-> Mil@n 06.02.10 18:15:37:
Hele ty vnitřní P-kapsy se nechaj koupit nový ? ..nebo je to řezaný z nějakýho zdravýho auta ?
Jinak teda obdiv,že se s tim děláš takhle od piky,i když tahle fotka 06.02.10 18:08:18 vypadá fakt nepříjemně..
To je teda 136ka origo i papírově ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tuto škodovku jsem koupil v lednu 2008 v katastrofalním stavu a bylo jasné že v takovém stavu jak se koupila STK neuděla tak se popravila s vidinou šetření peněz na kompletní GO.STK to udělalo s odřenýma ušima,ale měla jí a ja byl štastný.Zima 2008 a 2009 ji dala zabrat a koroze začala postupovat a ja musel pokračovat v maskovaní jejich nedostatku jako díry v obou prahach a šikma ramena s podelnýma už taky měli nejlepší za sebou.V letě 2008 se dočkala litých kol ale sjíždění pravého zadního kola bylo neunosné,bylo tam Ačko ale brutalní a podelné rameno bylo jak vrtule a začínalo dřít o podběh.
Mil@n/Škoda136GL - komentáře:
-> Nwkt: jj už se to tu řešilo v co jste dnes udělali....
to vypadá už jak větévkova užovka.. taky rozřezaná na prvočinitele a svařená do podoby auta

-> Mil@n 06.02.10 18:08:18: Blázen
na kapsy a podlahu ikdyž ta byla kupodivu skoro OK ale když už tak pro sichr z 1,2 plechu at to je silnější

Mil@n 06.02.10 18:00:43 napsal: → Ultim: už se dořezalo a moc z toho nezbylo
to byla škodovka?




-> Mil@n: Zdar,dobre tomu davas... Jenom pekne rez,dokud je co 

pokračovalo se v odstranovaní zbytku plechu napadených korozí.U zadní kapsy to bylo tak shnilé že to upadlo samo

Díky,vždycky sem měl škodovky,ale tato už je tak zkorodovaná že se pravě nachazí u klempíře aby se pořadně spravila

drzim palce...vela stastnych kilacov
fakt chválím další snaha o záchranu 136
