skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Diplomy a poháry:
Moravskoslovenský pohár 2009
1. místo v soutěžích zručnosti
1. místo v AOS (orientační soutěže)
2. – 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz (brno.tym.cz)/
1. místo v soutěži zručnosti
1. místo v AOS
19. – 21.6. 2009 sraz Moravský kras
* 2. místo v soutěži zručnosti
1. místo v AOS
Popis auta:
Web: www.martinovo.info/
Motor:
Původní Š120L (do 26.4.2003 110 000 km).
Současný 781.136 s upraveným karburátorem JIKOV SEDR z Š136, vačka 270
V přípravě je motor 1,4 :-)
Podvozek, brzdy a obutí:
Přední náprava:
pružiny 130L/A + tlumiče 130LR
Zadní náprava:
vlečená - upravená dle tovární dokumentace na 130 L/A, zapouzdřená ložiska SKF
Pneumatiky:
v předu FULDA Carrat asuro 185/60R13, vzadu BARUM Bravura na Apolech
Brzdy:
v předu 4pístkové třmeny
v zadu zatím seriové bubny a prasátka 22 - odlitky na kotouče už jsou ve sklepě, na zadních kotoučích už se pracuje :-)
Karosérie:
V říjnu 2002 vyvařeny přední nosníky + výměna blatníků a boční blinkry z VW Vento
Cockpit:
Přístrojovka Š130, Sportovní volant, střešní okno z Felicie (původním teklo)
2007:
sháním díly na plechařinu a bude se vyvařovat, na chatě je v plánu letos postavit malou garáž,.....
Úpravy v nejbližší době:
Motor 1,4 - uz je ve sklepe
GO přední nápravy a úpravy dle 130LR
chlazené přední kotouče, kotouče na zadní nápravu
27.3.2008 - vyměněn karburátor Pierburg 2E za upravený SEDR
29.3.2008 - vyměna lanovodů ruční brzdy a hadice posilovače
5.4.2008 - Tomáš mi přivezl orovnanou a vyleštěnou hlavu, ještě přivést kliku a hurá do skládání new motoru
12.4.2008 - 2.místo na II. malokarpatském sraze, Rozbehy, SK
15.4.2008 - sehnal jsem štít přední brzdy (díky Tomapovi) a dal jej opískovat
17.4.2008 - konečně doskládávám přední nápravu, snad už příští týden ji namontuju do auta
25.4.2008 - Výměna přední nápravy
2009 - Výměna prahů, vyvařování
19.-21.6.2009 - 1.místo AOS, 4. sraz moravský kras, Karolín (BK)
19.-21.6.2009 - 2.místo zručnost, 4. sraz moravský kras, Karolín (BK)
2.-4.10.2009 - 1.místo Orientační závod, 6. Jihomoravský pohár
2.-4.10.2009 - 1.místo Dovednostní soutěže, 6. Jihomoravský pohár
2009 - 1.místo za rok 2009 - Automobilové dovednostní soutěže, 1.Moravskoslovenský pohár
2009 - 1.místo za rok 2009 - Soutěže zručnosti, 1.Moravskoslovenský pohár
Moravskoslovenský pohár 2009
1. místo v soutěžích zručnosti
1. místo v AOS (orientační soutěže)
2. – 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz (brno.tym.cz)/
1. místo v soutěži zručnosti
1. místo v AOS
19. – 21.6. 2009 sraz Moravský kras
* 2. místo v soutěži zručnosti
1. místo v AOS
Popis auta:
Web: www.martinovo.info/
Motor:
Původní Š120L (do 26.4.2003 110 000 km).
Současný 781.136 s upraveným karburátorem JIKOV SEDR z Š136, vačka 270
V přípravě je motor 1,4 :-)
Podvozek, brzdy a obutí:
Přední náprava:
pružiny 130L/A + tlumiče 130LR
Zadní náprava:
vlečená - upravená dle tovární dokumentace na 130 L/A, zapouzdřená ložiska SKF
Pneumatiky:
v předu FULDA Carrat asuro 185/60R13, vzadu BARUM Bravura na Apolech
Brzdy:
v předu 4pístkové třmeny
v zadu zatím seriové bubny a prasátka 22 - odlitky na kotouče už jsou ve sklepě, na zadních kotoučích už se pracuje :-)
Karosérie:
V říjnu 2002 vyvařeny přední nosníky + výměna blatníků a boční blinkry z VW Vento
Cockpit:
Přístrojovka Š130, Sportovní volant, střešní okno z Felicie (původním teklo)
2007:
sháním díly na plechařinu a bude se vyvařovat, na chatě je v plánu letos postavit malou garáž,.....
