Gryzly / Š 120LS Hnědka Gryzly / Š 120LS Hnědka

komentáře | popis | fotky | Gryzly | 21.01.08 12:31 | 11x v oblíbených
Tak vám představuju hromadu šrotu z které se postupně stává opět auto.



Typ: Škoda 120LS

Rok výroby: 1984

Motor: 742.13 vyměněn v roce 1992

Převodovka: pětistupnová 4,22

Zadní náprava: kyvadlová

Karoserie: vyměněná v roce 1989

Střešní okno, tažné zařízení, autorádio.



LEDEN 2004

Prvním majitelem byla firma Velamos s.p. (znáte kola Velamos?)

Druhý majitelem byla firma Velosteel a.s.

Třetí majitel je můj táta. Od prosince 2003. Jelikož je

zaměstnanec tak mu dovolili si auto odkoupit. Auto bylo v takovém

to stavu: totálně zežraný prahy, totálně zežraný lemy, totálně

zežraný přední podběhy, zežraná podlaha, trochu rezavý dveře.

Absolutně nejvíc na světě ;-) zajebanej motor a převodovka. STK

skončila v lednu 2004.



PODZIM 2004

Tak auto je už vyvařený a prahy, zadní blatníky, lem přední kapoty a roh jedněch dveří je nastříkanej do stejné barvy, kufr a vnitřek je natřenej taky odstínem 2315. Spodek auta je natřenej dvěma až třema vrstvama černýho Tlumexu. Dutiny vystříkány Resistinem na dutiny. V listopadu bylo auto na STK a prošlo uplně bez problémů. Ale ještě z něj teče olej z převodovky i z motoru. Musí se to přetěsnit.



VELIKONOCE 2005

Tak jsme zase vyndali motor a převodovku, na motoru se přetěsnila vana, a vyměnili se obě gufera na klikovce, taky se přetěsnilo boční a vrchní víko ventilů. Převodovka po přetěsnění začala nějak hučet takže se zavezla p.Hoškovy který během 24 hodin převodovku přetěsnil a vyměnil synchrony a ozubený kola na prvním druhém a třetím stupni.



Až bude auto opravený a po STK tak bude na prodej.

Takže předběžní zájemci se můžou už hlásit.



POZOR !!! Dnes 16.7.2005 bylo auto prodáno, prodejní cena byla 18 000 Kč.



21.KVĚTNA 2006

Dnes jsem byl u autíčka na návštěvě a má na tachometru 35 812 km, bohužel nevím kolik tam bylo když jsem to prodával, Auto dostalo svíčky NGK, nový kladívko a kabely ke svíčkám, na jaře majitel koupil nový gumy OR34 a laminátovou LR vanu na zadní kapotu.



18.ŘÍJNA 2006

Dnes jsem s majitelem a autíčkem jel na STK a dopadlo to špatně. neprošlo to. Nesvítili blinkříky na předních blatnících (o tom mi řekl majitel asi tak 10 minut před STK) , přední světlomet svítil moc vysoko a technik ani neměl nějak chuť se s tím štelovat. a hlavně pozvohýbany a rezavý konce nápravnice v místech kde je gumový silentblok. Zkusím to trochu narovnat a zatřít tlumexem, jinak by se musela vyměnit náprava. NA tachometru je 37 666 km, takže za pět měsícu majitel najel ani ne 2000 km.



12.ČERVENCE 2007

44 000 km přesně.

. . .



Někdy v půlce listopadu za mnou přišla kolegyně Martina, jíž jsem todle auto prodal jestli si ho od nich koupím zpět, že asi budou kupovat Favorita za 28 000,- tak jsem jí říkal že ho nekoupím, ale seženu ji na to kupce, a na to fáčko at si dá hodně pozor protože za 28 kolíků to musí být v luxusním stavu. po týdnu přišla že od známého asi budou kupovat Felicii za 35 000,-, tak jsem ji řekl že za ty prachy to bude asi nějaká rezavá mrdka. No a před vánocama přišla s tím že asi koupijou Renaulta Chamade z roku 1990. Tak jsem jí sehnal kupce, čekal jsem že za to auto bude chtít tak 15 000,- proptože před třema rokama za to dali 18 000,-, ona je takový naivka. Takže jsem se docela divil když vytasila cenu 5 000,-, která pak ještě klesla na 4000,- protože si nechají rádio. ;-) Začátkem ledna si koupili opravdu červenýho Renaulta 19 Chamade 1,4.



