.OK
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
11:20:37
21.09.2007
21.09.2007

Zdenek z Lovo
-> TUNER 21.09.07 09:30:04: Tak to jo,proto mi to nelezlo do hlavy
.OK
.OK11:12:47
21.09.2007
21.09.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: OK jen jsem se ptal a je fakt, že by to pak asi nepřežilo spojkové ložisko, když by bylo pernamentně v akci. Jak poznáš jestli Ti už nenaráží mrkev - tam se blbě kouká :o)
09:30:04
21.09.2007
21.09.2007

TUNER
-> Zdenek z Lovo: No on teď stejně nezabýrá sterter po celej ploše zubů,podle toho jak jsou jetý,takže timhle bych mu akorát pomohl že by to zabíralo ještě o 3 mm na větší ploše...
-> Tuner#2: Tim to určitě nebude.Já dokonce musel dát delší tu štelovací tyčku ze spojkovýho válečku.Aspoň bych mohl použít seriovou. Navís Vráťa měl v erku taky jen 15 mm. Spíš se budu koukat jak vychází mrkev aby nenarážela v klice....

-> Tuner#2: Tim to určitě nebude.Já dokonce musel dát delší tu štelovací tyčku ze spojkovýho válečku.Aspoň bych mohl použít seriovou. Navís Vráťa měl v erku taky jen 15 mm. Spíš se budu koukat jak vychází mrkev aby nenarážela v klice....

09:12:55
21.09.2007
21.09.2007

Zdenek z Lovo
-> Tuner#2 21.09.07 09:05:15: To by muselo být ložisko na sračky když to měl Víta rozebraný.to ložisko by nevydrželo být neustále v běhu.Ale přiznám se že jsem o tom taky přemýšlel ale vydedukoval jsem to tím ložiskem
to si myslím.
to si myslím.09:05:15
21.09.2007
21.09.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No problémy má se spojkou :o) nemůže to mít vliv na to, že to pořád tlačí na spojkové ložisko a tím mu ta spojka prokluzuje. Co když je to tímhle? Jen se ptám?
09:03:55
21.09.2007
21.09.2007

Zdenek z Lovo
-> TUNER 21.09.07 08:22:31: Ne v poho
.Ale teď budeš mít jinou polohu vysunutí starteru vůči setrváku,o 3 mm.Nemýlím se
.Ale teď budeš mít jinou polohu vysunutí starteru vůči setrváku,o 3 mm.Nemýlím se
08:22:31
21.09.2007
21.09.2007

TUNER
-> Zdenek z Lovo: Žádnou podložku pod setrvákem nemam..Ten je rovnou na klice.
Se optej Víti kolik tam má...ale prej no problemo.Tak jsem zvědavej...
Se optej Víti kolik tam má...ale prej no problemo.Tak jsem zvědavej...08:15:59
21.09.2007
21.09.2007

Zdenek z Lovo
-> TUNER 21.09.07 06:35:48: To mi nějak nehraje.O 3 mm rozdíl?Ty jsi ještě stahoval podložku bod setrvákem,tedy jestli ji tam máš

06:35:48
21.09.2007
21.09.2007

TUNER
-> bjes: V autě mam 18 mm silnej,tenhle co jsem dělal naposled má 15 mm stejně jako ten co má Víťa....tak doufam že to bude fungovat....))
20:15:59
20.09.2007
20.09.2007

Vita ze Sudet
-> Vita ze Sudet: nahod
20:15:31
20.09.2007
20.09.2007

Vita ze Sudet
-> bjes: hpd foto auta a motoru, zajima mne kdo dalsi ma motor

19:57:15
20.09.2007
20.09.2007

bjes
mam jeden mezikus a ten se my moc nezda.protoze jsem uz oddelal dve spojkove loziska
a schanim nekoho kdo ma nejakou skusenost potrebuju hlavne vedet sirku toho mezikusu a jsem skoro hotov tvar uz mam podchyceny
a schanim nekoho kdo ma nejakou skusenost potrebuju hlavne vedet sirku toho mezikusu a jsem skoro hotov tvar uz mam podchyceny09:34:14
19.09.2007
19.09.2007

Majkl
fine_ray 18.09.07 09:51:30 napsal:
já bych spíš řek že v pracovní době
taky bych rekl 
já bych spíš řek že v pracovní době
taky bych rekl 
09:24:22
19.09.2007
19.09.2007

fine_ray
hezký čtyřkolky 

10:07:14
18.09.2007
18.09.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak sis ho nakonec načmáral a vysmahnul jo? Vypadá to dobře 

09:51:30
18.09.2007
18.09.2007

fine_ray
já bych spíš řek že v pracovní době 

07:14:07
18.09.2007
18.09.2007

Zdenek z Lovo
-> TUNER 18.09.07 06:59:57: Já bych řekl že nějaký stroj

06:59:57
18.09.2007
18.09.2007

TUNER
-> bjes: Můžeš hádat....máš jeden pokus...

19:15:40
17.09.2007
17.09.2007

bjes
mam na tebe dotaz kdo ti vyrabel mezikus na motor?cpu do rapida 1,8 aresi spojeni tech dvou potvor k sobe
12:23:19
17.09.2007
17.09.2007

Zdenek z Lovo
TUNER 17.09.07 08:07:59 napsal: -> gldkljsas: No jedině by jsi měl doma frézu,ale i tak by ti to trvalo mnohem dýl než mě...)))To určitě a nebylo by to tak precizní a hlavně bych se do toho růčo nepustil

TUNER / Zelenka


