skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
16:03:48
12.11.2003
12.11.2003
CHIP
-> u-geen: Ze jo ty zadni vypadaj opravdu prt'avě Ty maj minimalne 6 cm .... ty jo to je dost to bych se docela bal ....
15:23:33
12.11.2003
12.11.2003
U-Geen
je to sou ty podložky :-) malý :-)
14:40:51
12.11.2003
12.11.2003
TUNER
Fotky jsou na světě......
11:08:13
11.11.2003
11.11.2003
TUNER
OK,někde vyhrabu fotky brzd a dam je sem.......Snad zítra
07:01:50
11.11.2003
11.11.2003
Miloš Vyskočil
To auto je fakt hezký, je vidět že v tom je utopenejch hodně peněz. Jediný co mi tam nesedí je to zadní čelo. Osobně zastávám názor, že když je škodovka hranatá, měly by se i doplňky volit spíš hranatý, ale samozřejmě je to jenom můj názor. Hlavně že se líbí svému pánovi. Jinak fakt pěkný
20:12:13
10.11.2003
10.11.2003
SOMALECEK (martin120)
dej sem foto brzd předních i zadních
12:55:01
08.11.2003
08.11.2003
Milošek
ty kola jsou great!!!!!!!!!kola=65proc
ent!
09:45:10
07.11.2003
07.11.2003
TUNER
Systémem pokus omyl.... Noooo osobne to rád vysvětlim ale takhle je to na dlouhý povídání....
21:38:12
06.11.2003
06.11.2003
juris
-> TUNER: Jak jsi tam dostal ty brzdy z octávky? chci taky dávat dozadu kotouče
15:47:43
06.11.2003
06.11.2003
Niky
Neco jsem posal k předešlému LInku.
09:16:40
06.11.2003
06.11.2003
TUNER
Duralový rám od NIKYHO: www.meap.cz/u-geen/.../in
dex.php?action=sho...
20:12:47
04.11.2003
04.11.2003
U-Geen
-> TUNER: To mohla bejt dobrá action :-) si jako když mi Zazaa vyprávěl jak když jeli do švýcar tak měli věci i v tom žlábku jak je vetrak topeni a sterace a nadobka... :-)
13:54:08
04.11.2003
04.11.2003
TUNER
2 NIKY : Jooo ale to jsi zapoměl napsat že ty jsi ho nevezl v kufru,ale v tom golfu jsi ho měl jako ve škodě kolem sebe Už jsem si myslel že ho tam nedáme....ale na třetí pokus jsme ho tam zázrakem dostali (museli jsme vyndat dvojitý dno,opěráky a sedáky zadních sedaček aby jsme ho tam jak ježka v kleci natočily)....Ale nejvíc ze všeho mě dostal ten autobus důchodců co se tam na nás chodily koukat a smáli se nám jak nám to tam nejde....Nakonec jsme ale vyhráli......Během tejdne sem dam nějaký fota....
20:09:45
03.11.2003
03.11.2003
Tom
Měl bych jeden dotaz, z čeho to bude snímat signály pro řídící jednotku?
12:33:46
03.11.2003
03.11.2003
U-Geen
-> Niky:
23:08:55
02.11.2003
02.11.2003
Niky
Tak jsem prodal Tunerovi Rám.Přijel si pro něj "na půl cesty" do Brna Nooooo a cpali jsme ho pul hodky do Octavky kombajna a né a né ho tam dostat.Až po mém konstatování: že jsem ho před 2 rokama dovezl ze Slovenska V Golfu III tam najednou byl škoda se opět nenechala zahambit VW
13:42:16
31.10.2003
31.10.2003
Hamry
Nejsi už náhodou pojzdnej???
16:45:54
28.10.2003
28.10.2003
U-Geen
-> Niky: mě je to jedno ja se teĎ vyžívám na jinejch stránkách :-)
22:08:39
26.10.2003
26.10.2003
Niky
-> TUNER: Lubo
Nechceš koupit můj Duralový rám?
Me končí hologace pro MČR a tobě by to může být jedno
a laštěný dural vypadá lépe jak řelezo,ne?
Ještě mám naprodej pásy,stejný osud-konec homologace./OMP/4 bodové
Kura dám to inzerce bo mě Ugeen ukamenuje.
Nechceš koupit můj Duralový rám?
Me končí hologace pro MČR a tobě by to může být jedno
a laštěný dural vypadá lépe jak řelezo,ne?
Ještě mám naprodej pásy,stejný osud-konec homologace./OMP/4 bodové
Kura dám to inzerce bo mě Ugeen ukamenuje.
13:55:10
16.10.2003
16.10.2003
TUNER
Hmmm tak asi zajedu do PRAGLU A když mi kousek zbyde tak si postavim "ne"bezpečnostn
í rám.....