Úpravy v nejbližší době:
Motor 1,4 - uz je ve sklepe
GO přední nápravy a úpravy dle 130LR
chlazené přední kotouče, kotouče na zadní nápravu
27.3.2008 - vyměněn karburátor Pierburg 2E za upravený SEDR
29.3.2008 - vyměna lanovodů ruční brzdy a hadice posilovače
5.4.2008 - Tomáš mi přivezl orovnanou a vyleštěnou hlavu, ještě přivést kliku a hurá do skládání new motoru
12.4.2008 - 2.místo na II. malokarpatském sraze, Rozbehy, SK
15.4.2008 - sehnal jsem štít přední brzdy (díky Tomapovi) a dal jej opískovat
17.4.2008 - konečně doskládávám přední nápravu, snad už příští týden ji namontuju do auta
25.4.2008 - Výměna přední nápravy
2009 - Výměna prahů, vyvařování
19.-21.6.2009 - 1.místo AOS, 4. sraz moravský kras, Karolín (BK)
19.-21.6.2009 - 2.místo zručnost, 4. sraz moravský kras, Karolín (BK)
2.-4.10.2009 - 1.místo Orientační závod, 6. Jihomoravský pohár
2.-4.10.2009 - 1.místo Dovednostní soutěže, 6. Jihomoravský pohár
2009 - 1.místo za rok 2009 - Automobilové dovednostní soutěže, 1.Moravskoslovenský pohár
2009 - 1.místo za rok 2009 - Soutěže zručnosti, 1.Moravskoslovenský pohár
Martin120 / Š130GL - komentáře:
15:43:01
14.01.2004
14.01.2004
Milošek
-> Komár 1981: no myslim ze s kadeta ale u nej sem videl takovou hezci tak jestli je to z neceho jinyho....-> Martin120: ty jo chudak nightrider ted ma konkurenci
15:31:54
14.01.2004
14.01.2004
U-Geen
brr digitalni pristroje...
15:23:12
14.01.2004
14.01.2004
Komár 1981
-> Martin120: Ty pristroje vypadaj moc pekne, hodne zdaru!! (z jakyho gsicka to je? nejak se nechytam...a ne ze bych chtel kopirovat)
11:44:14
14.01.2004
14.01.2004
SOMALECEK (martin120)
tak jsme s Panmistrem rozchodili LCD palubku z GSička. Teď zbývá jen rozchodit palivoměr a techometr a hurá s ní do auta. Foto v galerii
21:46:52
15.12.2003
15.12.2003
SOMALECEK (martin120)
čemu se směješ? co jsem měl dělat jinýho? a jak to krásně ztichlo motor se trošičku víc promazal a je to no už jsem vzal plnou normálního
19:01:27
15.12.2003
15.12.2003
Lukáš
-> Martin120:
18:07:40
15.12.2003
15.12.2003
SOMALECEK (martin120)
tak jsem byl dneska z nouze nucen natankovat NATURAL MIX s olejem Husqvarna teď je za mnou smrad jak za motorovou pilou zapoměl jsem natankovat a v autě nic jinýho hořlavýho nebylo.
22:25:46
11.12.2003
11.12.2003
SOMALECEK (martin120)
tak jsem si dneska konečně po měsíci vyměnil LZ prasátko páč mi brutálně teklo, ale na to že bylo celý kolo a plnej buben kapaliny mi ubylo cca 0,5dcl takže moc nechápu kde se tolik kapaliny vzalo. Ale teď to brzdí jako kráva :-)
10:52:09
10.12.2003
10.12.2003
U-Geen
-> Lukáš: to si tam udělaš eště přepínač jako to mam já.
09:10:19
10.12.2003
10.12.2003
SOMALECEK (martin120)
je lepší těm přídavnejm dát vlastní relé se spínačem, aby se daly vypnout je třeba blbost s něma svítit ve městě a na silnici kde nejsou potřeba ony ty žárovky dostávají docela pokuř když se to furt přepíná a nedej bože pokud tam dáš něco výkonějšího tak pak nestačíš měnit
09:04:56
10.12.2003
10.12.2003
Lukáš
-> u-geen: a to bude pak svítit jen při zaplejch hl. dálkovejch nebo i zvlášť, když je zapnu při potkávačkách ...?
22:22:00
09.12.2003
09.12.2003
U-Geen
-> Lukáš: kabel k relatku pridavnejch dalkovejch pripojit na vyvod 7/8 pojistky.
22:15:27
09.12.2003
09.12.2003
Lukáš
-> Martin120: a jak se to dá připojit, aby šly zároveň - vždyť tady je spousta aut, co maj přídavný dálkový, tak prosím poraďte, jak to napojit...
22:00:00
09.12.2003
09.12.2003
Radek
To je fak:-)
21:55:31
09.12.2003
09.12.2003
SOMALECEK (martin120)
když jedeš po běžné české silnici (kráterodromu) tak se hodí každá lucernička
21:51:52
09.12.2003
09.12.2003
Radek
No pokud vím tak podle vyhlážky to bejt nemůže a když je mlha tak dálkáče spíš oslněj než pomůžou tak k čemu to potom?
21:50:47
09.12.2003
09.12.2003
Lukáš
-> Martin120: to mě právě štve na mým autě - když chci dát přídavný dálkáče, tak jdou jen s potkávačkama, jakmile přepnuu na hlavní dálkový, tak se automatiš vypnou ;-(
21:48:29
09.12.2003
09.12.2003
SOMALECEK (martin120)
já je ještě nemlžu zaponout páč nejsou připojený ale mám nachystanou úpravu el.instalace aby šly i s mlhovkama tak jako na všech vozech aktuální produkce
21:46:19
09.12.2003
09.12.2003
Lukáš
-> Martin120: a můžeš s nimi zároveň pouštět i mlhovky nebo ne?
21:45:00
09.12.2003
09.12.2003
SOMALECEK (martin120)
protože seriový bludičky jsou málo, jelikož jezdím každý týden na chatu cestou necestou polem nepolem, lesem nelesem tak potřebuju mít aspoň trošičku rozhled