TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

22:50:36
27.08.2003
R@ZOR
Opravdu noblesní cár!!! Akorát to zadní čelo bych udělal jinak! Ale každýmu podle gusta..
20:25:11
27.08.2003
Milda
No vypada to moc pekne, co Besiny budou uz s novym vozem?
18:44:19
27.08.2003
Dušan
zepredu z boku to vypada jako nadherna skovka15
14:03:07
27.08.2003
MATTESS
hmmm,uz to vypada jako auto, zadni celo, narazniky, zrcadla...Jupiii179
13:34:25
27.08.2003
TUNER
Přidal jsem pár nových aktuálních fotek.

ps. jsou nafocené Ericsonem T68.
11:54:33
22.08.2003
TUNER
Nazdar "Vééééčko",dlou ho jsi u mě v garáži nebyl tak se nech překvapit.....už jsem osadil zrcátka tak je ještě musím zapojit a příští tejden se možná bude makat na motoru.....mam 14 dní dovču tak uvidíme co se za tu dobu dá udělat.Až budu jezdit tak se stavim,do tý doby se měj....asta la vista
12:31:06
18.08.2003
KamilX
Nazdar NINJOOO, už se na to nemůžu koukat. Pořát žádnej komentář... 10 Tady už to vypadá jak u tebe v garáži...(mrtvo) 3 Plánuješ letos Štílec?
12:34:54
24.07.2003
Dave - ten pátý
90 Fakt dost vostrá kára90
17:40:02
18.07.2003
TUNER
2 NIKI : pro každodení ježdění to určitě nebude,ale dík za nabídku časem pokud se něco bude předělávat se určitě ozvu...Jinak máš super kočár a mrzí mě že jsem "tu příhodu" v Hradci neviděl,to asi lidi čučeli!!!!!!9
12:13:44
14.07.2003
Saky
silenbloky z cepu jsou podle me dost maly, resp na zavodak kde neni odhlucneni atd je to uplne jedno-) ale na seriovej provoz to bude hlucny, ja dal z vodni pumpy z fava ale jeste jsem to nenahodil takze sem na to zvedavej, nekdo pry daval z prevodovky fackovy a prej je to OK
00:09:18
13.07.2003
Niky
No nevím jesli to je řesení pro každodení ježdění ale ja na svém zavodáku mám místo tech seriových hrůz /silenbloků/ silenblok z prředních svislých čepů, samozřeje že to znmená jiné držáky /nechat si vytočit kus trubky o vnitřním průmeru silenbloku ze svisláku,nalisovat a do původního držáku udělat díru pro náš nový silenblok/ No je to super.Je to stará zavodnická finta,kterou jsem pocytil někde dávo ale funguje to perfektne.To byste nevěřili jak se projeví špatné,unavené silenbloky na okmažité akceleraci.Tak si to představte že jste motor a máte jistý Kw potencial a co se stane když první co můsíte udělat je to že svou energii opřete do bláta /silenbloky/...ZTRÁTA... a pak až se přenese točivý moment na ostatní komponety....2. kapitolou je uchycení převodovky.Pokuď má někdo zájem ať mne kontaktuje na niky@volny.cz
10:46:58
11.07.2003
Saky
ono drzak bude v pohode spis ti budou hodne rychle odchazet silenbloky, ja kdyz sem narval do rapida motor z fabky kterej muze bejt tak o 20kg tezsi (tezsi klika, rost...) tak sem dal novy silenbloky a po roce uz sou zase dost proveseny, mozna to vyresej ty tvrdsi ale spis ne ja to vyresil pouzitim uplne jinejch silenbloku a uz to musi byt OK
21:20:27
10.07.2003
TUNER
Možný je všechno a proto se to musí nejprve otestovat.....52 Neni problem potom udělat silnější nebo vyztuženější držák,to je pro mě sranda 3 3
14:52:03
10.07.2003
Wilím - zrušená registrace
Zdá se mi ten levej závěs motoru u silentbloku trochu chatrnej, podle mě se to bude kroutit.
07:44:32
02.07.2003
KamilX
Kamil je u všeho obsazenej a tak na mě zbejvá většinou KamilX.

ps. mám u sebe digiták a tak sem snad taky přidám ten můj "STŘEP".
07:39:04
02.07.2003
MATTESS
to KamilX: me to bylo hned jasny, uz podle e-mailu
07:19:04
02.07.2003
KamilX
Zdravím, no konečně jste mě odhalili...85 Teď se vám tu budu motat každý den.... 36
21:10:56
01.07.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
Ha že by se už konečně zaregistroval??47 Jestli jo, tak vítaj kolego4
18:57:45
01.07.2003
TUNER
Srandičky srandičky na to vás užije...:-)Kdopak je ten KamilX???Je to ten co si myslim??
13:40:08
01.07.2003
mikee
Z tych slabsich, po V6-kach co sa montovali v 80-tych rokoch.47 55
Extreme Tyres