Myslím že Johny Death to s tým názvom 120S napísal naschvál, lebo pod holým názvom 120 si každý predstavuje 120L :-) Aj keď napísať 120S je somarina...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Další projekt na kterém teď dělám najdete zde... www.majro-kart.cz/
na této stránce - www.johny.faann.net/ najdete i zajímavá videa.
na této stránce - www.johny.faann.net/ najdete i zajímavá videa.
JOHNY DEATH/ŠKUBÁNEK - komentáře:
neomlouvej se :-)) a jinak jako T2 :-)
-> wekky: JJ kámoš jednu 105 Sport :o))) má.

-> Tuner#2: Jo, něco podobného dělali, ale jmenovalo se to jen 120 (bez písmene). Myslím, že navíc od 105S to mělo jen motor 120 a normální madla dveří. A nejsem si jistý jestli i sklápění opěradel př. sedaček. Ty byly u 105S napevno v jedné poloze (dokonce neměla ani koberečky, jen takové gumové pláty).
-> cici: Já vím, že byla 105S - ta byla úplně holá bez výbavy - např. místo madla dveří byly jen takový pásky z koženky, bez stahování zadních oken apod. a možná tuhle "nevýbavu" dělali i u 120 :o)) - jinak 120 S rally je ze základu opravdu hundrt.
-> U-Geen: sakra, to jsem ale... jo, máš pravdu, teď jsem si to uvědomil.omlouvám se.
-> cici: mas to trochu pomotany :-) 120S je stovka ne erko :-)
120s se vyráběla, nebo to je nějaké samorobo? Vím, že 120s bylo 110R v závodní úpravě...
tady jsou vcelku videt uchyty do podlahy: skoda120l.u-geen.net/main
/index.php?doc=foto&a... a urezal sem taky aretaci operadel tak, aby se oprely o plato.
No jde mi o to uchyceni jak jsi to resil nemohl bys mi to vyfotit a poslat treba na mail jak to mas pripevneny? a taky proto jestli se rozmerove vlezou?
-> Johny Death: mam je tam, teda ted jenom sedaky. Proc?
Nedaval jste uz nekdo dozadu sedacky z feldy?
CHIP:Cena tady v brne ve ferone 349 kc :))) docela jsem se prohl ale je skvelej :)
-> Johny Death: TAky me ceka myti, tak se ptam ... ten spray si asi taky koupim ... uvidime ...
chip: Ten motor tak jak jeste lezi na zemi je jen umytej. Mel nalitranych jen nejakejch 40000 a po umyti jsem si s tim jeste vyhral se zubnim kartackem :) ale pravdou taky je ze pak jsem celej hblok lakoval hlinikovym zaruodolnym sprejem do 800 stupnu.

No tak vyfuk je prozatimne vyresen. Vcera jsem vlez pred barakem pod auto a odsrouhoval jsem ho ze se podivam jak by se tam dal dat nopvej. Po oddelani jsem zjistil ze jsou jen vytrzeny trubky z toho tela a te jinak jse docela zdravej tak jsem bez vyfuku jen o trubkach zajel do garaze a vam povim to byl zvuk :))) sice jsem malem ohluchl za ty 2 km ale co lidi se ohlidlo :))) verdikt: vyfuk za 50kc zavarenej a opravenej a uz zase litam dale

Johny Death: tak ako pise tuner#2... ma odlisny tvar tot asi vsio ale ked budes sikovny tak to zozenies ... new je asi dost drahe

-> Johny Death: Hele a ten motor to jsi jen umyl a nebo jsi to i striknul nejakou barvou .... ?
-> Johny Death: 135-6 v Rapidu měla akorát jiný sací a výfukový potrubí, ale to se blbě schání a stojí to většinou dardu, takže jedině něco dočasně sesmolit navařením a naohýbáním trubek.
Tak vyroba zatim nic mnoho :-/ Jsem obednanej az na druhyho ze ted maji moc prace. Nevite nekdo kto tohle ctete jak se da vyresit abych na motor z felcky mohl dat bud novy vyfukovy potrubi a kdyz tak jaky tak aby sedel normalni rapidovej vyfuk??? Nikde moc nevedeli co je k te hlave kompatibilni :-/ ze rapid mel jinou hlavu nez favorit nebo tak nejak :-///