skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda 120 L
- asi největší zajímavost na tomto autě je to, že plechy i lak je původní a nikde naprosto žádná koroze. Oauto celý život pečováno jak o vlastní dítě :-) Původní majitel na autě za 23 let najezdil jen 31000 km a stále ho garážoval pod dekou. Jelikož to byl pán hravý a vynalézavý, auto jsem koupil již s nějakými úpravami, které byly opravdu dokonale provedené (vše slícované do posledního milimetru, vše opravdu jak nové). A za 10000 kč, nekupte to!
co se týče úprav, tak jen tyto drobnosti:
-centrál
-alarm
-imobilizér
-paeger
-prolisy
-folieelektrické otvírání kufru i motoru
-ostrá vačka
-startování a topení z Felicie
-bílé blinkry a všude diodové osvětlení
-odlehčený setrvačník
-vyztužená náprava
-cívky a zapalování Favorit (+ hladké kliky taky z Fa)
-4x repro a autorádio na Cd MP3 + USB vstup a vstup na paměťové karty
-kovové pedály a kožená radička
-spojlery,mračítka a sportovní maska
-sport. filtr a sání
-karburátor z nejnovějších škodovek
-laděný výfuk
-snížené pérování ve předu (to má za následek, že auto je pěkně v rovině, má snížený předek a né že zadek je na zemi a předek ve vzduchu jak tomu u škodovek bývá)
-přídavná světla
-sport. volant
+ plno dalších drobností (celé auto pečlivě udržované do posledního šroubku. Celková investice do vylepšení a hlavně údržby cca 90 000 kč)
- asi největší zajímavost na tomto autě je to, že plechy i lak je původní a nikde naprosto žádná koroze. Oauto celý život pečováno jak o vlastní dítě :-) Původní majitel na autě za 23 let najezdil jen 31000 km a stále ho garážoval pod dekou. Jelikož to byl pán hravý a vynalézavý, auto jsem koupil již s nějakými úpravami, které byly opravdu dokonale provedené (vše slícované do posledního milimetru, vše opravdu jak nové). A za 10000 kč, nekupte to!
co se týče úprav, tak jen tyto drobnosti:
-centrál
-alarm
-imobilizér
-paeger
-prolisy
-folieelektrické otvírání kufru i motoru
-ostrá vačka
-startování a topení z Felicie
-bílé blinkry a všude diodové osvětlení
-odlehčený setrvačník
-vyztužená náprava
-cívky a zapalování Favorit (+ hladké kliky taky z Fa)
-4x repro a autorádio na Cd MP3 + USB vstup a vstup na paměťové karty
-kovové pedály a kožená radička
-spojlery,mračítka a sportovní maska
-sport. filtr a sání
-karburátor z nejnovějších škodovek
-laděný výfuk
-snížené pérování ve předu (to má za následek, že auto je pěkně v rovině, má snížený předek a né že zadek je na zemi a předek ve vzduchu jak tomu u škodovek bývá)
-přídavná světla
-sport. volant
+ plno dalších drobností (celé auto pečlivě udržované do posledního šroubku. Celková investice do vylepšení a hlavně údržby cca 90 000 kč)
Viernez/škoda 120L - komentáře:
13:54:50
28.02.2009
28.02.2009
Viernez
tak už jsem změnil vzhled mýho auta pro negativní ohlasy na spojler a na mračítka... viz nové foto... spojler šel do barvy, aby nebyl tak výrazný jako v černé barvě a mračítka zmizeli
20:20:39
21.02.2009
21.02.2009
Jožynek
-> Viernez: ATS CUP
akurat neviem ci su aj 14tky?
akurat neviem ci su aj 14tky?
20:15:39
21.02.2009
21.02.2009
Tomaso435
-> Viernez: moc to s těma vystouplejma nepřeháněj,, nebo máš za chvíly po lemech
17:02:28
18.02.2009
18.02.2009
Viernez
22:19:10
15.02.2009
15.02.2009
Viernez
lidi s těma kolama bych potřeboval poradit. Padlo tady plno názoru že by slušeli víc jiný kola, chtěl bych zachovat její šířku (holt trpim na vystouplejší kola), chtěl bych něco vkusnýho, o málo většího (nejmíň 14tky), ale zase abych za to nezaplatil majlant... to víte chudej student... kdo mi please poradí? díky
20:22:34
15.02.2009
15.02.2009
jarda.u1
-> Viernez: koupils dobře
17:09:32
15.02.2009
15.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
Hlavně že to je naprosto zdravé ta kastla, toho si važ. dal bych tam jiné kola a už bych jen jezdil...