18.LEDEN 2008

47 950 km konec jedné etapy tohoto auta.

S novou majitelkou jsme se dohodl na tom, že jí auto ještě trochu proklepnu, než ji ho předám. V pátek jsem ho ráno dovezl domů a nestačil jsem se divit, málem jsem si rval vlasy, jak je to auto zhuntovaný. V pátek jsem na něm pracoval 13 hodin a v neděli dalších 10 hodin. V sprnu jsem majiteli koupil novou řadicí páku protože asi byla prasklá kulička dole. když jsem si ale v pátek auto odvážel od Neda Flanderse, tak po sešlápnutí spojky mě bylo jasný že je zavzdušněná, zabírala na posledních možná 2 cm. odvzdušnění na místě nepomohlo, vyměnil jsem řadící páku kterou si on tam za celých 5 měsíců nedal. Přes kabely z druhého auta jsme to musely nastartovat, protože na Hnědce byla vybitá baterka i když je jen rok stará. Domů jsem nějak dojel však to je jen 25km horama. Doma jsem tam namontoval nový spojkový hlavní i pracovní váleček, odvzdušnil a seřídil spojku. Taky jsem musel vyměnit sedačky protože tam byli namontovaný z nějakého starého Renaultu, jednak byli tam vysoko, že se za volan muselo nasedat jak na kolo se štanglou, protože mezi volantem a sedákem bylo jen asi 10cm a nešlo tam protáhnout nohu, navíc ty sedačky šli posunout jen asi 5cm dozadu, protože vepředu byl doraz a dozadu nešli kvuli šroubu zašroubovanému doprostřed kolejnice. nafotce je vidět rozdíl mezi sedačkou Renault a Škoda. Navíc sedáky Renaultu byli o hodně širší, takže když se řadila pětka nebo zpátečka tak řadící páka brala o sedák spolujezdce. Rozdělal jsem a vyčistil karburátor, vyměnil těsnění, a O-kroužky, vzduchový filtr byl černý jako uhlí, ten snad za ty 3 roky nikdy neměnil. Oleje tam je pod ryskou, ten ještě budu muset doplnit, několik žárovek bylo prasknutých, předstih byl asi kolem -7°, dveře u řidiče byli prověšené že brali o B sloupek, tak jsem spodní pant vypodložil. Ta LR vana je přišroubovaný přemi šrouby skrz kapotu a šrouby už reznou, navíc se mu nepodařilo dotáhnout šroub kterým drží pant kapoty ke karoserii, takže ten šroub byl asi 2cm vyšroubovaný a kapota měla volný pohyb, LR vana odřela barvu na vršku blatníku. Modrá stříška která je přidělaná nad zadník oknem je přidělaná samořezkama přímo do střechy, kvůli kabelům na brzdové světlo v ní, tak majitel rozřízl tapecíruňk a vyvrtal další díru do střechy, samozřejmě to ničím nezatřel.

Na karoserii jsou tři bebina. prní nejmenší je zmáčnutý levý přední roh nárazníku, druhý je zmáčknutý zadní levý roh karoserie, je ohnutý blatník i zadní čelo. barva popraskala a ničím se to nezatřelo. A třetí nejhorší se stalo když Rómeo vyjížděl z nějaké brány a brzo zatočil a o sloupek brány promáčkl zadní pravé dveře, zmáčknul dole práh a začátek lemu. Dneře šli narovnat dobře, práh a lem se ale nerovnal, jen koupil prý stejný odstín barvy a zastříkal to sprejem, Problém že místo hnědi kamenné 2315 koupil béžovou 2040 ale prej při nastříkání to vypadalo stejně. Asi měl vlčí mlhu před očima protože i to víčko spreje který mi dal je uplně jiné.

pokračování zítra.

