skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
14:17:15
21.11.2003
21.11.2003
Majkl
Peknej Lak co stál?
08:56:57
20.11.2003
20.11.2003
Niky
musím konstatovat že i já díky lové LR nápravě budu mít v zadu asi 1,5 až 2cmm podložku MTX vevyrábí širší límce.
Teda u mě je to složitější jelikož vnitřní límec zadního kola bude mít 0.2 palců a venkovní toho samého kola 8.5 palce
Teda u mě je to složitější jelikož vnitřní límec zadního kola bude mít 0.2 palců a venkovní toho samého kola 8.5 palce
23:31:17
17.11.2003
17.11.2003
BlackSUN
Rotační odpor - zajímavej terminus technicus
23:19:13
17.11.2003
17.11.2003
R@ZOR
-> Saky: Souhlas se Sakym!! Já taky podložky nemusím, zbytečnej rotační odpor.
18:49:41
17.11.2003
17.11.2003
Saky
spatnyho-) sou to podlozky a takovej silenej kus mit na kole je na nic, kdyz chces vetsi rozchod mel si se podivat po kolech s jinym ET nez tohle, proste je to moc siroky, takhle siroky podlozky je ulet-) me se podlozky proste nelibej lepsi je vyrobit unasec novej, nemas tolik rotacnich hmot a navrhnes si to podle potreby atd
10:39:41
16.11.2003
16.11.2003
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: A co je podle Tebe na nich špatnýho??
Takhle vypadají i podložky třeba od Sparca, který ale nezaplatíš.
Takhle vypadají i podložky třeba od Sparca, který ale nezaplatíš.
16:51:15
14.11.2003
14.11.2003
TUNER
Je to kovanej dural a závit je tam asi 5 cm....Vyvložkovaný to neni....Šrouby budou mít tak 4 cm závit do podložky tak by to mělo vydržet,snad....jestli neeee tak.......
12:09:59
13.11.2003
13.11.2003
Saky
podle obrazku je to dural, kdyz je kvalitni tak nemusis resit ocelovy vlozky a kdyz je sirokej deset cm-) a budes mit tak dlouhy srouby tak na takovym kuse budou drzet i v blate-) ale ty podlozky vypadaj silene-) do toho bych nikdy nesel, vubec do zadnejch podlozek
09:15:48
13.11.2003
13.11.2003
PepaS
-> TUNER: ty podlozky mas z duralu nebo ocel? Jestli z duralu tak jak si resil zavity do nej? Mas tam ocelove vlozky?
18:42:52
12.11.2003
12.11.2003
Samantus
-> Miloš Vyskočil: ja mam tedka problem s poklicema, pac nemuzu sehnat hranaty, ale z jedny bouracky sem sehnal hranaty disky, jinak spica kara davam 10
16:03:48
12.11.2003
12.11.2003
CHIP
-> u-geen: Ze jo ty zadni vypadaj opravdu prt'avě Ty maj minimalne 6 cm .... ty jo to je dost to bych se docela bal ....
15:23:33
12.11.2003
12.11.2003
U-Geen
je to sou ty podložky :-) malý :-)
14:40:51
12.11.2003
12.11.2003
TUNER
Fotky jsou na světě......
11:08:13
11.11.2003
11.11.2003
TUNER
OK,někde vyhrabu fotky brzd a dam je sem.......Snad zítra
07:01:50
11.11.2003
11.11.2003
Miloš Vyskočil
To auto je fakt hezký, je vidět že v tom je utopenejch hodně peněz. Jediný co mi tam nesedí je to zadní čelo. Osobně zastávám názor, že když je škodovka hranatá, měly by se i doplňky volit spíš hranatý, ale samozřejmě je to jenom můj názor. Hlavně že se líbí svému pánovi. Jinak fakt pěkný
20:12:13
10.11.2003
10.11.2003
SOMALECEK (martin120)
dej sem foto brzd předních i zadních
12:55:01
08.11.2003
08.11.2003
Milošek
ty kola jsou great!!!!!!!!!kola=65proc
ent!
09:45:10
07.11.2003
07.11.2003
TUNER
Systémem pokus omyl.... Noooo osobne to rád vysvětlim ale takhle je to na dlouhý povídání....
21:38:12
06.11.2003
06.11.2003
juris
-> TUNER: Jak jsi tam dostal ty brzdy z octávky? chci taky dávat dozadu kotouče
15:47:43
06.11.2003
06.11.2003
Niky
Neco jsem posal k předešlému LInku.