
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Diplomy a poháry:
Moravskoslovenský pohár 2009
1. místo v soutěžích zručnosti
1. místo v AOS (orientační soutěže)
2. – 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz (brno.tym.cz)/
1. místo v soutěži zručnosti
1. místo v AOS
19. – 21.6. 2009 sraz Moravský kras
* 2. místo v soutěži zručnosti
1. místo v AOS
Popis auta:
Web: www.martinovo.info/
Motor:
Původní Š120L (do 26.4.2003 110 000 km).
Současný 781.136 s upraveným karburátorem JIKOV SEDR z Š136, vačka 270
V přípravě je motor 1,4 :-)
Podvozek, brzdy a obutí:
Přední náprava:
pružiny 130L/A + tlumiče 130LR
Zadní náprava:
vlečená - upravená dle tovární dokumentace na 130 L/A, zapouzdřená ložiska SKF
Pneumatiky:
v předu FULDA Carrat asuro 185/60R13, vzadu BARUM Bravura na Apolech
Brzdy:
v předu 4pístkové třmeny
v zadu zatím seriové bubny a prasátka 22 - odlitky na kotouče už jsou ve sklepě, na zadních kotoučích už se pracuje :-)
Karosérie:
V říjnu 2002 vyvařeny přední nosníky + výměna blatníků a boční blinkry z VW Vento
Cockpit:
Přístrojovka Š130, Sportovní volant, střešní okno z Felicie (původním teklo)
2007:
sháním díly na plechařinu a bude se vyvařovat, na chatě je v plánu letos postavit malou garáž,.....
Úpravy v nejbližší době:
Motor 1,4 - uz je ve sklepe
GO přední nápravy a úpravy dle 130LR
chlazené přední kotouče, kotouče na zadní nápravu
27.3.2008 - vyměněn karburátor Pierburg 2E za upravený SEDR
29.3.2008 - vyměna lanovodů ruční brzdy a hadice posilovače
5.4.2008 - Tomáš mi přivezl orovnanou a vyleštěnou hlavu, ještě přivést kliku a hurá do skládání new motoru
12.4.2008 - 2.místo na II. malokarpatském sraze, Rozbehy, SK
15.4.2008 - sehnal jsem štít přední brzdy (díky Tomapovi) a dal jej opískovat
17.4.2008 - konečně doskládávám přední nápravu, snad už příští týden ji namontuju do auta
25.4.2008 - Výměna přední nápravy
2009 - Výměna prahů, vyvařování
19.-21.6.2009 - 1.místo AOS, 4. sraz moravský kras, Karolín (BK)
19.-21.6.2009 - 2.místo zručnost, 4. sraz moravský kras, Karolín (BK)
2.-4.10.2009 - 1.místo Orientační závod, 6. Jihomoravský pohár
2.-4.10.2009 - 1.místo Dovednostní soutěže, 6. Jihomoravský pohár
2009 - 1.místo za rok 2009 - Automobilové dovednostní soutěže, 1.Moravskoslovenský pohár
2009 - 1.místo za rok 2009 - Soutěže zručnosti, 1.Moravskoslovenský pohár
Moravskoslovenský pohár 2009
1. místo v soutěžích zručnosti
1. místo v AOS (orientační soutěže)
2. – 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz (brno.tym.cz)/
1. místo v soutěži zručnosti
1. místo v AOS
19. – 21.6. 2009 sraz Moravský kras
* 2. místo v soutěži zručnosti
1. místo v AOS
Popis auta:
Web: www.martinovo.info/
Motor:
Původní Š120L (do 26.4.2003 110 000 km).
Současný 781.136 s upraveným karburátorem JIKOV SEDR z Š136, vačka 270
V přípravě je motor 1,4 :-)
Podvozek, brzdy a obutí:
Přední náprava:
pružiny 130L/A + tlumiče 130LR
Zadní náprava:
vlečená - upravená dle tovární dokumentace na 130 L/A, zapouzdřená ložiska SKF
Pneumatiky:
v předu FULDA Carrat asuro 185/60R13, vzadu BARUM Bravura na Apolech
Brzdy:
v předu 4pístkové třmeny
v zadu zatím seriové bubny a prasátka 22 - odlitky na kotouče už jsou ve sklepě, na zadních kotoučích už se pracuje :-)
Karosérie:
V říjnu 2002 vyvařeny přední nosníky + výměna blatníků a boční blinkry z VW Vento
Cockpit:
Přístrojovka Š130, Sportovní volant, střešní okno z Felicie (původním teklo)
2007:
sháním díly na plechařinu a bude se vyvařovat, na chatě je v plánu letos postavit malou garáž,.....
Úpravy v nejbližší době:
Motor 1,4 - uz je ve sklepe
GO přední nápravy a úpravy dle 130LR
chlazené přední kotouče, kotouče na zadní nápravu
27.3.2008 - vyměněn karburátor Pierburg 2E za upravený SEDR
29.3.2008 - vyměna lanovodů ruční brzdy a hadice posilovače
5.4.2008 - Tomáš mi přivezl orovnanou a vyleštěnou hlavu, ještě přivést kliku a hurá do skládání new motoru
12.4.2008 - 2.místo na II. malokarpatském sraze, Rozbehy, SK
15.4.2008 - sehnal jsem štít přední brzdy (díky Tomapovi) a dal jej opískovat
17.4.2008 - konečně doskládávám přední nápravu, snad už příští týden ji namontuju do auta
25.4.2008 - Výměna přední nápravy
2009 - Výměna prahů, vyvařování
19.-21.6.2009 - 1.místo AOS, 4. sraz moravský kras, Karolín (BK)
19.-21.6.2009 - 2.místo zručnost, 4. sraz moravský kras, Karolín (BK)
2.-4.10.2009 - 1.místo Orientační závod, 6. Jihomoravský pohár
2.-4.10.2009 - 1.místo Dovednostní soutěže, 6. Jihomoravský pohár
2009 - 1.místo za rok 2009 - Automobilové dovednostní soutěže, 1.Moravskoslovenský pohár
2009 - 1.místo za rok 2009 - Soutěže zručnosti, 1.Moravskoslovenský pohár
Martin120 / Š130GL - komentáře:
tak sup sup aby sa to secko stihlo 

