: 105000 km
postupně v letech 2010-2014 provedeny úpravy:
Podvozek
- kompletní zadní vlečná náprava z modelu 130L, vyztužena dle L/A
- tlumiče seriové,přitvrzené
- lité kola KN Meteor 2
- tvrdé silentbloky na přední nápravě
Brzdy
- komplet brzdová soustava ze škody 130
- kotouče i destičky Ferodo
Převodovka
- 5 rychlostí,stálý převod 4.22,zavařené trojkové kolo,vyměněny synchrony
Motor
- 781.136 bez úprav,stočený setrvačník dle L/A
- karburátor SEDR 3223
Slalom ČSAD Hodonín 2015
Martin / Škoda 105L - komentáře:
-> Danco8: kdybych to měl dělat znovu,tak už rovnou z leštěného nerez plechu. :-)
-> dakar.cz: Ked ti možem poradit tak ked tu lištu na tu palubovku nezoženie vyrež si s plastu ten tvar navrtaj tam dieri a ideš
ja som to tak urobil a aj pevnost je lepšia a som spokojný alebo moj kamoš si to urobil s plexiskla a podsvietil to a je to tiež pekne 


já tu lištu mám klidně ti jí nechám kdyžtak napiš do sz 

-> dakar.cz: aj aj by som chcel takeho kamarata co by mi loziska vymenil..
Ložiska úspěšně vyměněné,díky Milošovi.. Auto je teď fakt tichučké,nikde nic nehučí. Fakt nezvyk..
Dneska konečně došly ložiska do zadní nápravy. Velké ZVL a malé jakési japonské :-) Teď to ještě vyměnit...
-> TT_daniel: jo,je to už shnilé a v zatáčkách to trochu pracuje ta kastla




-> TT_daniel: 

-> dakar.cz: tu som vymazal...aby si sa nehneval 

-> TT_daniel: já sem ten diplom neviděl:-( Ale toš doobré.. Já to mám stejně taky z někama z netu.. Ale nechals tam aj spztku? Že by konečně bylo moje auto známé:-D:-D
-> dakar.cz: aj si si vsimol jake foto som bez tvojho dovolenia pouzil na diplom-jazda zručnosti???
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6840_2011-07-16_ 22-13-31_59.jpg



img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/6840_2011-07-16_ 22-13-31_59.jpg
[85] - peknaa.... Skodovka :D
-> TT_daniel: dííky...To mě teď trápilo nejvíc,že mi to asi neodpustíš.. A to si piš,že se uvidíme. Jsem natěšený jak malé děcko..
-> dakar.cz: odpustam ti tie svetla a prerabku vzhladovo na 130 a dufam ze sa vidime za 8dni na zraze

Dneska jsem si trochu hrál a vrátil jsem tam zadní sériové pružiny a přední jsem dal trochu delší. Už mě totiž nebavilo,jak to bylo uskákané a pořád někde škrkat o zem...
Ale zase tak strašné to není,vypadá to pěkně.. A vlastnosti taky nejsou nejhorší..
Jinak se pomalu chystáme na sraz na Slovensko. Už se těším....
Ale zase tak strašné to není,vypadá to pěkně.. A vlastnosti taky nejsou nejhorší..
Jinak se pomalu chystáme na sraz na Slovensko. Už se těším....
-> krtik: Jo tak to určitě dej vědět,jak sem pojedeš,nějaký sraz vymyslíme.. A díky. V Želiviv to bylo fakt parádní.