Gryzly / Š 120LS Hnědka - komentáře:

14:38:25
16.06.2005
angela
-> Gryzly: A nejen to.88 85 49 18 166 167
08:35:39
16.06.2005
Gryzly
-> angela: Jelikož jsem tam hodil smajlík, tak jsem to myslel jen ve srandě, víš?

No máme doma tedˇ šest škodovek. budeš chtít svézt v každé? ;-)
18:37:45
15.06.2005
angela
-> Gryzly: No promiň já se ti tu omlouvám a ty takhle,no počkej,Doufám,že mě v tatínkově autě svezeš?
22:40:08
09.06.2005
Gryzly
-> angela: No radši už nepij. ;-) todle je to hnědý auto a v tomhle jsi se vézt nemohla. To v tom druhém. Todle je tátova seriovka skoro k prodeji. a vezla si se v mojem "tuňáku"
18:56:04
08.06.2005
angela
-> Gryzly: no vždyť už jsem se v ní vezla a řekla ti svůj komentář.1
00:36:50
12.05.2005
Gryzly
-> angela: Tak náhodou todle je ted nádherná seriovka s maximální výbavou. Má kastli kompletně po G.O. a nenajdeš na ní jediný rezavý místo.
17:59:19
09.05.2005
angela
Gryzly,tak to je vrchol všeho chudáci auta,sice já má m zrezlý dveře,ale ty máš špatný obě dvě auta,to je k pláči a ne k chlubení,jen se na ně podívej takhle vypadá auto kanibala a ne někoho kdo se zajímá o škodovky!
23:02:26
25.04.2005
Gryzly
-> kuko: Asi se to vyplatí, protože kromě několika věcí jako prahy, lemy a tak se hodně věcí stříhalo a tvarovalo z tabule plechu. Táta je klempíř, tak s plechem umí divy.
17:30:35
25.04.2005
kuko
vy sa s tym takto trapite a nakoniec to predate za mizerny peniaz, to by som si radsej nechal, alebo sa do toho ani nepustal, ale zase ked ste to odkupili za babku, tak sa vam to mozno aj oplati, 6b
11:07:27
22.04.2005
Kroulíček
Jo tak to je mazec!!Docela gu!!7,b!!koukni na mojí!4
17:10:29
31.03.2005
Ge-OR-Ge
-> Gryzly: davam ti taky nejaky ty bodiky

23:53:34
03.03.2005
Stal
-> Gryzly: Primo z okresniho mesta :)
12:17:29
03.03.2005
Gryzly
-> Stal: A odkud přesně z jeseníků? Já jsem z Velkých Losin.
08:27:55
03.03.2005
Stal
-> Gryzly: Zlin je me soucasne pusobiste, ale z Jseniku pochazim, a casto se tam i vracim neb tam mam rodinu.
00:11:33
03.03.2005
Gryzly
-> Stal: No Zlín a jeseníky to je trochu deleko od sebe, ne? ;-)

-> minno: No není celý v laku, stříkali se jen zadní blatníky, prahy podlaha kufr a lem přední kepoty a pokud se vyleští puvodní barva tak není vidět rozdíl. zítra odpoledne aktualizuju fotky.
18:06:11
02.03.2005
minno
-> Gryzly: uz je to po laku? lebo pod tym snehom to tak vypada1
16:14:42
02.03.2005
hany
přidávám bodíky 1
11:11:52
02.03.2005
Stal
-> Gryzly: Hehe, jj, Jeseniky to znam, taky sem z tama, si pamatuju, clovek rano otevrel dvere a tam stena ze snehu, pres nafoukalo dva metry snehu :))
07:57:39
02.03.2005
Gryzly
-> Skodaman_Jirka: Ale tímhle se nejezdí a to moje je taky furt snowless.
07:51:29
02.03.2005
-> Gryzly: my máme u baráku 20cm snehu a auto cistim kazdou chvili,kdyz snezi...abych odjel do prace...
Extreme Tyres