-> SOMALECEK (martin120): fotky napravy?
inac mas moznost odlievat kotuce? ako to budes mat riesene? na origo unasac? nebolo jednoduhsie pouzit origo kotuce? dakujem
inac mas moznost odlievat kotuce? ako to budes mat riesene? na origo unasac? nebolo jednoduhsie pouzit origo kotuce? dakujem
Skládám novou přední nápravu, doufám že Gabriel brzy dodělá přípravky a brzy budou pozinkované podložky a matky.
Vacka uz je v aute, dneska jsem tomu obetoval veskerej volnej cas (vcetne skoly) Dusane tres se na sraz !!
tak dneska jsem byl vyzvednout vacku a prijel mi new moturek, mam si aspon pres zimu s cim hrat :-)
-> SOMALECEK (martin120): Svody 136 jsou v Brně tak si je přijď vyzvednout.
Tak na škodovce se opět pracuje, konečně jsem máknul na přední nápravě, tak ji snad brzy dokončím a přehodím, jinak chystám kotouče dozadu a jinou hlavu a vačku, už se těším na výsledek

pekna!mas peknu farbu na nej!!!


hele všimnul jsem si že na fotkách máš nejdřiv masku s tahokovem a později s pridaavnýma světlama hele kdyby ti nahodou ta maska s tim tahokovem prebejvala tak bych ji od tebe za rozumnou cenu koupil kdzžtak mi napiš na email Peza.peza@centrum.cz predem dik za odpověd
Davam bodiky za ty budiky...pekna prace


Pěkný budíci!

Mooc pekne.. pridavam bodiky!!!
budiky z Kadeta,to je mazec...
Nejlepší přístrojovka co sem kdy ve škoce viděl,chválím!!A přihazuju bodíky
-> Martin120: pripojene podla schematu? a to tam nieje dakych par kablikov navyse popr. take co potrebuju ine napetie a podobne problemi???
Tu přistrojovku chci!!!


palubka je pouze zapojená podle schematu a přidanej převodník k otáčkoměru. Je třeba buď upravit origo kapličku, nebo nejlíp udělat si novou vlastní třeba z lamina a potáhnout koženkou
Zrcátka jsou na plexisklu a tvarově upravený držáky, zvenku je to překrytý upravenejma ofukama a zevnitř krytama z feldy. JInak zrcátka jsou na prodej se vším všudy pokud má někdo zájem, ozvěte se mi na mail
-> Martin120: Tak ta pristrojovka to je super!!! Ako si to tam spojazdnil??? ved to musi byt uloha pre jadroveho fyzika

Hem zajimavé... ty zrcátka jsem trochu nepochopil nechtělo by se ti poslat mi na mail fotka detailu a uchyceni??? Jen čistě z technologického zajmu? A tu palubku (zástavbu)... asi se ti nechce napsat do článků popis výroby že? :) Rozmysli si to neš odpovíš že ne... :)))