-> Mr.X_: ahoj, jestli ti můžu dpopručit, zkrať př
dní pružiny o 1,5závitu a na zadek dej pružiny Rapid. Takhle sme to udělali na kámošově šáde (Rudy125 z virtu) a zadek už nesedí na zemi a nemá áčka. jinak to vypadá fajn
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L
- vývozní verze do Rakouska
Rok výroby:
- 1988
- nová karosérie v 1996
Stav tachometru
- prej něco kolem 260000 km
Motor:
- 742.12
- v původním stavu
- šlape jak hodinky
- nikde nic neteče ani neprosakuje (jenom vazelína z vodní pumpy - hold strejda starej jezedák :D)
- jezdí na LPG.
Převodovka:
- 5Q
- mokrá
- SP: 4,22
Přední náprava:
- Stav v celku dobrý
- nově dělané brzdy
Zadní náprava:
- Kyvadlová.
Interiér:
- Kolínskej volant
- spínačka z Felicie
- vlastnoručně vyráběný polepy budíků RS + leštěné obroučky
Audio:
- rádio Sony Xplod BT-2600
- no name reproduktory pod sedačkama (vypadaj jak ke kompu :D)
Karosérie:
- barva vesměs 4185 - English Sky Blue
- výměna v roce 1996
- celkem jetý zadní nosníky
Zvláštní výbava:
- provoz na LPG
- cyklovač
- vyhřívané zadní sklo
- přídavné dálkové a mlhové světlomety
Spotřeba:
- 10,54 l LPG/100km
Jak šel čas:
- 3.7.2009 auto mi začalo řikat Pane :D
- 5.7.2009 vyčištěn a stříknut kufr
- 12.7.2009 odrezovací kůra zadních podběhů a lemů (předek mě čeká taky)
- 23.7.2009 částečné vyvaření karosérie (podlahy, úchyty zadního nárazníku)
- 24.7.2009 instalace kolínskýho volantu
- 11.8.2009 kola stříknutý na bílo, chromovaný límce, černý škoda pokličky
- 15.8.2009 odrezovací kůra pod bočníma blinkrama a pod pravým A sloupkem
- 8.9.2009 výměna předního čela
- 10.9.2009 instalace spínačky a zámků z felicie na plochej klíč (díky pexi)
Auto jsem dostal od strejce k 18. narozeninám. Teda k narozeninám to asi nebylo, páč si koupil Focuse a tohle mu bylo líto hodit do šrotu. Jinak strejc zarytej škodovkář, takže auto je v celku v pohodě. Aspoň po technický stránce. Motor, převodovka, brzdy,... všechno v naprostý pohodě. Ale karosérie dostala fakt zabrat. Spravený je všechno, co je vidět. Ostatní nic moc. Navíc zastánce názoru že co je namaštěný, to nerezne. Takže kam se podíváš, tam je olej. Moc mu to ale nevyšlo. Ještě rok má technickou, takže se uvidí, jak na tom budu finančně.. Buď bych tohle dal do pucu, abych prošel technickou nebo bych koupil něco novějšího.
- vývozní verze do Rakouska
Rok výroby:
- 1988
- nová karosérie v 1996
Stav tachometru
- prej něco kolem 260000 km
Motor:
- 742.12
- v původním stavu
- šlape jak hodinky
- nikde nic neteče ani neprosakuje (jenom vazelína z vodní pumpy - hold strejda starej jezedák :D)
- jezdí na LPG.
Převodovka:
- 5Q
- mokrá
- SP: 4,22
Přední náprava:
- Stav v celku dobrý
- nově dělané brzdy
Zadní náprava:
- Kyvadlová.
Interiér:
- Kolínskej volant
- spínačka z Felicie
- vlastnoručně vyráběný polepy budíků RS + leštěné obroučky
Audio:
- rádio Sony Xplod BT-2600
- no name reproduktory pod sedačkama (vypadaj jak ke kompu :D)
Karosérie:
- barva vesměs 4185 - English Sky Blue
- výměna v roce 1996
- celkem jetý zadní nosníky
Zvláštní výbava:
- provoz na LPG
- cyklovač
- vyhřívané zadní sklo
- přídavné dálkové a mlhové světlomety
Spotřeba:
- 10,54 l LPG/100km
Jak šel čas:
- 3.7.2009 auto mi začalo řikat Pane :D
- 5.7.2009 vyčištěn a stříknut kufr
- 12.7.2009 odrezovací kůra zadních podběhů a lemů (předek mě čeká taky)
- 23.7.2009 částečné vyvaření karosérie (podlahy, úchyty zadního nárazníku)
- 24.7.2009 instalace kolínskýho volantu
- 11.8.2009 kola stříknutý na bílo, chromovaný límce, černý škoda pokličky
- 15.8.2009 odrezovací kůra pod bočníma blinkrama a pod pravým A sloupkem
- 8.9.2009 výměna předního čela
- 10.9.2009 instalace spínačky a zámků z felicie na plochej klíč (díky pexi)
Auto jsem dostal od strejce k 18. narozeninám. Teda k narozeninám to asi nebylo, páč si koupil Focuse a tohle mu bylo líto hodit do šrotu. Jinak strejc zarytej škodovkář, takže auto je v celku v pohodě. Aspoň po technický stránce. Motor, převodovka, brzdy,... všechno v naprostý pohodě. Ale karosérie dostala fakt zabrat. Spravený je všechno, co je vidět. Ostatní nic moc. Navíc zastánce názoru že co je namaštěný, to nerezne. Takže kam se podíváš, tam je olej. Moc mu to ale nevyšlo. Ještě rok má technickou, takže se uvidí, jak na tom budu finančně.. Buď bych tohle dal do pucu, abych prošel technickou nebo bych koupil něco novějšího.
Pavlos120 (RIP...2.7.2010) - komentáře:
10:29:40
20.09.2009
20.09.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
17:29:52
04.07.2009
04.07.2009
Mr.X_
doplněn popis a fotky