14:30:05
15.02.2009
15.02.2009
Viernez
09:58:02
15.02.2009
15.02.2009
Viernez
p.s. myslim že tlumex by srážku se šutrem jak hlava velkym stejně neutlumil
20:04:44
14.02.2009
14.02.2009
Viernez
origo tam byla, ale ulomil se držák tak tam přišla tahle. Navíc původní majitel tu origo tak vyzdobil že to auto vypadalo přeplácaně jak Vánoční stromek, tahle maska to trochu umírnila
20:00:09
14.02.2009
14.02.2009
Tomaso435
ještě bych dal origo masku ze 12Oky a myaslim že by se to bez mračítek obešlo ;)
19:50:14
14.02.2009
14.02.2009
Viernez
jojo, díky moc za názory a rady, spojler by tam bejval opravdu nebyl, ale poputoval tam kvůli těm srážkám s kamenama, na újmě pak neutrpělo jen přední čelo ale i spodky blatníků, řešil jsem otázku co s tím, protože nejsem příznivec hard tuningu, takže přehnaný plasty od tuningových výrobců se mi nechtělo kupovat a tak jsem scháněl 3 měsíce origo plast škodováckej kterej se dělal do vývozu a podařilo se sehnat, pak ještě kluci v servisu mi tam zalaminovali přídavný světla, bo bez nich to vypadalo hrozně. Mračítka sou můj styl, bez mračítek to nebylo prostě ono (viz nové foto co jsem teď přidal). Původně auto ten spojler nemělo, ale díky těm všem přídavnejm světlům vypadalo ještě hůř než teď. Vypadalo to jak nějakej zubatej králík s těma světlama. Jinak černá guma na dveřích je opět tuzex originál doplněk. Zvenku je vše origo na škodovku, žádná noname výroba, nebo předělání z jinýho auta, nebo tak něco.
19:39:04
14.02.2009
14.02.2009
Tomaso435
mmmmm pěkná škodule,,,, jen detailek,, mračítka a spoiler bych dal pryč,, jinak je hezká ! sportovní nádech se mi líbí
18:40:53
14.02.2009
14.02.2009
stika87 - Maschinenführer
ten spojler doopravdy odelej ;-) celo se da popripade koupit za 500 novy ;-) a kdyz ti tolik vadej kaminky tak to natri cernym tlumexem ;-) ale todle se tam fakt nehodi ;-) ten cernej pruh si tam sedi ;-) ale ta guma uprostred dveri uz moc ne ;-)
18:30:52
14.02.2009
14.02.2009
Viernez
tak lidičky pište
18:16:11
14.02.2009
14.02.2009
Viernez
díky, ty nálepky tam nejsou pro to, že bych si v tom liboval ale z jednoho důvodu: ty pruhy na boku jsou tam proto, že od roku 1986 se v tuzexu prodávali za příplatek takový pruhy, takže původní majitel si chtěl udělat radost a koupil si je a dal na auto, jenže po 20ti letech se začli loupat a když jsem je sundal byli tam uplně vyžraný stopy po nich tak jsem musel vyrobit nový. Ta vlajka na kapotě je tam účelně proto, aby zamaskovala lehkej ťukanec kterej auto utrpělo a měnit kvůli tomu kapotu se mi nechce, jsem rád že je vše původní. Spojler pod nárazníkem taky neni výplod mojí fantazie, ale slouží jako ochrana plechového spojleru pod ním před kamením kterým bohužel často na chatě musím projíždět. Děkuji za komentář a pište nebo se ptejte klidně dále
18:16:03
14.02.2009
14.02.2009
stika87 - Maschinenführer
pekne udelana do sportu ;-) me se libi mozna ten predni spojler bych schodil ;-)
18:01:06
14.02.2009
14.02.2009
Pavel P..
dobrý...ale lepší by byla bez nálepek a mračítek.
18:00:10
14.02.2009
14.02.2009
Karel.
-> Viernez: hoď tam jupitery, oddělej tu vlajku a zadní křídlo + možná ten spoilírek, ale nevypadá zas tak špatně a bude to hezký
17:57:12
14.02.2009
14.02.2009
Viernez
co na ní říkáte?